  • 11. Data: 2009-07-06 17:47:49
    Temat: Re: Zasilacz MODECOM PREMIUM 500W proszę o opinię
    Od: "Mirosław Szejduk" <s...@o...pl>

    Zasilacze Modecom (nie modecom feel) nie sa takie zle.

  • 12. Data: 2009-07-06 18:58:39
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > Jako, że stary zasilacz już się kończy, mam na oku coś takiego u siebie w
    > firmie. Nie mam jednak czasu na jego sprawdzanie bo ostatnio mocno
    > zabiegany jestem. Jakie macie opinie na jego temat?

    Modecom powinien chodzić ok 2-3 lata. Potem mogą być konieczne nowe
    kondensatory elektrolityczne. Swoją drogą więcej padło mi Chiefteków niż
    tych Modecomów w trakcie gwarancji. Jeżeli Modecomy padały to było już dawno
    po gwarancji i z reguły wystarczyła lutownica i nowe kondensatory. Jeżeli
    padł Chieftec to nie wiadomo co w nim padło, kondensatory ok a kilku
    fachowców załamało nad takim jednym ręce i nikt nie był w stanie go ożywić,
    w końcu poszedł na magazyn kondensatorów do przeszczepów dla innych
    zasilaczy.

  • 13. Data: 2009-07-06 19:56:50
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Patryk Włos" <p...@i...peel> napisał w wiadomości

    > 1. Podobnie z obudowami - wszystkie są ładne i nawet przestronne w środku,
    > ale co chwila się człowiek nacina, że coś do czegoś nie pasuje, coś za
    > krótkie, coś za długie, coś źle wygięte, źle wywiercone itd.
    >
    > 2. Tylko chciałem zauważyć, że jakoś inne firmy potrafiły w tym segmencie
    > cenowym dostarczyć sprzęt lepszej jakości. Nie jakoś mocno lepszej, ale
    > jednak lepszej.

    Modecom Prostation - fajna porządna obudowa za te pieniądze, lepiej nie
    znalazłem.
    Zasilacz Modecom 300GTF, działa bez zająkniecia już od nie pamiętam kiedy
    (karmił P3-800 potem P4-2.4 a teraz CoreDuo 2.6)

    --
    Irokez

  • 14. Data: 2009-07-06 21:55:21
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Patryk Włos pisze:

    > Ja mam taką opinię - nie tyle na temat zasilacza, ile całej firmy:
    > omijać z bardzo daleka.
    >
    > Głośniki do dupy, obudowy do dupy, zasilacze do dupy.
    >
    > Mam kilkanaście różnych produktów - wszystkich 3 wspomnianych linii i
    > *nic* nie jest wykonane tak, jak powinno.
    Weź poprawkę na to, że Modecom to nie jest producent. To firma-importer,
    która kupuje chińszczyznę lub niechińszczyznę, zależnie od
    statystycznego zapotrzebowania na rynku, zamawia z swoim logo, i
    sprzedaje do polskich hurtowni/sklepów. Całe serie zasilaczy miewali
    dobre (jak od Fortrona przyszły i dostały naklejkę Modecom), a i też
    paskudne (starsze Feel-e, które z chińskiego garażu zostały wykopane
    jako odpad).
    A że Modecom to firma (z tego co wiem) polska, to wiadomo że na polskie
    warunki ma wyższe koszty niż jakiś MediaTech, Tracert itp, które podobną
    mieszaninę sprzedają, a w cenach nieznacznie niższych. Po prostu trzeba
    wiedzieć co się kupuje, nie kierując się marką.

    Swoją drogą tak z ~10 lat temu obudowy ModeCom to był najwyższy hightech
    i szczyt jakości osiągalnej w naszych sklepach (pomijając totalne
    rzadkości na specjalne zamówienie i w cenie x10). Pamiętacie Harry,
    Feeling, Nice, prawie-serwerowa (cyber)Mirror?... Były przyzwoicie grube
    i masywne. A obecne jakoś do tracerta/iboxa zmierzają jakościowo.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 15. Data: 2009-07-07 00:09:37
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 06-07-2009 o 12:00 krzysiek82 napisał na pl.comp.pecet:

> [...]
    > w firmie. Nie mam jednak czasu na jego sprawdzanie bo ostatnio mocno
    > zabiegany jestem. Jakie macie opinie na jego temat?

    Napięcia, wydajność, cena ... Mógłby śmiało nazywać się Feel IV czy V,
    a te zasilacze Modecoma nie były dobre. Na dobry zasilacz trzeba trochę
    więcej wydać, ale zwróci się szybko w różnicy za prąd.
    Jedyny przyzwoity Modecom to widzę, że tylko Volcano. Z innych proponuję:
    be quiet! Straight Power E6-450W ok 300zł
    Pentagram Silent Force PSF 500-A12S 280zł
    OCZ StealthXStream 600W ok 280zł
    Antec Earth Watts 430W EA-430EC ok 300 zł

    Wiesław
    Opera Mail