  • 21. Data: 2019-10-25 20:59:48
    Temat: Re: Zakup dysku - omijać firmę TERG SA
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik collie c...@v...pl ...

    > Żebyś wiedział, że teraz kupię tę Toshibę, bo szukam
    > czegoś na magazyn, a na Alledrogo jest tania i dobra,
    > bo dobra i tania. No i sprawdzona w praniu. Choć
    > niekoniecznie kupię od TERG SA. Dzięki. ;)

    Ponoc dyski mechaniczne, jeżeli głowica została prawidłowo zaparkowana,
    potrafią całkiem sporo przezyc.
    Gorzej jezeli ulegaja wstrzasom i uderzeniom podczas pracy gdzie głowica
    znajdujaca sie tuz nad talerzem nagle go dotyka.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

  • 23. Data: 2019-10-25 20:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF u...@d...invalid ...

    > Nie mam nic wspólnego z tą firmą.
    > Ale mam własny rozum i jak na aukcji jest informacja że dostawa
    > gratis to potrafię się zastanowić skąd ten gratis.
    > Ty jak widać nie.

    O kurwa... i co ci szerloku wychodzi z tego zastanowienia?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

  • 22. Data: 2019-10-25 20:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > 99.1% polecających -- bo pozostałych nie zamieszczają/uwzględniają.
    > Mojej opinii nie uwzględnili -- możesz poszukać na Grupach. Kupiłem
    > smartfon o nazwie Monster firmy Pentagram. (chyba, że zamieścili po
    > czasie, o czym nie wiem)

    Nie oszukujmy sie, system komentarzy na allegro po zmianach (a konkretnie
    po ograniczeniu czasu na wystawienie komentarzy) to narzedzie ktore słuzy
    do niewiadomo czego.

    Dodatkowo, zeby było smieszniej, kiedy ostatnio wystawiłem sprzedawcy
    negatywa to allegro mi go usuneło na prosbe sprzedawcy. Taki zart...

    Wiec srednio bym sie sugerował in plus zwłaszcza jeżeli sprzedawca ma az
    1% negów.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

  • 24. Data: 2019-10-25 22:18:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Nie oszukujmy sie, system komentarzy na allegro po zmianach (a konkretnie

    Opinię Monsterowi usiłowałem wystawić chyba na Ceneo. Z Allegro mam ogólnie
    dobre wspomnienia -- jedynie jakiś Piksel (czy Pixel) przysłał mi bubla
    i początkowo nie odpowiadał na moje m@ile, ale na szczęście dla mnie
    forsa wróciła do mnie, o czym chyba najpierw dowiedział się z grup...

    Coś, co mi przysłał, spaliło się i mogło spalić mnie...
    Koszt niezbyt duży (około 3 dychy plnów) ale mogło być źle...

    > po ograniczeniu czasu na wystawienie komentarzy) to narzedzie ktore słuzy
    > do niewiadomo czego.

    Tuż po kupnie można jedynie ocenić: opakowanie i cenę oraz czas przesyłki...

    > Dodatkowo, zeby było smieszniej, kiedy ostatnio wystawiłem sprzedawcy
    > negatywa to allegro mi go usuneło na prosbe sprzedawcy. Taki zart...

    Stąd te 99% pozytywów...

    > Wiec srednio bym sie sugerował in plus
    > zwłaszcza jeżeli sprzedawca ma az 1% negów.

    Niestety -- 1% to dużo!
    A AliExpress jest u mnie (jak na razie) dobrze,
    ale na Allegro też na razie nie narzekam.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 25. Data: 2019-10-25 22:23:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marcin Debowski" WbssF.338335$c%3...@f...ams1

    > Jeden twierdzi, że jak się zamawia darmową przesyłkę to najwyrazniej
    > jest to ok, że sprzedawca wysyła mechaniczny dysk twardy zawiniety w
    > gazetę, a teraz kolejny podzielił się publicznie innym aspektem swojej
    > normalności. Nie kupiłem dysku w fizycznym sklepie od dobrych 7-8 lat.
    > Darmowe przesyłki docierają minimum zapakowane w bąbelki+plastikowa
    > amortyzującą tackę, a najczęściej jeszcze całośc w kieszeni z
    > plastikowych rur.

    Firma odzyskująca informacje z HDD opisała śmieszne opakowania,
    w tym zawinięcie dysku w brudne skarpety... Ludzie mają bujną
    wyobraźnię -- lub jej nie mają...

    Do HDD są dedykowane wytłoczki, można zawinąć w spieniony
    polietylen, zapakować w tekturę... W ostateczności chyba
    można zawinąć w jakąś watę itp... ;)

    Ale IMO firma sprzedająca dyski powinna mieć dedykowane wytłoczki...

    Na szczęście 2.5" HDD są raczej wytrzymałe. ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 26. Data: 2019-10-25 22:25:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Roman Tyczka" 1j9cf3a5tn9k5$....@t...com

    > Toshiba P300 - po testach wygląda, że nic mu nie jest, przynajmniej na tę
    > chwilę. Rzczywiście solidne urządzenie, można rzucać z dostawczaka wprost
    > pod drzwi, chyba przesadziłem z krytyką podejścia sprzedawcy ;-)

    Wkrótce będą to zrzucać z dronów -- bez spadochronów, by zwiększyć celność. ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 27. Data: 2019-10-25 22:28:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Ponoc dyski mechaniczne, jeżeli głowica została prawidłowo zaparkowana,
    > potrafią całkiem sporo przezyc.

    2.5" -- owszem, ale nie 3.5"...

    > Gorzej jezeli ulegaja wstrzasom i uderzeniom podczas pracy gdzie głowica
    > znajdujaca sie tuz nad talerzem nagle go dotyka.

    IMO zwykle jest to jedynie utrata danych -- jednego sektora. :)
    [nówkami można rzucać do woli!]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 28. Data: 2019-10-25 22:46:32
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On 25 Oct 2019 18:59:49 GMT, Budzik wrote:

> [...]
    > negatywa to allegro mi go usuneło na prosbe sprzedawcy. Taki zart...
    >
    > Wiec srednio bym sie sugerował in plus zwłaszcza jeżeli sprzedawca ma az

    Mi sprzedawca zaproponował kasę za skasowanie negatywa, sam nic nie mógł
    zrobić :-)

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 29. Data: 2019-10-25 23:15:36
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-10-25 o 20:59, Budzik pisze:

    > O kurwa... i co ci szerloku wychodzi z tego zastanowienia?

    O kurwa, kolejny który nie potrafi myśleć.
    Ze nie ma co liczyć na doskonale opakowaną paczkę.

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2019-10-25 23:20:37
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...com>

    rzut beretem ode mnie

    najpierw był w Złotowie sklep TERG
    potem trochę sklepów narobili
    w międzyczasie zmienili nazwę na mediaexpert
    chyba przejęli sklepy jakiejś sieci
    potem zrobili sobie tego stronę electro

    --
    https://fb.com/groups/allegro.pomoc
    https://fb.com/groups/oga.pl

    Użytkownik "Roman Tyczka" <n...@b...no> napisał w wiadomości

    > Kupiłem dysk na allegro, sprzedawca to firma:
    >
    > TERG SA
    > ul. Za dworcem 1d
    > 77-400 Złotów
    > REGON: 570217011
    > NIP: 767-100-42-18
    >
    > Na allegro pod nickiem: ELECTROpl - konto od 12 lat, mają 99,1%
    > polecających, sprzedają ogromne ilości towaru.
    >
    > A tak wyglądała paczka Z DYSKIEM TWARDYM (zaznaczonym strzałką) wyjęta z
    > paczkomatu:
    >
    > http://snap.ashampoo.com/uploads/2019-10-24/g4qEH234
    tw7oFjkWjrxkInzGAEObMiatEqyMmUjALhORQzj1lbfTO02pekqr
    sqFW.png