  • 11. Data: 2018-11-13 22:06:04
    Temat: Re: Zagłuszarki Chrzanowskiego
    Od: rry <m...@g...pl>

    W dniu 13.11.2018 o 16:56, Marek pisze:
> [...]
    > urządzeniami. Jeden dyktafon cyfrowy, długopis z ukrata kamerą oraz
    > klasyczny dyktafon analogowy. Gdy przewodniczący KNF  na spotkaniu
    > włączył zagłuszarki dyktafon cyfrowy oraz kamera zawiodły (szczegółów
    > awari nie podano), jedynie zadziałał dyktafon analogowy.
    > "Zagłuszarki"  z reguły zagłuszają pasmo RF uniemożliwiając komunikację
    > radiową, natomiast jak działają te psujące działanie urządzeń
    > nieradiowych??
    > Tzn. teoretycznie  wybrażam sobie ale co na to osoby z wszczepionym
    > rozrusznikiem/defibrylatorem w pobliżu? :)

    Być może Czarnecki coś źle ustawił, bo żeby zneutralizować kamerę albo
    dyktafon, to trzeba dysponować środkami niebezpiecznymi dla zdrowia, a
    nawet życia.

    Kilka magnetronów z zamaskowanymi antenami tubowymi skierowanymi w
    kierunku gościa... trudno w to uwierzyć.

  • 12. Data: 2018-11-13 22:16:41
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 13 listopada 2018 22:06:07 UTC+1 użytkownik rry napisał:

> [...]
    > nawet życia.
    >
    > Kilka magnetronów z zamaskowanymi antenami tubowymi skierowanymi w
    > kierunku gościa... trudno w to uwierzyć.

    Tak mnie naszlo. A jakby tak w drzwiach byla jakas ciekawa petla indukcyjna?
    Przechodzisz i urzadzenie albo zresetowane albo usmazone albo tasma namagnesowana?

    Mocne pole by musialo byc. Ale moze da sie takie wyrodukowac aby jajek Czarneckiemu
    nie usmazyc, guzikow nie oberwac ale elektronike unieruchomic?

  • 13. Data: 2018-11-13 22:22:35
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    Cezary Grądys wrote on 13.11.2018 21:34:

    > Cyfrowy powinien mieć tym bardziej solidne filtry, no ale teraz to się
    > często robi według zasady - jakoś to będzie.

    Nie chodziło mi o solidność (stromość) filtrów tylko mniejsze pasmo
    dyktafonu analogowego. W końcu to ma nagrywać mowę a nie koncert w
    filharmonii a taśmy jest mało i ma jej wystarczyć na jak najdłuższe
    nagranie.

  • 14. Data: 2018-11-13 22:26:40
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-11-13 o 22:06, rry pisze:

> [...]
    > nawet życia.
    >
    > Kilka magnetronów z zamaskowanymi antenami tubowymi skierowanymi w
    > kierunku gościa... trudno w to uwierzyć.

    Są bezpieczniejsze sposoby. :-)
    http://niepoprawni.pl/sites/default/files/ilustracje
    -publiczny/teleturniej.jpg

    Robert

  • 15. Data: 2018-11-13 22:37:31
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 13 Nov 2018 11:52:50 -0800 (PST), s...@g...com wrote:
    > Po koj mu zagluszarki jak nie potrafia przetrzepac z dyktafonow
    > ludzi ktorz
    > y tam wchodza?

    On ile mi wiadomo nie wolno tego robić (nakaz rewizji). Tak samo nie
    można zabierać telefony politykom wchodzacym do studia, by nie
    zakłócali.

    --
    Marek

  • 16. Data: 2018-11-13 23:51:33
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    b...@g...com wrote:

    > Żeby zakłócić nie RF, trza solidnie siać, aż tyle siać nie mogą
    > bo im pizdną własne urządzenia.

    Ale też i technika podsłuchowa posunęła się do przodu i głupotą
    byłoby wysyłać dane zaraz po ich pozyskaniu. Kilka GB flasha
    i wysyłka danych nawet po kilku dniach. Zakłócanie RF więc nic
    nie da. Też stawiam na jakieś sygnały okołoakustyczne.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 17. Data: 2018-11-13 23:54:41
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    s...@g...com wrote:

    > Ten nius to moim zdaniem jakas sciema pomieszana z gluchym telefonem.

    A jeśli nawet nie, to widać, że zagłuszanie jest nieskuteczne.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 18. Data: 2018-11-14 01:07:11
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 13.11.2018 o 21:34, Cezary Grądys pisze:

    > Cyfrowy powinien mieć tym bardziej solidne filtry, no ale teraz to się
    > często robi według zasady - jakoś to będzie.

    Cyfrowy może miał ale filtry cyfrowe. A szerokopasmowy mikrofon złapał
    ultradźwięki i przesterował wejście.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 19. Data: 2018-11-14 01:10:36
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 13.11.2018 o 22:16, s...@g...com pisze:

    > Tak mnie naszlo. A jakby tak w drzwiach byla jakas ciekawa petla indukcyjna?
    > Przechodzisz i urzadzenie albo zresetowane albo usmazone albo tasma namagnesowana?

    Elektrostymulator serca też? A zresztą po co Czarneckiemu stymulator. On
    nie ma serca.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 20. Data: 2018-11-14 07:48:30
    Od: rry <m...@g...pl>

    W dniu 14.11.2018 o 01:07, Mario pisze:

    > Cyfrowy może miał ale filtry cyfrowe. A szerokopasmowy mikrofon złapał
    > ultradźwięki i przesterował wejście.

    OK, ale przestała działać też kamera. Jej tor audio mógł się
    przesterować, ale co z wideo?

    --
    rry