  • 71. Data: 2021-10-30 22:48:42
    Temat: Re: Zapraszam - wirtualne muzeum - polskie telefony
    Od: "i...@p...pl" <i...@p...pl>

    poniedziałek, 29 czerwca 2020 o 09:16:56 UTC+2 ir...napisał(a):
    > Ciekawostka do kolekcji za małe pieniądze:
    > https://gazetawroclawska.pl/dresy-ferdki-czy-plecaki
    -desantowe-wojsko-sie-wyprzedaje/ga/c15-15048582/zd/
    43998062

    Kolejne wyprzedaże dla kolekcjonerów:
    https://gazetawroclawska.pl/wojsko-sprzedaje-dzis-na
    rzedzia-i-maszyny-frezarki-i-tokarki-kosztuja-grosze
    -najnowszy-przetarg-amw/ga/c1-15871023/zd/52702605

  • 72. Data: 2021-10-30 22:56:13
    Od: "Piotr C." <k...@g...com>

    On Saturday, October 30, 2021 at 1:48:43 PM UTC-7, i...@p...pl wrote:
    > Kolejne wyprzedaże dla kolekcjonerów:
    https://gazetawroclawska.pl/wojsko-sprzedaje-dzis-na
    rzedzia-i-maszyny-frezarki-i-tokarki-kosztuja-grosze
    -najnowszy-przetarg-amw/ga/c1-15871023/zd/52702605

    Jeśli chodzi o telefony to można to opisać jednym słowem - elektrośmieci.

    P.

  • 73. Data: 2021-11-02 13:19:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 30 Oct 2021 13:56:13 -0700 (PDT), Piotr C. wrote:
> [...]
    -najnowszy-przetarg-amw/ga/c1-15871023/zd/52702605

    > Jeśli chodzi o telefony to można to opisać jednym słowem - elektrośmieci.

    Dla kogos, kto jeszcze ma linie analogową, chocby z centralki,
    to moze nie.

    J.

  • 74. Data: 2021-11-09 21:57:15
    Od: "Piotr C." <k...@g...com>

    On Tuesday, November 2, 2021 at 6:19:19 AM UTC-6, J.F wrote:
    > Dla kogos, kto jeszcze ma linie analogową, chocby z centralki,
    > to moze nie.

    no niby, ale tam naprawde nie ma nic ciekawego.
    Z innej beczki - czy ktoś widział automat AW-7 z klawiaturą? Dawno temu znalazłem
    takie zdjęcie - bardzo niewyraźne:
    http://telefix.ugu.pl/budka2.jpg
    natomiast dzisiaj taki telefon właśnie do nas dotarł. Bardzo ciekawa sprawa, sama
    buda to jeden z pierwszych egzemplarzy, jeszcze 1979 rok, natomiast płytki z
    elektroniką to już połowa lat 90. z Telosu.

  • 75. Data: 2021-11-11 13:15:52
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

> [...]
    buda to jeden z pierwszych egzemplarzy, jeszcze 1979 rok, natomiast płytki z
    elektroniką to już połowa lat 90. z Telosu.

    Tu jest kilka zdjęć:
    <https://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Telepho
    ne_booths_in_Poland>
    i tu
    <https://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Pay_pho
    nes_in_Poland>

    --
    Grzexs

  • 76. Data: 2021-11-11 14:51:38
    Od: "Piotr C." <k...@g...com>

    On Thursday, November 11, 2021 at 6:15:55 AM UTC-6, Grzexs wrote:
    > Tu jest kilka zdjęć:
> [...]

    No ale przecież tam nie ma ani jednego o którego pytałem :|

    P.

  • 77. Data: 2021-11-12 22:09:58
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    ne_booths_in_Poland>
    nes_in_Poland>

    > No ale przecież tam nie ma ani jednego o którego pytałem :|

    Fakt. Pomerdało mi się z tym międzymiastowym. A to zdjęcie, na które
    wskazywałeś, to zostało zrobione jeszcze w czasach przed cyfrówkami,
    dlatego takie niewyraźne. Obawiam się, że nie zachował się ani negatyw,
    ani odbitka - celem zrobienia lepszego skanu.

    --
    Grzexs

  • 78. Data: 2021-11-12 22:20:37
    Od: "Piotr C." <k...@g...com>

    On Friday, November 12, 2021 at 3:10:02 PM UTC-6, Grzexs wrote:
> [...]
    > dlatego takie niewyraźne. Obawiam się, że nie zachował się ani negatyw,
    > ani odbitka - celem zrobienia lepszego skanu.

    Szkoda... no ale trudno. Daj znać gdyby się jedak znalazło :) Dobrze że zostało
    zrobione, nie dawało mi to spokoju, no aż udało się taki zdobyć. Chyba jedyny jaki
    istnieje.
    P.

  • 79. Data: 2021-11-12 23:04:00
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > Szkoda... no ale trudno. Daj znać gdyby się jedak znalazło :) Dobrze że zostało
    zrobione, nie dawało mi to spokoju, no aż udało się taki zdobyć. Chyba jedyny jaki
    istnieje.

    Bo ich to zbyt dużo nie było. Zrobiłem to zdjęcie, bo był to taki trochę
    ,,dziwoląg".

    Zaraz potem rozpoczęła się era ,,niebieskich" na kartę (którą to
    przegapiłem zdjęciowo).

    --
    Grzexs

  • 80. Data: 2021-11-13 09:57:07
    Od: Kardor <k...@g...com>

    piątek, 12 listopada 2021 o 23:04:02 UTC+1 Grzexs napisał(a):

> [...]
    > ,,dziwoląg".
    >
    > Zaraz potem rozpoczęła się era ,,niebieskich" na kartę (którą to

    Gdzie ta legenda z telefixa? Była rok temu, teraz jest wszystko poza legendą :(