  • 11. Data: 2018-04-24 14:09:16
    Temat: Re: Z Porsche do więzienia
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-04-24 o 00:54, Poldek pisze:

    > Interesuje cię odpowiedź, czy chciałeś tylko zabrać głos, zadając
    > pytanie, a odpowiedź cię nie interesuje?

    Ciebie to interesuje czy tylko chciałeś zabrać głos zadając pytanie
    a odpowiedź cię nie interesuje?

    > Tak zrobię, a nawet zutylizuję nowe w tym samym dniu, gdy wszyscy inni
    > Kowlascy Janusze to samo uczynią :-)

    Zrób to pierwszy tak jak pierwszy nawołujesz do ekologicznych
    zachowań. Nie oglądaj się na Januszy.

    > Niestety mam już kilka rowerów w domu.
    > Niestety motocykl też mam. Ale to już nie długo, bo szykuję go do
    > utylizacji :-)

    Słusznie, tylko nie zapomnij też o samochodach.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2018-04-25 12:19:27
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-04-24 o 14:09, RadoslawF pisze:

    > Zrób to pierwszy tak jak pierwszy nawołujesz do ekologicznych
    > zachowań. Nie oglądaj się na Januszy.

    Niestety tak to jest z Januszami. Każdy z tych Januszy krzyczy i wymaga
    od innego Janusza, ale tak, żeby tylko jego samego to nie dotyczyło.