  • 81. Data: 2021-11-13 10:01:29
    Temat: Re: Zapraszam - wirtualne muzeum - polskie telefony
    Od: Kardor <k...@g...com>

    sobota, 13 listopada 2021 o 09:57:08 UTC+1 Kardor napisał(a):
> [...]
    zrobione, nie dawało mi to spokoju, no aż udało się taki zdobyć. Chyba jedyny jaki
    istnieje.

    > Gdzie ta legenda z telefixa? Była rok temu, teraz jest wszystko poza legendą :(
    Dobra znalazłem. Źle żeś podpisał odnośniki :)
    http://telefix.ugu.pl/budki_legenda.htm

  • 82. Data: 2021-11-13 15:50:49
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    W dniu 2021-11-13 o 10:01, Kardor pisze:

    > Dobra znalazłem. Źle żeś podpisał odnośniki :)
    > http://telefix.ugu.pl/budki_legenda.htm

    W ogóle tam coś jest zdrowo pokaszanione - mam wrażenie, że niektóre
    pliki ze zdjęciami mają błędy, jakieś dziwne literówki itp. Kiedyś może
    się zabiorę za rekonstrukcję tej strony. Chwilowo czasu brak.

    --
    Grzexs