  • 51. Data: 2009-05-16 10:52:22
    Temat: Re: Zakup karty dźwiękowej
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    CeBeR pisze:

    > W porównaniu z ... (no właśnie, z czym porównywałaś i na jakich
    > głośnikach/słuchawkach)?

    Słuchawki creative, głośników takich jakie mam to nie kupisz już chyba.
    Nieduże, ale jakieś metalowe, bardzo ciężkie.
    Moje uszy są wyczulone na dobry dźwięk.

    > Pewnie nie jesteś przekonana, może rzuć okiem na wyniki w RMAA (wykresy
    > działają jedynie w IE):
    > http://sjeng.org/audio/SB128.html
    > http://sjeng.org/audio/Audigy2.html

    Na pewno masz rację.

    --
    animka

  • 52. Data: 2009-05-16 11:11:41
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    CeBeR pisze:

    > Pewnie nie jesteś przekonana, może rzuć okiem na wyniki w RMAA (wykresy
    > działają jedynie w IE):
    > http://sjeng.org/audio/SB128.html
    > http://sjeng.org/audio/Audigy2.html

    Pod Operą też działa :-)

    Teraz, w tym komputerze mam Realtek HD Audio
    Karta dźwiękowa High Definition audio, 6 channels
    Ale i tak moim głównym dźwiękiem do słuchania jest miniwieża (nie
    podłączona oczywiście do komputera).

    --
    animka

  • 53. Data: 2009-05-16 12:40:29
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Feromon wrote:
    > No prawda. Niektórzy nawet słyszą różnicę jakości pomiędzy mp3 (256
    > bitrate) a vav.

    Moze nie przy 256 (choc nie probowalem), ale przy takim 160kbps albo
    typowym VBR miedzy MP3 a dobrym jakosciowo CD roznica MOZE BYC wyrazna
    (zreszta przy 192kbps tez, ale z tym juz roznie bywa). Podkreslilem to
    "moze byc", bo wszystko zalezy od rodzaju muzyki, poza tym spora czesc
    wydawanych plyt to akustyczne dno.

    O sprzecie nie wspominam, bo to oczywiste - powiedzmy, ze jakis porzadny,
    kieszonkowy grajek z kossami porta pro to sprzet w zupelnosci
    wystarczajacy.

    k,

  • 54. Data: 2009-05-17 09:38:58
    Od: digitaladam <digitalfilter_na_Wirtualnej_Polsce>

    MarcinCz pisze:

    > Sound Blaster Audigy 2 ZS
    > Przed "kryzysem" w tej cenie prawie mieściły by się te:
    > Asus Xonar Dx
    > Audiotrak Prodigy HiFi 7.1

    Co do Xonara to od razu trzeba by było wymienić głośniki i/lub
    wzmacniacz. U mnie po zmianie SB Live! na Xonad D2, na amplitunerze nie
    słyszałem różnicy. Efekt jest dopiero na dość dobrych (drogich)
    słuchawkach Sennheisera, podłączonych bezpośrednio do karty.

  • 55. Data: 2009-05-17 14:58:25
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    digitaladam pisze:

> [...]
    > słyszałem różnicy. Efekt jest dopiero na dość dobrych (drogich)
    > słuchawkach Sennheisera, podłączonych bezpośrednio do karty.

    To dlaczego tych drogich słuchawek nie kupiłeś do SB LIVE?

    --
    animka

  • 56. Data: 2009-05-17 15:25:18
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Sun, 17 May 2009 16:58:25 +0200, animka napisał(a):

    > To dlaczego tych drogich słuchawek nie kupiłeś do SB LIVE?

    A dlaczego nie jeździsz trabantem z silnikiem Porsche?

    --
    |Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
    AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD4850, Arctic Freezer 64 Pro
    4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
    Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F, Asus Xonar DX