  • 41. Data: 2015-09-06 15:06:45
    Temat: Re: Zabrane PJ
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-09-06 14:00, Budzik wrote:

    > Rozumiem, ze mówisz do ktoregos posła?
    > Oferta padła publicznie, mysle, ze juz powstał obowiazek podatkowy.
    > Powiedz tylko konkretnie do kogo to mówiłes :)

    Kiedyś była akcja zapraszania do restauracji któregoś z ministrów
    finansów;) Z tego co wiem US się jakoś nie zainteresował. Może i dobrze,
    bo nadawcy poszliby siedzieć z propozycje korupcyjne;)

    Shrek.

  • 42. Data: 2015-09-06 15:09:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-09-06 11:34, Pawel "O'Pajak" wrote:

    > Powitanko,

    > Na przejezdzie kolejowym? Ani troche. Wieczorem postaram sie odnalezc
    > filmik, bo az sie zatrzymalem (w szoku lepiej nie prowadzic;-)) i
    > postawilem kamere na torach. Akurat jechali rowerzysci i normalnie bez
    > zwalniania przejechali.

    Nie - z tym, że chodniki są za rowami;)

    Shrek.

  • 43. Data: 2015-09-06 15:12:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-09-06 11:34, J.F. wrote:

    > Faktycznie u nas kanalizacja zwykle pod droga. Czemu nie pod
    > chodnikiem ?

    No bo przecież ustaliłeś, że chodnika z braku miejsca nie ma, to i
    studzienek w chodniku;)

    Shrek.

  • 44. Data: 2015-09-06 15:28:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 06 Sep 2015 15:12:11 +0200, Shrek napisał(a):

    > No bo przecież ustaliłeś, że chodnika z braku miejsca nie ma, to i
    > studzienek w chodniku;)

    Ale w miescie sa i chodniki, i trawniki - a kanalizacja pod jezdnia.
    Tez mnie to dziwilo - pod chodnikiem i obciazenia mniejsze, i latwiej
    nawierzchnie rozebrac w razie awarii, i przejscie awaryjne
    zorganizowac ...

    J.

  • 45. Data: 2015-09-06 15:43:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-09-06 15:28, J.F. wrote:

> [...]
    > Tez mnie to dziwilo - pod chodnikiem i obciazenia mniejsze, i latwiej
    > nawierzchnie rozebrac w razie awarii, i przejscie awaryjne

    W mieście to akurat tyle instalacji jest, że zajmą i pod jezdnią i pod
    chodnikiem. Ale tradycja jest taka, że kanalizacja i woda po jezdnią a
    kable pod chodnikami.

    Shrek

  • 46. Data: 2015-09-06 16:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik m4rkiz m...@m...od.wujka.na.g.com ...

    > dodatkowym problemem jest to ze przyklad idzie z gory, ktos
    > to uchwalil a potem ktos postawiony w miare wysoko to zinterpretowal
    > w taki sposob, wiec szeregowy pracownik us moze tylko z usmiechem
    > rozlozyc rece i powiedziec: "ja tylko..."

    Całe zycie pokazujemy czy jestesmy rozsadnymi kulturalnymi ludzmi czy
    zwykłymi szmatami...

  • 47. Data: 2015-09-06 16:02:01
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 6 Sep 2015 11:06:37 +0200, Maciek <d...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Znasz ten teren i wiesz, ze tam jest kompletnie pusto? A wiec powinienes
    >tez wiedziec, czy lubia tam suszyc.

    Nie ma "kompletnie pusto". Są konkretne przepisy, które zezwalają na
    ustawienie znaków D-43. I nie jest to widzimisię zarządcy drogi. A że
    często jest to lekceważone, to inna bajka.

  • 48. Data: 2015-09-06 21:39:27
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

    z-prawie-10-tys-praw-jazdy/9t7ze1

    > Naprawde potrzebujesz statystyki, zeby wiedziec, ze zapierdalanie 100 km/h
    > droga przez wies jest niebezpieczne?

    A jak sie okaze, ze to polepszenie bezpieczenstwa jest tylko doraznym
    wymyslem policjantow, i po 18 maja jest tak samo niebezpiecznie jak
    rok wczesniej ? :-P
    ---
    Zależy o jakie niebezpieczeństwo chodzi. Jest oczywiste, że jak chodzi o
    prawo jazdy to dzisiaj jest zdecydowanie bardziej niebezpiecznie bo można
    prawko stracić, ale jak chodzi o bezpieczeństwo jazdy to obstawiam, że nawet
    gdyby wszystkie ograniczenia prędkości zlikwidować to miałoby to pomijalny
    wpływ.

  • 49. Data: 2015-09-07 10:37:35
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2015-09-05 o 18:55, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > - parking przy miejscach turystycznie waznych zwykle bezplatny.

    No, a ja właśnie byłem w zakopanym w restauracji.
    Na drzwiach do kibla była kartka, na niej nabazgrane:

    "usługa ta swą cenę ma
    (dotyczy również klientów restauracji)"

  • 50. Data: 2015-09-07 15:43:54
    Temat: Re: Zabrane PJ [OT]
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2015-09-07 o 10:37, robot pisze:

    > No, a ja właśnie byłem w zakopanym [...]

    FUT: pl.rec.nekrofilia