  • 11. Data: 2014-12-23 21:18:33
    Temat: Re: Z kabrioletów VW jest jeszcze EOS
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    On 2014-12-19 01:06, Pszemol wrote:

    >zgodnie z jaka zasada i w jakim celu?

    W celu randki zapewne.

  • 12. Data: 2014-12-24 01:06:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "elmer radi radisson" <r...@s...spam.wireland.or
    g>
    wrote in message news:m7c4j5$sj$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > zgodnie z jaka zasada i w jakim celu?
    > Chyba nie od dzis jestes w Usenecie zeby wiedziec ze html
    > jest niemile widziany.

    Czasy się zmieniają - nie ma powodu dziś pomstować na HTML
    tak samo jak nie ma powodu pomstować na Unicode...
    HTML może był niemile widziany 20 lat temu, w 1994 roku,
    gdy ludzie używali modemów 14.4kbps i numerów Tepsy...
    Ale dziś? Weź się nie wygłupiaj, bo cały internet to jeden wielki HTML.

  • 13. Data: 2014-12-24 01:12:19
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Pszemol wydumał(a) w news:m7d019$bd5$1@dont-email.me :
    g> wrote in message
> [...]
    > gdy ludzie używali modemów 14.4kbps i numerów Tepsy...
    > Ale dziś? Weź się nie wygłupiaj, bo cały internet to jeden wielki HTML.

    To najzwyklejsza profanacja. Weź jeszcze podczep alejestem_iDiota.gif i
    załącz muze iChuj.mp3. Bedziesz iTrendy :]
    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 14. Data: 2014-12-24 15:36:02
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    g> wrote in message

    >To najzwyklejsza profanacja. Weź jeszcze podczep alejestem_iDiota.gif i
    >załącz muze iChuj.mp3. Bedziesz iTrendy :]

    Czy tylko ja widzę podobieństwa miedzy pszemolo i łuhujo?

  • 15. Data: 2014-12-25 22:49:48
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "MichaelData(R)"

> [...]
    > gdy ludzie używali modemów 14.4kbps i numerów Tepsy...
    > Ale dziś? Weź się nie wygłupiaj, bo cały internet to jeden wielki HTML.

    ---
    Czego ? HTML jest całkiem dobrym sposobem na przygotowywanie publikacji
    internetowych.

    Weź jeszcze podczep alejestem_iDiota.gif i
    załącz muze iChuj.mp3. Bedziesz iTrendy :]
    ---
    No właśnie, między innymi umożliwia czytelne oznaczanie adresów
    internetowych.

  • 16. Data: 2015-01-03 05:54:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    g> wrote in message

> [...]
    > as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)EUR

    Idiotyzm dla mnie, kolego, to te beznadziejne sygnaturki...
    No ale niektórzy konformizm uznają za cnotę :-(

  • 17. Data: 2015-01-07 20:18:48
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    "Pszemol" wydumał(a) w wiadomości ID news:m87sks$c4g$1@dont-email.me

    > No ale niektórzy konformizm uznają za cnotę :-(

    ...i pisze to "wyznafca" aJfona jako jedynego najlepszego...
    ROTFL

    --
    Michael________

  • 18. Data: 2015-01-07 20:20:07
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    "Ghost" wydumał(a) w wiadomości ID

    > Czy tylko ja widzę podobieństwa miedzy pszemolo i łuhujo?

    Łuhuj, jeszcze miał jakiś "polot" :)

    --
    Michael________