  • 11. Data: 2010-08-23 12:38:08
    Temat: Re: Z serii jakie auto...do 15 tys
    Od: "amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > czego 2/3 w miescie ( niewielkim i niezakorkowanym ).
    > Najlpiej aby byl zagazowany i silnik nie przekraczal 1.6, gdyz nie
    > posiadamy jeszcze wszystkich znizek za oc.
    > Nie mam uprzedzen do zadnej marki - ale zalezy mi na tym aby byl tani w
    > eksploatacji i ew naprawach. Moze byc to 3 lub 5 drzwiowy, coupe lub
    > sedan - bez roznicy - jedynie nie combi. Najlepiej aby rocznikowo powyzej
    > 2000 roku. Jezeli mi sie spodoba to jestem w stanie dolozyc jeszcze 2-3
    > tys do autka. Ogolnie chcialbym aby jako tako przejezdzilo sie nim jakies
    > 5-6 lat. Z gory dziekuje za podpowiedzi.

    poczukaj astre II 8 zaworowy silnik 1.6
    auto nie jest dynamiczne, ale swojego czasu w AŚ wypadło dosyć dobrze
    jako bardzo tanie w exploatacji autko i z niewielkim spalaniem
    bardzo mało awaryjne ze względu na budowe silnika.

  • 12. Data: 2010-08-23 14:08:15
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Massai" <t...@w...pl> wrote in message news:i4t9s1$eq9$1@news.onet.pl...

    > Mocny wolnossący silnik w lekkiej budzie.
    > Ano, za to się płaci więcej ;-)
    > Po prostu jest na to rynek, a podaż mała.

    W jakiej budzie?! :) Mialem civica 1.8VTI 5d przez ponad rok i co jak co,
    ale wrazenie lekkiego to on wcale nie sprawial.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 13. Data: 2010-08-23 14:21:36
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    kamil wrote:

    > "Massai" <t...@w...pl> wrote in message

    > W jakiej budzie?! :) Mialem civica 1.8VTI 5d przez ponad rok i co jak
    > co, ale wrazenie lekkiego to on wcale nie sprawial.

    No, może nie tak lekkiej jak piata generacja, ale w porównaniu ze
    współczesnymi czołgami ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 14. Data: 2010-08-23 23:36:55
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 23 Aug 2010 09:38:09 +0200, J.F
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    > I to ma byc cos za co sie wiecej placi ?

    Niestety wszelakich wersji GTI i temu podobnych za darmo nie
    chcą rozdawać.

    > Rajdowiec byc moze ..

    W tej budzie? Coś Ty, killer, ocipiał? Młody tata, który by
    jeszcze sobie poszumiał, ale musi mieć gdzie dzieciaka
    zapakować.

    r.
    _____________

  • 15. Data: 2010-08-24 00:11:40
    Od: "Paweł" <p...@N...gazeta.pl>

    Nie chce dostać ochrzanu zaś ale podam moją ulubioną stronę. Polecam Ci E46
    318 lub 316:

    http://www.bmw-tech.pl/bmw/seria_3/e46/273/e46_318i.
    html

    Szczególnie to ostatnie lub dla bardzo oszczędnych to pierwsze. Super jeździ,
    pali 6 benzyny w trasie. 10 do 100 km/h Czego Ty jeszcze od auta chcesz?

    Wygląda to bardzo dobrze no i jest we wszystkich wymienionych wersjach
    nadwozia :) Auto idealne. Tylko musisz dorzucić parę tysięcy ale w tym
    przypadku WARTO.

    Co do przejeżdżenia 5-6 lat to inne po tym czasie będą łupami a Ty sprzedasz
    swoje BMW spokojnie za ponad 10 000 pln. Zobacz ile starszych jeździ i się
    trzymają.

  • 16. Data: 2010-08-24 09:09:55
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    On 08/22/2010 07:17 PM, kaktus wrote:
> [...]
    > jeszcze 2-3 tys do autka. Ogolnie chcialbym aby jako tako przejezdzilo
    > sie nim jakies 5-6 lat. Z gory dziekuje za podpowiedzi.

    Jezeli nie zalezy Ci na osiagach, polecam Fiata Punto II 1.2 8V.
    Kupisz spokojnie za 10 tys zadbana sztuke, dobrze znosza gaz, silnik
    i caly samochod bardzo prosty i tani w naprawach. Rozrzad bezkolizyjny.
    W wersji 5D calkiem spory bagaznik (300 litrow) i przyzwoita
    ilosc miejsca w srodku.

    Moja zona ujezdza taka sztuke od 1,5 roku i jest bardzo zadowolona,
    jezdzi sie tym po miescie bardzo fajnie, dobre hamulce, skuteczna
    klimatyzacja, ogolnie polecam.

  • 17. Data: 2010-08-24 13:37:53
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "kaktus" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Samochod dla zony. Roczny przebieg jaki bedzie robil to ok 20 tys km z
    > czego 2/3 w miescie ( niewielkim i niezakorkowanym ).

    Corolla generacji E11 po faceliftingu (czyli od 2000 do 2002). Poszukaj
    hatchbacka (trzydrzwiowy), bo robione były w Japonii. Silnik 1,4 w
    zupełności wystarczy, spalanie 5,6 na trasie, ok. 8,5 w mieście. Cięzko
    trafić na to auto, bo ludzie niechętnie się pozbywają - ja jeździłem takim
    przez dziewięć lat, sprzedało się w dwie godziny po zamieszczeniu
    ogłoszenia. Rocznik 2000 już za 10-12 tys., trochę nowsze za 14 znajdziesz.
    Wymieniasz olej, lejesz paliwo i nic więcej Cię nie obchodzi - no chyba, że
    trafisz na felerny egzemplarz, ale to dotyczy wszystkich aut. Przy 180 tys.
    trzeba zrobić rozrząd, a to koszt rzędu 2,5-3,5 kafla, dodając do ceny
    rocznika 2000 czy 2001 da się przeżyć. Inne wydatki na przyzwoitym poziomie,
    a ja w moim wymieniłem wyłącznie radio (zepsuło się) i klocki hamulcowe z
    przodu (przy 86 tys.) - no i oczywiścei płyny, reszta była oryginalna.
    Żadnej rdzy czy problemów - nawet zawieszenie nie stukało

    Mówię o czyms takim:
    http://otomoto.pl/toyota-corolla-klima-komputerpokla
    -bdb-C14358737.html
    http://otomoto.pl/toyota-corolla-zadbany-jeden-wlasc
    iciel-C13512624.html
    http://otomoto.pl/toyota-corolla-1-4-vvt-i-salonowy-
    i-wlascicie-C13699539.html

    --
    Yogi(n)

  • 18. Data: 2010-08-24 23:00:55
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 23.08.2010 J.F <j...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Ale ogarniecie bedzie jednak drozsze. Albo nawet od razu sie uslyszy
    > "ja tego nie robie".

    Będzie droższe bo ?

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 19. Data: 2010-08-24 23:56:51
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > Ale ogarniecie bedzie jednak drozsze. Albo nawet od razu sie uslyszy
    > "ja tego nie robie".

    Nieznacznie droższe.

    > A przeciez mocnych silnikow nie brakuje, nie trzeba od razu brac
    > japonskiej wiertarki, a tym bardziej za to przeplacac :-)

    Zajebiście przepłaci. 3 tysiące w stosunku do wersji 1.4. Normalnie przepaść
    cenowa.

    Jurand.

  • 20. Data: 2010-08-25 00:06:26
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    > aut. Przy 180 tys. trzeba zrobić rozrząd, a to koszt rzędu 2,5-3,5
    > kafla,

    To jakis zloty ten rozrzad, ze w takim silniku tyle kosztuje?