  • 21. Data: 2017-02-21 20:45:02
    Temat: Re: Zakup wypasionego oscyloskopu
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 21 lutego 2017 19:49:36 UTC+1 użytkownik Irek.N. napisał:
    > Zdefiniuj termin "wypasiony".

    Ok, jak zdefiniujesz mi kształt gruszki :>

    L.

  • 22. Data: 2017-02-21 20:46:12
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Ale masz coś przeciwko Rigolowi DS2202A lub chociażby 2072A, prawda?

    A glicza to un wykryje, czy prześpi?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 23. Data: 2017-02-21 21:55:44
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty napisał:

    > Ok, jak zdefiniujesz mi kształt gruszki :>

    Ja bym proponował parametrycznie. Na przykład tak:

    x = (1 - sin(t)) cos(t)
    y = 2,5 (sin(t) - 1)

    To jest chyba odmiana Konferencja.

    Jarek

    --
    Pasą się pasą barany wełniane...

  • 24. Data: 2017-02-21 22:43:39
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > A glicza to un wykryje, czy prześpi?

    Powiem Ci, daje radę. Jest kilka drobiazgów które wk...ą, ale ogólnie to
    najczęściej właśnie jego włączam.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 25. Data: 2017-02-21 22:45:17
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Ok, jak zdefiniujesz mi kształt gruszki :>

    Brawo. A teraz konkretnie, po inżyniersku. Co powinien mieć wypasiony
    oscylek na pokładzie?

    Miłego.
    Irek.N.

  • 26. Data: 2017-02-21 23:04:13
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 21 lutego 2017 22:45:14 UTC+1 użytkownik Irek.N. napisał:
    > Brawo. A teraz konkretnie, po inżyniersku. Co powinien mieć wypasiony
    > oscylek na pokładzie?

    Może spytać twórcę tematu? :>
    Mocno subiektywnie to powinien być solidnie i estetycznie wykonany,
    na każdym zakresie pomiaru powinien pracować równie dobrze, mieć
    użyteczny interfejs, wyraźny ekran (nie musi być wcale dotykowy).
    Jakaś większa pamięć masowa w środku, złącza usb, izolowane kanały,
    możliwość robienia zrzutu ekranu, zapisu danych do różnych formatów,
    szeroką konfigurowalność tego, co chcemy mieć na ekranie, modułowość
    (tzn. jakieś 2-3 puste sloty, w które można wetknąć dodatkową kartę).
    To chyba tyle, nie jestem znawcą oscyloskopów, ale trochę ich miałem
    w łapach i nie wiem dlaczego, ale jest drastyczna różnica między
    takimi za 5-10 tys. zł a 5-10 tys. eur i te drugie są według mnie
    "wypasione" ;)

    L.

  • 27. Data: 2017-02-22 17:26:55
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    {ciach}
    Widzę, że na Yokogawie jesteś wychowany. Mnie też się podobają ich
    rozwiązania.
    Obawiam się, że 99% oscylków odpada i to niezależnie od półki cenowej.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 28. Data: 2017-02-22 17:43:51
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 22 lutego 2017 17:26:50 UTC+1 użytkownik Irek.N. napisał:
    > {ciach}
    > Widzę, że na Yokogawie jesteś wychowany. Mnie też się podobają ich
    > rozwiązania.

    To nie tylko oni tak mają. National Instruments też robi wypasy,
    ale tam ceny są naprawdę powalające :> Innych klamotów z wyższej półki
    nie macałem w praktyce, ale pewnie by się coś znalazło jeszcze.

    > Obawiam się, że 99% oscylków odpada i to niezależnie od półki cenowej.

    Oj no to była definicja wypasu, a nie porządnego oscyklopa do pracy.
    Wcale nie twierdzę, że za 5-7 tys. nie da się kupić nic użytecznego.
    Ale może warto pokazać szefowi Wowy jak wygląda wypasiony sprzęt,
    a nuż widelec sięgnie głębiej do sakiewki? :P

    L.

  • 29. Data: 2017-02-22 18:34:53
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 22.02.2017 um 17:43 schrieb Lisciasty:

> [...]
    > Ale może warto pokazać szefowi Wowy jak wygląda wypasiony sprzęt,
    > a nuż widelec sięgnie głębiej do sakiewki? :P

    Mam w pracy Rigola 1052E i Tektronixa TDS3014. Stary, ale ma 4 kanały i
    100MHz, więcej mi nie trzeba. W innej pracy mam LeCroy, ale jego
    osobiście nie lubię, bo nie ;-). Kolega ma starą Yokogawę z drukarką i
    nie odda go za nic, więc mu go nie zabiorę.

    Waldek

  • 30. Data: 2017-02-22 19:03:49
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 22 lutego 2017 18:34:54 UTC+1 użytkownik Waldemar napisał:
    > Kolega ma starą Yokogawę z drukarką i
    > nie odda go za nic, więc mu go nie zabiorę.

    Znajomy Niemiaszek taką ma i też nikomu nie dawał, zajebisty sprzęt,
    nawet się pytałem u dystrybutora czy mają może nówki, ale niestety
    żółte psubraty już ich nie produkują :(

    L.