  • 71. Data: 2019-07-28 22:41:42
    Temat: Re: Yellow box
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Czasami przypierdalasz sie konstrtuktywnie. Teraz zajebales jak chory w kubel. Po
    chuj sie mnie o swoja bzdure pytasz? Spytaj w stosownej sytuacji niebieskiego. Mozesz
    rowniez w sadzie tlumaczyc ze nie wiedziales ze wolnego miejsca nie ma.

  • 72. Data: 2019-07-29 11:52:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Czasami przypierdalasz sie konstrtuktywnie. Teraz zajebales jak chory
    >w kubel.
    >Po chuj sie mnie o swoja bzdure pytasz? Spytaj w stosownej sytuacji
    >niebieskiego.

    Ty twierdzisz, ze przepis jest jasny :)

    >Mozesz rowniez w sadzie tlumaczyc ze nie wiedziales ze wolnego
    >miejsca nie ma.

    A jak widze przed soba autobus i on jedzie, a ja za nim,
    to wina jest, czy nie ma ? :-)

    J.

  • 73. Data: 2019-07-29 16:45:41
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2019-07-27 22:33, J.F. wrote:

    > No ale przeciez od poczatku pisze, ze jak kierowca bedzie sie
    > upewnial, ze jest miejsce za skrzyzowaniem, to na swiatlach przejada
    > trzy-cztery pojazdy. Bo nie mozna ruszyc, dopoki poprzednik nie
    > przejedzie.

    No widzisz, i jednak jest wiekszosc taka, co umie jezdzic i tego
    problemu nie ma, za to jest faktyczny problem tej mniejszosci ktora
    wjezdza skrajnie bezmyslnie i nawet nie stara sie opuscic skrzyzowania,
    co wywoluje opisany problem z blokowaniem ruchu poprzecznego.

    Takze jak dalej sie dziwujesz, jakie to cuda ze mozna jezdzic nie
    blokujac ruchu w zaden z obu sposobow /ani na wlasnej jezdni, ani
    poprzecznej/ i sam nie wiesz jak to zrobic, to po prostu poobserwuj
    ruch, bo ciezko wiecej napisac co tu juz zostalo napisane.

    --

    memento lorem ipsum

  • 74. Data: 2019-07-30 14:34:33
    Od: Lort <b...@g...w.ua>

    Kto: J.F. Gdzie: pl.misc.samochody
    Kiedy: 29.07.2019, 11:52:31

    > A jak widze przed soba autobus i on jedzie, a ja za nim,
    > to wina jest, czy nie ma ? :-)

    Wtedy jest wina Schroedingera :P

  • 75. Data: 2019-07-30 18:21:38
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2019-07-17 12:00, p...@g...com wrote:
    > najlepsza lokalizacja ma ksywke money box, zgarnela prawie 2,5 mln funtow w 18
    miesiecy :-)

    > https://www.facebook.com/bbcbreakfast/videos/are-yel
    low-boxes-being-used-as-council-moneyboxes-as-the-ye
    llow-box-junction-tur/1443249452355855/

    Czyli nie dziala. Bo gdyby dzialalo to by nic nie zgarnelo...

    Znowu zyczeniowe podejscie zeby czarne bylo biale a biale czarne.

    --
    mk4

  • 76. Data: 2019-07-30 18:30:33
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2019-07-18 14:47, elmer radi radisson wrote:

    > No to wlasnie napisalem w poprzednim poscie.

    > To jak dojade do krawedzi skrzyzowania oceniam ile czasu minelo od
    > zapalenia zielonego i co sie dzieje z przodu, czy inne auta przede mna
    > maja gdzie ruszyc. I jade dalej albo nie.
    >
    > Serio, musisz zadawac takie pytania?

    Tak, bo to idiotyczne i życzeniowe. Niech średnio raz na 10 razy nieco
    niedoszacujesz i choćby na chwile za długo zostaniesz nie tam gdzie w
    tej chwili być powinieneś.

    Rozumiem, ze za każdym razem dobrowolnie wpłacisz mandat do kasy i
    łykniesz punty, tak?

    No bo co to za opcja ze oszacuje i jak sie uda to Ok, a ja nie no to
    wtopa. Taki ryzyk fizyk. Przecież to absurd. To właśnie spowoduje spadek
    przepustowości do minimum. W końcu jadąc samochodem trzeba mieć blisko
    100% pewności co do wykonywanych manewrów i czynności a nie oceniać,
    zakładać i polegać na tym, że ci się wydaje...

    --
    mk4

  • 77. Data: 2019-08-01 12:31:15
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2019-07-30 18:30, mk4 wrote:

    > Rozumiem, ze za każdym razem dobrowolnie wpłacisz mandat do kasy i
    > łykniesz punty, tak?

    Jaki mandat? Mowa byla o wymalowaniu w Szczecinie zolta farba miejsca
    na srodku skrzyzowania, aby uswiadomic kierowcom ze to strefa, w ktorej
    maja postepowac tak aby nie blokowac ruchu. Tak samo bylo zreszta we
    Wroclawiu. Zadnych kamer i mandatow. Chociaz tu jestem zgodny ze
    w przypadkach gdy widac wyrazna bezmyslnosc tych ktorzy blokuja,
    wykorzystanie miejskiego monitoringu czesto istniejacego w rejonie
    skrzyzowania by nie zaszkodzilo.

> [...]
    > 100% pewności co do wykonywanych manewrów i czynności a nie oceniać,
    > zakładać i polegać na tym, że ci się wydaje...

    Co do krytycznych manewrow, to oczywiscie masz racje. Kwestia tego
    do jakiego stopnia mozna majac zielone wjezdzac na skrzyzowanie aby nie
    stac przed nim, bezwzglednie czekajac az sie zwolni miejsce za nim, to
    jest jedynie odpowiedz na dziwne pytania jak to zrobic, zeby ruch byl
    mozliwie plynny. I nie pozostac na srodku, bedac blokujacym. Jak juz
    bylo wspomniane, rzeczywistosc pokazuje ze wiekszosc kierowcow
    w intensywnym ruchu miejskim sobie i tym radzi i ten efekt uzyskuje,
    co dowodzi faktu ze nie jest to szczegolna filozofia.

    --

    memento lorem ipsum