  • 11. Data: 2019-10-07 09:35:01
    Temat: Re: Zakup telefonu w Play
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-07 o 09:28, J.F. pisze:

    > Nie lepiej do salonu i korzystac z rekojmii ?

    Nie sądzę, bo przecież sprzedawca nie będzie się bawił w naprawy, tylko
    wyśle do producenta, co tylko wydłuży procedurę.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2019-10-07 09:39:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 7 Oct 2019 09:35:01 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Nie sądzę, bo przecież sprzedawca nie będzie się bawił w naprawy, tylko
    > wyśle do producenta, co tylko wydłuży procedurę.

    Ale termin ustawą chroniony. Wiec musi sie sprzedawca spieszyc, i moze
    jeszcze gwaranta poganiac :-)

    Teraz dodaj, ze serwis czasem w innym kraju i kurier gdzies do
    Bratyslawy jezdzi ... a jak cos zginie, czy wypadek bedzie mial.

    Sony naprawilo szybko, czy "mamy 2 tygodnie i bediemy trzymac 2
    tygodnie" ?

    J.

  • 13. Data: 2019-10-07 09:43:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-07 o 09:39, J.F. pisze:

> [...]
    > Bratyslawy jezdzi ... a jak cos zginie, czy wypadek bedzie mial.
    >
    > Sony naprawilo szybko, czy "mamy 2 tygodnie i bediemy trzymac 2

    Wypełniłem formularz, na drugi dzień przyjechał kurier, na trzeci dzień
    było w serwisie, piątego dnia odesłali (nie liczyć weekendu).

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2019-10-07 09:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun M...@j...ru ...

    > Kupował ktoś może ostatnio telefon w salonie Play? W mojej
    > miejscowości taki salon prowadzi dziwną praktykę, kupić telefon
    > można tylko na raty. Odosobniony przypadek czy tak jest wszędzie?

    A z jakiego powodu chcesz go nabyc akurat w salonie play?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 15. Data: 2019-10-07 09:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF u...@d...invalid ...

    > Nie pisano natomiast że przy zakupie wysyłkowym w razie
    > problemów z gwarancją musisz urządzenie gdzieś przesłać,
    > przeważnie na swój koszt.

    Nikt cie nie zmusza do korzystania z uprawnien gwarancyjnych ktore bywaja
    rozne.
    mozna przeciez skorzystac z ustawy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

  • 16. Data: 2019-10-07 14:43:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" 5d9add3c$0$510$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    zupełnie sprawnie.

    > 2. Sprzedawca nie jest gwarantem, więc jak chcesz oddać na gwarancję, to nie do

    Sprzedawca nie jest gwarantem, ale gwarant nie musi być serwisantem... ;)
    Producent też nie musi pełnić społecznych ;) ról gwarancyjnych -- może je
    scedować... ;)

    IMO porządna firma umożliwia zlecenie (via net czy telefon lub podobnie)
    i resztę organizuje we własnym zakresie.

    IMP inne firmy należy omijać, by padły lub stały się porządnymi.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 17. Data: 2019-10-07 14:47:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." f45ojn92iu8m.1b2kiol38svkh$....@4...net

    > Teraz dodaj, ze serwis czasem w innym kraju i kurier gdzies do
    > Bratyslawy jezdzi ... a jak cos zginie, czy wypadek bedzie mial.

    Nie narzekaj -- choć serwis Acera był poza Polską, pracował
    sprawniej niż niejeden polski. Mnie obsłużono ekspresowo.

    -=-

    Co innego teraz (chyba w Polsce) z dezinformacją dotyczącą NVMe.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 18. Data: 2019-10-07 14:49:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > mozna przeciez skorzystac z ustawy.

    Nie ogranicza się ona do ,,konsumentów''?
    (kto w Polsce kupuje telefon bez odliczeń podatkowych?)
    Wg mnie ta ustawa jest niewiele warta.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 19. Data: 2019-10-07 14:50:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > A z jakiego powodu chcesz go nabyc akurat w salonie play?

    Bo to porządna firma. :) Trybun menelem
    nie jest, więc omija Virgin itp. ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 20. Data: 2019-10-07 16:16:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    "J.F." f45ojn92iu8m.1b2kiol38svkh$....@4...net

    >Nie narzekaj -- choć serwis Acera był poza Polską, pracował
    >sprawniej niż niejeden polski. Mnie obsłużono ekspresowo.

    pozwole sobie miec inne zdanie.
    Kupilem ich laptopa, zaczalem od instalacji windows ... i niestety -
    CD utworzone z obrazow nie dzialaja.

    Odpowiedz serwisu: prosze spakowac, przyslemy kuriera, zeby nagrac na
    HDD obrazy na nowo ...

    I moze nawet serwis dziala zazwyczaj szybko, biorac jednak mozliwe
    cuda po drodze ... wole zalatwic z "rekojmi".

    J.