  • 11. Data: 2017-02-20 21:46:53
    Temat: Re: Zakup wypasionego oscyloskopu
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-02-20 19:42, wowa wrote:
    > koniecznie. Cena +/- 5kzł-7kzł. Jeśli ktoś ma sprawdzony taki sprzęt to
    > proszę o sugestię.

    A, kup zwykłego Rigola 100MHz i tyle. Jesli nie miałeś w rękach takiego
    za 50k to nie bedziesz przynajmniej zawiedziony a może nawet będziesz
    zadowolony.

  • 12. Data: 2017-02-20 23:06:36
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Daleko do mnie masz, ale jak bywasz na pd to zapraszam, sprawdzisz sobie
    > kilka modeli.

    Dziś raczej nie zdąże choć jestem na południu :) Za Twoją sugestią
    myślę o Rigolu DS2102A. Nie lubię kupować bez wcześniejszego macania :)
    Wojtek

  • 13. Data: 2017-02-20 23:08:55
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > A, kup zwykłego Rigola 100MHz i tyle. Jesli nie miałeś w rękach takiego za
    > 50k to nie bedziesz przynajmniej zawiedziony a może nawet będziesz
    > zadowolony.

    Może tak będzie.
    Wojtek

  • 14. Data: 2017-02-20 23:15:24
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    wowa pisze:
    [..]
    > proszę o sugestię.

    Sugestię mam jedną, nie wywalaj analoga, jeszcze zdarzy się żę go
    wyciągniesz bo cyfra będzie np za szybka albo tryb x-y to kwadracik 2x2cm

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 15. Data: 2017-02-20 23:44:23
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > wowa pisze:
    > [..]
    >
    > Sugestię mam jedną, nie wywalaj analoga, jeszcze zdarzy się żę go wyciągniesz
    > bo cyfra będzie np za szybka albo tryb x-y to kwadracik 2x2cm

    Nienienie :) Będą stały obok siebie.
    Wojtek
    ps. co znaczy "za szybka"?

  • 16. Data: 2017-02-21 00:25:53
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    wowa pisze:

    > Nienienie :) Będą stały obok siebie.
    > Wojtek
    > ps. co znaczy "za szybka"?

    LCD nie ma poświaty jak kineskop, stosują sztuczki programowe ale czasem
    to nie działa tak jak trzeba, np urządzenie wysyła 4 sygnały jeden po
    drugim z osobnym wyjściem wyzwalania, na cyfrowym nie idzie tego oglądać
    bo miga jak stroboskop.

  • 17. Data: 2017-02-21 05:40:02
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 20.02.2017 19:42, wowa wrote:
> [...]
    > No prawie wypasiony. Szef przypomniał sobie, że nie zrobił gwiazdki i w
    > trybie pilnym kazał wybrać nowy oscyloskop. Na jutro. I tu mam problem
    > bo używam analoga i te cyfrowe to czarna magia dla mnie. Po paru
    > godzinach przeglądania mam coraz większy mętlik. W skrócie potrzebuję
    > uniwersalny, serwisowy, dwa kanały, pasmo 100Mhz, duży i czytelny ekran
    > z możliwością pracy zbliżoną do analogowego. A skoro cyfra to niech ma
    > dużą częstotliwość próbkowania i dużą pamięć. Analizator logiczny nie
    > koniecznie. Cena +/- 5kzł-7kzł. Jeśli ktoś ma sprawdzony taki sprzęt to

    Głupie pytanie, co to znaczy serwisowy?

    pzdr
    bartekltg

  • 18. Data: 2017-02-21 10:33:20
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 20 lutego 2017 21:06:55 UTC+1 użytkownik Irek.N. napisał:
    > Zupełnie inną sprawą jest to, że
    > niekoniecznie trzeba wydać 40k jak wcześniej sugerowano, żeby mieć
    > rozsądny sprzęt. :)

    Przypominam, że tematem dyskusji jest zakup WYPASIONEGO
    oscyloskopu. Jak dla mnie tę definicję spełnia np. Yokogawa,
    która kosztuje te 10-15 tys. euro (nówka).
    Wcale nie twierdzę, że nie da się kupić rozsądnego sprzętu
    za 7 tys. zł, ale nie o tym jest dyskusja :P

    L.

  • 19. Data: 2017-02-21 10:35:17
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 20 lutego 2017 21:01:39 UTC+1 użytkownik Irek.N. napisał:
    > Czyli Keysight, Tek, LeCroy, Yokogawa, R-S.
    > Reszta to nic nie warty szmelc?

    Nadinterpretację uprawiasz. Przypominam jaki jest temat dyskusji :>

    L.

  • 20. Data: 2017-02-21 19:49:39
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Przypominam, że tematem dyskusji jest zakup WYPASIONEGO
    > oscyloskopu.

    Zdefiniuj termin "wypasiony".

    Miłego.
    Irek.N.