  • 11. Data: 2010-04-03 21:56:07
    Temat: Re: Zamiana Corolla E11 1.4 na Fabia 1.4?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    nom pisze:

    > Nie mam elektrycznych szyb, klimatyzacji, ksenonów i innych bajerów więc
    > nie ma się co psuć. :-)

    I też masz to wkurzające wspomaganie kierownicy, gdzie przy 100km/h
    można zakręcić kółkiem najmniejszym palcem? :>

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 12. Data: 2010-04-04 01:24:56
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:hp86hl$pqd$1@news.dialog.net.pl...

    > I też masz to wkurzające wspomaganie kierownicy, gdzie przy 100km/h można
    > zakręcić kółkiem najmniejszym palcem? :>

    Nie, mam normalne, nie za mocne, nie za słabe, w sam raz. Fabia ma 6 trybów
    ustawienia wspomagania, wspomaganie jest elektrohydraulicze, czyli pompa
    jest elektryczna.

    1) Normalna sila wspomagania dla cieżkich wozów
    2) GTI
    3) Komfortowa wyzsza siła wspomagania przy małych predkosciach dla ciężkich
    wozów
    4) Normalna siła wspomagania dla lekkich wozów
    5) Komfortowa wyzsza siła wspomagania przy małych prędkościach dla lekkich
    wozów
    6) Handicap - najwyższa siła wspomagania.

    Ustawienia dokonuje się VAGiem, ustaw GTI i będziesz miał jak w samochodzie
    sportowym pełne czucie. :-)