  • Data: 2019-07-06 22:23:57
    Temat: Zasilanie laptopa z USB-C
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć.

    Kiedyś pisałem tutaj o potrzebie zrobienia przetwornicy 5V/2.4A ->
    12-19V do zasilania różnych rzeczy, w tym małych laptopów.

    Wydaje się jednak że znalazłem lepsze rozwiązanie. Wiele współczesnych
    urządzeń ma USB-C wiec ładowarki oraz powerbanki z tym bajerem są coraz
    popularniejsze.

    Typowy USB-C sięga 15V/1A, często trafiają się takie sięgające 20V/1A,
    niektóre wypasy mają kilka amper na 20V.

    Problem tylko wynegocjować bo standardowo USB-C nie podaje nawet
    napięcia 5V ... No ale to już nie problem:

    https://www.ebay.com/itm/Super-Mini-ZYPDS-DC-mini-20
    V-trigger-support-millet-65W-PD-power-supply-/132714
    794782

    Własnie przyszły takie pierdołki. Sprawdziłem, działają perfekcyjnie. To
    jest mauteńkie i łatwo umieścić to w obudowie laptopa.

    Wychodzi na to że nareszcie mogę użyć powerbanku do ciekawych zastosowań
    "w terenie".

    Tak tylko piszę bo może się komuś przyda.