  • 11. Data: 2017-06-22 23:11:51
    Temat: Re: Zachar
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-06-22 o 15:41, Pszemol pisze:

    > Celebrytach :-)))

    czy z małej czy z dużej to słowo i tak ma podtekst gówna (nie odnoszę do
    Zachara)

  • 12. Data: 2017-06-22 23:12:46
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-06-22 o 20:19, Maciek pisze:

    > Chyba polskiej, skoro nazywa sie Zawadzki i mieszka w Krakowie ;)
    > A z pochodzenia zapewne pół-Rosjanin. Jakie to ma znaczenie?

    Po prawdzie to też mnie to zainteresowało ostatnio. Ciekawość po prostu.

  • 13. Data: 2017-06-23 02:24:24
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    PlaMa <b...@w...pl> wrote:

    > czy z małej czy z dużej to słowo i tak ma podtekst gówna (nie odnoszę do
    > Zachara)

    Bynajmniej Cie nie poprawiam - zaśmiałem się z określenia mafiozy
    celebrytą.

  • 14. Data: 2017-06-23 07:14:40
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    > Chyba polskiej, skoro nazywa sie Zawadzki i mieszka w Krakowie ;)
    > A z pochodzenia zapewne pół-Rosjanin. Jakie to ma znaczenie?
    =========================
    Na moje oko Armenia, Gruzja, tamte rejony ...
    Ciapatość i te końcówki w wymowie klimatyzacy, regulacy,
    nie da się tego słuchać.

  • 15. Data: 2017-06-23 09:17:37
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 23 Jun 2017 07:14:40 +0200, Crimi

    > Na moje oko Armenia, Gruzja, tamte rejony ...
    > Ciapatość i te końcówki w wymowie klimatyzacy, regulacy,
    > nie da się tego słuchać.

    Może z ojca albo matki, ale narodowość to ma ewidentnie krakowskom. :P

    Też mnie szlag trafia jak takich występów słucham. Człowiek robi
    ogólnokrajowy (chyba) przekaz, to mógłby popracować nad poprawną POLSKĄ
    wymową a nie zaciąga regionalną.

    Zresztą wielu jutuberów ma język w dupie. Rozumiem na poczatku, jak się
    startuje, ale jak się idzie w górę z widzami, to z jakością też by
    wypadało. To samo mają goście z 5sposobówna i ich żony (też tam jakiś kanał
    mają) -- parę razy wpadłem z propów na ich filmy i też się tego w
    większości słuchać nie da...

    Za to niezmiennie imponuje mi "młodzian", niejaki Radosław Koterski
    tworzący Polimaty. Świetny materiał na prezentera. Dla odmiany w Sondzie2
    jest ten zniewieściały pajacyk bez charyzmy, który położył ten program nim
    się jeszcze zaczął. Obejrzałem dzięki niemu jeden odcinek. Niecały.

    Ups. Trochę mnie się ulało, przepraszam. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 16. Data: 2017-06-23 09:20:33
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-22 o 22:26, Cavallino pisze:

    > PLONK

    ROTFL

    --
    LordBluzg(R)

  • 17. Data: 2017-06-23 16:49:01
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 23 Jun 2017 09:17:37 +0200, Myjk napisał(a):

    > Też mnie szlag trafia jak takich występów słucham. Człowiek robi
    > ogólnokrajowy (chyba) przekaz, to mógłby popracować nad poprawną POLSKĄ
    > wymową a nie zaciąga regionalną.

    Powiedz, że żartujesz. Gość mówi językiem, którego się uczył, ma bogate
    słownictwo, buduje zdania z sensem, a ty się przypieprzasz do zaciągania?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 18. Data: 2017-06-23 16:49:57
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 23 Jun 2017 07:14:40 +0200, Crimi napisał(a):

    > Ciapatość i te końcówki w wymowie klimatyzacy, regulacy,
    > nie da się tego słuchać.

    Nie ma obowiązku oglądać ani słuchać.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 19. Data: 2017-06-23 17:03:40
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:
> [...]
    > się jeszcze zaczął. Obejrzałem dzięki niemu jeden odcinek. Niecały.
    >
    > Ups. Trochę mnie się ulało, przepraszam. :P

    Bardzo małostkowe to co napisałeś wyżej.

    Dla mnie bardziej liczy się treść niż forma.

  • 20. Data: 2017-06-23 19:25:21
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 23 Jun 2017 16:49:01 +0200, Maciek

    > Powiedz, że żartujesz. Gość mówi językiem, którego się uczył, ma bogate
    > słownictwo, buduje zdania z sensem, a ty się przypieprzasz do zaciągania?

    To jakaś nadzwyczajna rzecz dla DZIENNIKARZA? Przecież to nie jest pierwszy
    lepszy czesiek co sobie wymyślił kanał motoryzacyjny na YT... Poza tym się
    nie przypieprzam, a mówię co mnie irytuje, a irytuje mnie używanie słów o
    innym znaczeniu.. To tak jak ja bym pisał/mówił, że samochodą brakuje mocy.

    --
    Pozdor
    Myjk