  • 41. Data: 2009-05-14 18:53:19
    Temat: Re: Zakup karty dźwiękowej
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "losowy" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości
    news:guhoqa$77u$1@news.onet.pl...

    > No nie powiem, odczucia mogłyby być niecodzienne :)

    Lepiej uważać, 10Hz może przypalić napletek...

    --
    marfi

  • 42. Data: 2009-05-14 18:55:41
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > A no to wszystko ok, zasłony, firany, wykładzina, wersalka, dwa fotele,
    > szafka z książkami i nawet szafa z ubraniami jest ;)

    Jeszcze pudełka z płytami CD trzeba zakleić poxiliną aby nie wpadały w
    rezonans :)

    --
    marfi

  • 43. Data: 2009-05-14 19:01:41
    Od: losowy <u...@d...invalid>

    OMSON napisał(a):
    > W zasadzie jak sie raz przegryziesz to z przyjemnościa sam bedziesz
    > modyfikował ;) Moje ustawienie jest tylko modyfikacja tego co tu
    > opisano: http://www.geocities.com/kxsonar/kxsonar_files/page0
    002.htm

    Oooo, dzięki. Jutro, jak mnie najdzie wena, może stworzę coś swojego.

  • 44. Data: 2009-05-14 19:22:50
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Thu, 14 May 2009 20:08:08 +0200, nornik napisał(a):

    > A jakie glosniki komputerowe polecasz?

    Do muzyki? Microlab Solo 7C, albo jakieś hi-fi :)

    --
    |Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
    AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD4850, Arctic Freezer 64 Pro
    4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
    Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F, Asus Xonar DX

  • 45. Data: 2009-05-14 19:40:01
    Od: losowy <u...@d...invalid>

    Andrzej Libiszewski napisał(a):
    > Do muzyki? Microlab Solo 7C, albo jakieś hi-fi :)

    Też mi się te marzyły, ale to bym musiał pozbyć się przynajmniej jednego
    mebla z pokoju żeby to zmieścić.

  • 46. Data: 2009-05-14 19:46:35
    Od: "nornik" <n...@t...pl>

    Ale one sa wieksze od moich Paradigmow ...
    Moze i dobre, ale za duze jak na aktualne moje warunki mieszkaniowe.
    Ale dzieki za info, bede mial na uwadze.
    pozdr
    nornik

  • 47. Data: 2009-05-14 22:11:30
    Od: losowy <u...@d...invalid>

    Andrzej Libiszewski napisał(a):
    > Do muzyki? Microlab Solo 7C, albo jakieś hi-fi :)

    To może jak już się bawię w zmianę karty dźwiękowej to i te głośniki bym
    przy okazji zmienił :) (raz się żyje) Te 7c trochę za duże do mojego
    pokoju, co myślisz o Microlab Solo 5c-6c? Duży skok jakościowy
    porównując z geniusami z pierwszego posta?

  • 48. Data: 2009-05-15 07:34:19
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    losowy pisze:

> [...]
    > pokoju, co myślisz o Microlab Solo 5c-6c? Duży skok jakościowy
    > porównując z geniusami z pierwszego posta?

    Jak już to chyba Solo 6C, co do skoku to nie wiem jak duży będzie, nie
    pamiętam za bardzo jak te Geniusy grają :)

  • 49. Data: 2009-05-15 20:25:33
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    marfi wrote:
    > Jeszcze pudełka z płytami CD trzeba zakleić poxiliną aby nie wpadały w
    > rezonans :)

    Ty sie smiej, tymczasem dobry, komputerowy zestaw 2.0 potrafi wprowadzic w
    rezonans podatne na niego przedmioty.

    Jasne, nie ma co popadac w paranoje, ale jesli ktos stawia glosniki we
    wnece pustego biurka z plyty (vide podany link), a pozniej raczy pisac o
    brzmieniu, to... come on!:}

    k,

  • 50. Data: 2009-05-16 08:13:21
    Od: CeBeR <c...@i...n_o_s_p_a_m.pl>

    W dniu 2009-05-13 20:41, animka pisze:

    > Nic nie szumiało. Dźwięk bardzo dobry, czysty.

    W porównaniu z ... (no właśnie, z czym porównywałaś i na jakich
    głośnikach/słuchawkach)?

    > Pewnie masz rację :-)

    Pewnie nie jesteś przekonana, może rzuć okiem na wyniki w RMAA (wykresy
    działają jedynie w IE):
    http://sjeng.org/audio/SB128.html
    http://sjeng.org/audio/Audigy2.html