  • 21. Data: 2010-08-25 09:39:55
    Temat: Re: Z serii jakie auto...do 15 tys
    Od: Grzegorz <g...@g...com>

    On 24 Sie, 13:37, "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> wrote:

> [...]
    > hatchbacka (trzydrzwiowy), bo robione były w Japonii. Silnik 1,4 w
    > zupełności wystarczy, spalanie 5,6 na trasie, ok. 8,5 w mieście. Cięzko
    > trafić na to auto, bo ludzie niechętnie się pozbywają - ja jeździłem takim
    > przez dziewięć lat, sprzedało się w dwie godziny po zamieszczeniu
    > ogłoszenia. Rocznik 2000 już za 10-12 tys., trochę nowsze za 14 znajdziesz.
    > Wymieniasz olej, lejesz paliwo i nic więcej Cię nie obchodzi - no chyba, że
    > trafisz na felerny egzemplarz, ale to dotyczy wszystkich aut. Przy 180 tys.
    > trzeba zrobić rozrząd, a to koszt rzędu 2,5-3,5 kafla,

    No bez jaj. Nawet w ASO Mazdy mi tyle nie policzyli.

  • 22. Data: 2010-08-25 10:05:00
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Adam 'Chloru' Drzewososki wrote:

    > Będzie droższe bo ?

    Będzie trochę droższe, podzespoły wychodzą drożej.
    Sama robocizna niekoniecznie, nieważne seria, B czy D - wszystkie te
    silniki są robione pod mechanika - mutanta z marsa z małymi raczkami i
    dwudziestocentymetrowymi palcami. A dokładniej samochody i miejsce pod
    maską takie sprawia wrażenie.

    No i może jeszcze tyle że jak ktoś zacznie walczyć z "vtec żyje, vtec
    pije", to może popłynąć finansowo i w dodatku bez efektów.

    Choć ktoś tu się chyba kiedyś chwalił że miał jakieś B16 które NIE
    żłopało oleju ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 23. Data: 2010-08-25 10:38:02
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    On 24 Sie, 13:37, "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> wrote:

    > No bez jaj. Nawet w ASO Mazdy mi tyle nie policzyli.

    Ja nie wymieniałem, bo sprzedałem przy przebiegu 156 tys. Ale ponoć tyle
    kosztowało (wyczytałem na forum). Fakt, że drogo, ale uwzględniając zerowe
    wydatki na inne części, da się przeżyć. Znajomy zrobił tym autem ponad 300
    tys. (i z tego co wiem, nadal jeździ) wymienił rozrząd przy 180 (ale nie
    wiem ile zapłacił), czujnik temperatury cieczy chłodzącej (kilkanaście czy
    kilkadziesiąt złotych) i to wszystko. Auto w tym roku skończyło 10 lat,
    kupił używane gdzieś w okolicach 2006. Od mojego byłego różni się
    wyposażeniem i kolorem ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 24. Data: 2010-08-25 10:39:54
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał
    w wiadomości news:4c744263$0$21003$65785112@news.neostrada.pl...

    > To jakis zloty ten rozrzad, ze w takim silniku tyle kosztuje?

    Zmienne fazy rozrządu, podejrzewam, że więcej kosztuje regulacja, niż
    części. No i pół silnika trzeba rozebrać, tam jest łańcuszek, nie zwykły
    pasek. Uwzględniając zerowe koszty innych napraw (bo ich nie ma) to w
    zasadzie jedyna niedogodność związana z tym modelem.

    --
    Yogi(n)

  • 25. Data: 2010-08-25 12:08:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 25 Aug 2010 10:39:54 +0200, Yogi(n) wrote:
> [...]
    >w wiadomości news:4c744263$0$21003$65785112@news.neostrada.pl...
    >
    >Zmienne fazy rozrządu, podejrzewam, że więcej kosztuje regulacja, niż

    Planowa wymiana wariatora ?

    >No i pół silnika trzeba rozebrać, tam jest łańcuszek, nie zwykły
    >pasek.

    To pewnie i nowy lancuch, moze kola zebate ..

    J.

  • 26. Data: 2010-08-25 12:25:16
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 24 Aug 2010 23:56:51 +0200, Jurand wrote:

    >Zajebiście przepłaci. 3 tysiące w stosunku do wersji 1.4. Normalnie przepaść
    >cenowa.

    No to czemu piszecie ze drogo ?
    Hm, jak widze to oferty na civica 98 sa juz od ~6000.

    I cala masa innych wozkow z wiekszymi silnikami tez jest dostepna.

    J.

  • 27. Data: 2010-08-25 22:47:46
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 25.08.2010 Massai <t...@w...pl> napisał/a:

    > Będzie trochę droższe, podzespoły wychodzą drożej.

    O juz jest tylko troche drozsze i jednak nie taki rocket science jak sie
    wczesniej innym wydawało ;-)

    P.S. Różnice w cenach nie sa duze a i wybor czesci do serii D i B jest
    ogromny.

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 28. Data: 2010-08-26 08:21:11
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Adam 'Chloru' Drzewososki wrote:

    > uslyszy >> > "ja tego nie robie".

    > O juz jest tylko troche drozsze i jednak nie taki rocket science jak
    > sie wczesniej innym wydawało ;-)

    No, ja tak od początku twierdziłem, nie?

    > P.S. Różnice w cenach nie sa duze a i wybor czesci do serii D i B jest
    > ogromny.

    Tak i nie... Jak mię się kurka ułamał bacik anteny, to się okazało że
    jedynym rozwiązaniem jest oryginał za 280 pln ;-)

    Ale generalnie te części nie są bardzo drogie.

    --
    Pozdro
    Massai