  • 91. Data: 2020-02-28 19:42:01
    Temat: Re: Zasikacz magnetowidu
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Mówi się mysz a nie mysz_a_ !!!
    >
    > https://pl.wiktionary.org/wiki/mysz

    Chyba ja wiem lepiej czy to był mysz czy mysza !
    A w ogóle, ten konkretny został nazwany Myszon.
    I tego się będę trzymać.

    BTW, ciekawe, co u Myszona słychać.
    Czy jeszcze żyje, czy się ożenił, czy ma dzieci, może wnuki.
    Może jest już na emeryturze ? Czy myszy mają ZUS ?
    Mam nadzieję, że nie wpadł w łapy jakiegoś kota. Albo innej sowy.
    Nigdy się nie dowiem... :(

  • 92. Data: 2020-02-28 19:47:18
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-02-28 o 19:38, sundayman pisze:

    > Kurła, ale fajne :)
    > Na przyszłość taki zrobię !

    W pierwszej chwili, gdy na telefonie to widziałem, myślałem, że tam jest
    napęd.

    Robert

  • 93. Data: 2020-02-28 20:12:48
    Od: s...@g...com

    użytkownik sundayman napisał:

    > Film nawet zrobiłem (tej pierwszej myszy) :
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=dagXa5tJBag
    >
    > Kiedy odkrył kołowrotek, to nie mógł się oderwać od tego.

    Poddać mysz kopulancji z chomikiem i zobaczyć co wyjdzie.

  • 94. Data: 2020-02-28 20:25:10
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > W pierwszej chwili, gdy na telefonie to widziałem, myślałem, że tam jest
    > napęd.

    Można by z tego spokojnie zasilać małą lampkę !
    Trzeba z tym lecieć do Marnowieckiego - to jest odtrutka (nomen omen)
    na podwyżki cen prądu !

    Kiedyś myszy zjadły Popiela. Czas żeby odkupiły winy !

  • 95. Data: 2020-02-28 20:27:39
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-02-28 o 18:20 +0100, sundayman napisał:
    > Kiedy odkrył kołowrotek, to nie mógł się oderwać od tego.
    > A kiedy ich przybyło - to już był cyrk na kółkach.

    Prądnicę było podłączyć, i prosumentem zostać.

    Pytanie dla dociekliwych: ile myszogodzin biegania potrzeba, aby
    wyprodukować 1 kWh energii? I o ile droższa będzie karma od rynkowej
    ceny kilowatogodziny?

    Mateusz

  • 96. Data: 2020-02-28 20:44:34
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2020-02-28 19:42, sundayman wrote:

    > BTW, ciekawe, co u Myszona słychać.

    > Nigdy się nie dowiem... :(

    Trza było zaczipować.

    ;-)

    Włodek

  • 97. Data: 2020-02-28 23:25:20
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > Prądnicę było podłączyć, i prosumentem zostać.
    >
    > Pytanie dla dociekliwych: ile myszogodzin biegania potrzeba, aby
    > wyprodukować 1 kWh energii? I o ile droższa będzie karma od rynkowej
    > ceny kilowatogodziny?

    Prosument to nie ten temat.

    Tutaj jest pomysł na hybrydę typu PHEV zasilaną serem.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 98. Data: 2020-02-29 02:03:58
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Tutaj jest pomysł na hybrydę typu PHEV zasilaną serem.

    Ja pierdzielę, do czego mogą doprowadzić głupawe dyskusje na usenecie :D

  • 99. Data: 2020-02-29 02:12:08
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-02-29 o 02:03, sundayman pisze:

    > Ja pierdzielę, do czego mogą doprowadzić głupawe dyskusje na usenecie :D

    ale, muszę dodać w oparciu o doświadczenie.
    Zakres paliw jest duuużo szerszy :

    - produkty żywnościowe ( wędliny, owoce, sery rozmaite, ziarna i pewnie
    wiele innych rzeczy )
    - tworzywa sztuczne, zwłaszcza folie ( jak w reklamówkach )
    - aluminium w postaci cienkiej blaszki ( takie, w jakich są świeczki
    "tealight" )
    - stearyna
    - papiery różne

    To tyle, co mi z pamięci do głowy przychodzi. Ale to na pewno nie jest
    pełna lista. Więc raczej się zbliżamy użytkowo do czegoś w rodzaju
    reaktora na DeLoreanie z "Back To Future". Można wrzucić prawie wszystko.

  • 100. Data: 2020-02-29 14:48:12
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-02-29 o 02:12, sundayman pisze:

> [...]
    > pełna lista. Więc raczej się zbliżamy użytkowo do czegoś w rodzaju
    > reaktora na DeLoreanie z "Back To Future". Można wrzucić prawie wszystko.

    O właśnie, to jest dobry trop.
    Ciekawe, co tak naprawdę siedziało w tym reaktorze i kręciło kołowrotkiem.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam