  • 21. Data: 2017-06-23 19:28:04
    Temat: Re: Zachar
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 23 Jun 2017 15:03:40 -0000 (UTC), Pszemol

    > Bardzo małostkowe to co napisałeś wyżej.
    > Dla mnie bardziej liczy się treść niż forma.

    Świetnie, ja wolę dobrą treść w równie dobrej formie przedstawioną.
    Wtedy jest komplet. Jak któregoś brakuje, to mnie irytuje.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 22. Data: 2017-06-23 19:32:31
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 23 Jun 2017 16:49:57 +0200, Maciek

    > Nie ma obowiązku oglądać ani słuchać.

    Ale wyrażać swoją opinię można -- za to
    absolutnie nie trzeba z nią polemizować.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 23. Data: 2017-06-23 19:41:05
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    W dniu 2017-06-23 o 16:49, Maciek pisze:

    > Nie ma obowiązku oglądać ani słuchać.
    ===============================
    I dlatego nijakość Nas otacza i otaczają Nas takie Zachary - niemoty.
    Przez te swoje zaciągania i źle wypowiadane słowa obniża poziom
    w jakimś procencie społeczeństwa. Jak się łapie za mikrofon i pcha na
    szkło to trzeba mieć warsztat a nie bełkot. Podejrzewam że to resortowy
    dzieciak a wiedzę merytoryczną jaką stara się przekazać posiada średnio
    rozgarnięta młodzież.

  • 24. Data: 2017-06-23 19:53:52
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 23 Jun 2017 19:25:21 +0200, Myjk napisał(a):

    > Poza tym się
    > nie przypieprzam, a mówię co mnie irytuje, a irytuje mnie używanie słów o
    > innym znaczeniu.. To tak jak ja bym pisał/mówił, że samochodą brakuje mocy.

    Jakiś przykład? Chyba że pijesz teraz do mnie, ale cóż - ja to oceniłem
    jako przypieprzanie się, bez urazy.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 25. Data: 2017-06-23 19:56:47
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 23 Jun 2017 19:41:05 +0200, Crimi napisał(a):

> [...]
    > szkło to trzeba mieć warsztat a nie bełkot. Podejrzewam że to resortowy
    > dzieciak a wiedzę merytoryczną jaką stara się przekazać posiada średnio

    Nawet mi się nie chce tych bredni komentować.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 26. Data: 2017-06-24 10:57:34
    Od: "MaciekP" <n...@o...pl>

    Ależ to wszystko, co napisał Crimi to prawda. Każdy śmieć pisany/powtarzany
    odpowiednio często staje się ,,normą,, , która obniża średnią. Czy to
    nieużywanie/nadużywanie znaków interpunkcyjnych, czy nowomowa korporacyjna,
    sztuczne zapożyczenia językowe, niedbałość o ortografię - generalnie
    bylejakość pisano-mówiona. Może to kogoś drażnić, a inny nie zróci na to
    uwagi, masz wybór - w czym jest problem?
    Pozdr
    Maciek

  • 27. Data: 2017-06-24 18:05:54
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 23 Jun 2017 09:17:37 +0200, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    >Dla odmiany w Sondzie2
    >jest ten zniewieściały pajacyk bez charyzmy, który położył ten program nim
    >się jeszcze zaczął.

    IMHO właśnie Kot_a_rski idealnie by do Sondy pasował. Tak BTW to
    Kotarski ma swój program w TV.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 28. Data: 2017-06-25 12:13:33
    Od: quent <x...@x...com>

    On 23.06.2017 19:41, Crimi wrote:
    > I dlatego nijakość Nas otacza i otaczają Nas takie Zachary - niemoty.

    Mnie to nie przeszkadza.
    Nie uważam także tego za nijakość.
    Dużo więcej nijakości jest w reżimowych mediach, w których polszczyzna
    nienaganna.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 29. Data: 2017-06-25 20:37:25
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 24 Jun 2017 18:05:54 +0200, j...@i...pl

    > IMHO właśnie Kot_a_rski

    Hm... Źle na początku napisałem faktycznie, ale dałbym sobie małego palca u
    nogi possać, że to poprawiłem jeszcze po wcześniejszym, bo faktycznie nie
    byłem pewien, upewnieniu się co do nazwiska. :( Tnx za poprawkę.

    > idealnie by do Sondy pasował.

    Wg mnie, nie. Jeśli już to widziałbym RK w czymś z serii Sensacje XX wieku.
    Do Sondy, z jutuberów, bym ulokował Dawida Myśliwca z Uwaga! Naukowy Bełkot
    albo Darka Hoffmana vel scifun (ale nazwisko pewnie by Mu nie pozwoliło
    zaistnieć w obecnej TVP). ;P

    > Tak BTW to Kotarski ma swój program w TV.

    To nie jest już w czasie przeszłym?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 30. Data: 2017-06-25 21:15:20
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 25 Jun 2017 20:37:25 +0200, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    >To nie jest już w czasie przeszłym?

    Biorąc pod uwagę wieczne powtórki to chyba nie ;)