  • 41. Data: 2015-03-05 16:49:42
    Temat: Re: Z 10w40 na 5w40 ....
    Od: Martuś <m...@o...pl>

    W dniu 2015-03-05 o 16:45, Lewis pisze:

    > Można ale nie ma co przesadzać.
    > Lej dobrego syntetyka i sobie dupy nie zawracaj. Przez te ~1000km nic mu
    > się nie stało.

    Czyli motula 5w40 x cessa i płukanke liqumoil ??

    Tylko pare tygodni temu juz robiłam płukanke jakiejs firmy to nie bedzie
    za duzo ? Ale mysle ze nic sie nie stanie od nadmiaru płukanki.

    Bo teraz mysle ze by sie przydała z 10w na 5w jak przechodze

  • 42. Data: 2015-03-05 16:49:57
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2015-03-05 o 13:29, LordBluzg(R) pisze:

    > Ten egzemplarz pomińmy. Mercedes sporo stracił na tym modelu :)

    http://www.zlomnik.pl/index.php/2014/02/05/mercedes-
    zbankrutowal-dekonstrukcja-mitu/

    Pozdr,

    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 43. Data: 2015-03-05 16:53:16
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 marca 2015 15:58:11 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:
    > (np Mobil 1 5W50 w pelni syntetyczny).
    >
    > To , ze jest 5W i jest napisane na opakowaniu "syntetyczny" to nie znaczy
    > ze jest w pelni syntetyczny.

    Akurat Mobil 1 5w50 jest syntetyczny. Ale to fakt, lepkosc nie ma nic do
    syntetycznosci oleju. Np taki Motul 300V 15w50 jest jak najbardziej syntetyczny.

    > Takich olejow jest bardzo malo, w wiekszosci w 5W baza jest nadal mineralna

    Czy ja wiem czy tak bardzo malo. Troche tego jest.

  • 44. Data: 2015-03-05 17:14:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik LordBluzg(R) s...@o...com ...

    > Ten egzemplarz pomińmy. Mercedes sporo stracił na tym modelu :)

    Zapewne budowanie dobrej marki wsrod klientów to koszmar dla firmy.
    A kto bedzie chciał zmienił auto na nowsze to i tak zmieni.

  • 45. Data: 2015-03-05 17:21:05
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    >Akurat Mobil 1 5w50 jest syntetyczny. Ale to fakt, lepkosc nie ma nic do
    >syntetycznosci oleju. Np taki Motul 300V 15w50 jest jak >najbardziej
    >syntetyczny.

    Które ? Daj linki.

  • 46. Data: 2015-03-05 20:32:05
    Od: AA <c...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 marca 2015 16:40:51 UTC+1 użytkownik Lewis napisał:

    > syntetykiem przez duże S a nie syntetic blend na bazie HC.

    To są tylko nazwy marketingowe. Najważniejszy jest KGO, czyli Kod Gospodarowania
    Odpadami:

    13 02 06 (Syntetyczne oleje silnikowe, przekładniowe i smarowe).
    13 02 05 (mineralne oleje silnikowe, przekładniowe i smarowe nie zawierające
    chlorowców)

    Karta produktu nie kłamie :)

    Jako przykład - Castrol Magnatec 5w40: mineralny, Shell Helix 5w40: syntetyczny. Cena
    podobna (~70zł za 4l).

    Inna sprawa, czy taki Shell jest faktycznie lepszy od Castrola w praktyce..

    pozdr
    AA

  • 47. Data: 2015-03-05 20:47:21
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

> [...]

    >syntetyczny. Cena podobna (~70zł za 4l).
    >Inna sprawa, czy taki Shell jest faktycznie lepszy od Castrola w praktyce..

    Ty tak na powazanie ?

  • 48. Data: 2015-03-05 21:45:05
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2015-03-05 o 13:52, Jimiasty pisze:

    > Zmienic na pelny syntetyk 5w40.

    Ja bym przed wymianą zaaplikował jeszcze płukankę Liquimoly.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 49. Data: 2015-03-05 22:30:06