  • 11. Data: 2015-04-15 11:04:10
    Temat: Re: Zaparowany reflektor - pytanie.
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2015-04-15, o godz. 07:45:35
    Nathan <s...@w...ere> napisał(a):

    > Może w wyniku wypadku się zwyczajnie rozszczelniła? Klej puścił?

    Rok temu miałem nawet nie stłuczkę a stłuczusię. ;-)
    Cofająca na parkingu kobita stuknęła lekko zderzakiem (jechała jakąś
    niewielką terenówką) w moją tylną lewą lampę. Tylko lampę bo dookoła
    nie było żadnych śladów - nawet rysy na lakierze. Lampa poza tym że
    miał 2 pęknięcia to niby była w porządku. Wziąłem oświadczenie,
    umówiłem się na oględziny w warsztacie i w efekcie oględzin na wymianę.
    Na wymianę czekałem koło tygodnia bo przy okazji jeszcze jedną rzecz
    mieli zrobić i czekałem na część. Po tygodniu gdy trochę popadało
    okazało się że lampa - mimo że pęknięcia na pierwszy rzut oka były
    niewidoczne na skraju klejenia elementów przezroczystych i kolorowych -
    zaparowała od środka. Utraciła szczelność więc wolałem wymienić bo nie
    wiadomo jak by to wyglądało po np. dłuższych opadach.

    Zdrówko

  • 12. Data: 2015-04-15 20:14:23
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Brajniak"

    Zobaczcie sobie crash testy i w 99% przypadkach lampa się rozlatuje.
    ---
    Nie widzę http://niusy.pl/9jt :-)

  • 13. Data: 2015-04-17 12:02:01
    Od: Brajniak <b...@o...pl>

    nawet przy 40 km/h lampa sie rozpadnie jak centralnie uderzysz, przy
    małej stłuczcie owszem moze tylko wpasc do srodka ale cos napewno sie urwie