  • 51. Data: 2017-12-17 20:36:04
    Temat: Re: Zapalarka piezo do kuchenki mgazowej
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-12-11 o 21:32, Czarek pisze:

    > Dobrze, że nie jest na pierwszej fazie bo by cały czas szczekał ;-)

    Ty sie śmiej, finał był taki że tak jak pisałem w wtorek w nocy na
    chwilę przyszły fazy
    potem znowu zdechło a przed 18 wyłączyli całkiem prąd, włączyli dopiero
    w czwartek
    po 13. Więc ciuciubabkę z energią miałem przez 5 dni, a ja w domu pracuję :(
    Mam agregat i go używałem ale człapie on dość sporo benzyny i hałasuje,
    zmywarka na nim nie chce chodzić bo za bardzo się napięcie waha. Całe
    szczęście już naprawili.

    --
    Pozdr
    Janusz