  • 11. Data: 2018-02-03 20:18:41
    Temat: Re: Zaspawane aku
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-02-03 o 10:21, J.F. pisze:
    > Ale Apple chyba lekcje odrobilo i baterie ma wymienne.

    Ale przeliczyli się z pojemnością/jakością baterii i zarządzaniem
    energią że aż trzeba było spowalniać procesor.
    To się nazywa wtopa którą ciężko będzie odrobić :-)

    > Co ciekawe - Samsung zaspawal. Tacy pewni jakosci baterii ?
    A niech im ziemia lekką będzie za zaspawywanie :-)

    > To zobaczmy HTC
    > https://www.youtube.com/watch?v=zNQM8Nb632Q
    >
    > Spelnia warunki ustawy ?

    Ale gówno. Serio istnieją takie telefony?

    Wypalać gorącym żelazem :-)

  • 12. Data: 2018-02-03 20:30:45
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-02-03 o 20:18, z pisze:

    > Ale gówno. Serio istnieją takie telefony?
    >
    > Wypalać gorącym żelazem :-)

    Jedyne 11 minut i bateria wyjęta. :-)

    Robert

  • 13. Data: 2018-02-03 20:35:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 3 Feb 2018 20:18:41 +0100, z napisał(a):
    > Ale przeliczyli się z pojemnością/jakością baterii i zarządzaniem
    > energią że aż trzeba było spowalniać procesor.
    > To się nazywa wtopa którą ciężko będzie odrobić :-)

    Swoja droga - dziwna strategia, skoro wystarczy wymienic baterie.
    Chyba, ze nie wystarczy :-)

    > A niech im ziemia lekką będzie za zaspawywanie :-)

    trudno powiedziec, dosc dobre je maja, powiedzmy ze 5 lat wytrzymaja.

    Moja chyba wlasnie ma klopoty z wydajnoscia, ale ile to juz lat ...

    > Ale gówno. Serio istnieją takie telefony?

    No ba - ciesza sie dobra opinia nawet :-)

    > Wypalać gorącym żelazem :-)

    Ale przeciez da sie wymienic baterie ... w 10 minut raptem :-)

    J.

  • 14. Data: 2018-02-03 22:33:30
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-02-03 o 20:35, J.F. pisze:

    > Ale przeciez da sie wymienic baterie ... w 10 minut raptem :-)

    Sądzę że ustawodawcom jednak przyświecała idea "jeden śrubokręt jedna
    minuta" :-)

  • 15. Data: 2018-02-04 13:25:02
    Od: z <...@...pl>

    > Zwłaszcza teraz -- gdy DTrump nałożył
    > dodatkowe podatki.

    Skąd takie info?
    Wszystkie opozycyjne nielubiące Trumpa media w Polsce przyznają że
    obniża podatki ......... korporacjom takim jak Aple.
    Więc chyba będzie ich stać na "klapki" :-)

  • 16. Data: 2018-02-05 20:22:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "J.F." wrote:

    >Volvo ma lepsze -- wytrzymuje 10 lat. ;)
    >Jeżeli nie rozumiesz sarkazmu -- żywotność akumulatora liczymy
    > cyklami ładowania, nie latami.

    Ja tam licze, ze po 5 latach nabywca nie bedzie mial zalu, ze telefon
    kiepsko dziala i trzeba wymienic caly ...

    J.

  • 17. Data: 2018-02-06 01:29:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5a78af12$0$564$6...@n...neostrada.pl

    Na razie chyba jeszcze nie ma 10, ale być może dociągnie.
    (chyba, bo samochód mam 9 lat bez kilku dni)

    > Ja tam licze, ze po 5 latach nabywca nie bedzie
    > mial zalu, ze telefon kiepsko dziala i trzeba
    > wymienic caly ...

    Monster do końca (do potłuczenia o dywan) nie wykazywał
    uszczerbku akumulatora. (po akumulatorze przejechałem
    się rowerem -- gdy Monster spadł z kierownicy)

    Notebook Acera (eMachines) ma podobnie mimo sześciu
    lat, jakie upłynęły od wymiany (rok po kupnie
    notebooka -- jesienią 2011 r.) akumulatora w ramach
    naprawy gwarancyjnej.

    Asusa używam coraz częściej... I zastanawia, się
    nad, kiedy akumulator padnie...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. danutac.oferty-kredytowe.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;' leszekc.w.tkb.pl/danutac .;\|/......

  • 18. Data: 2018-02-06 19:41:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Wybacz ale zaczynasz znowu mataczyć :-)
    >
    > Jak widać nie jesteś przedstawicielem 99% gospodyń domowych i to jeszcze w
    > USA :-)

    Widzisz - i dlatego skrytykowałem artykuł za brak konkretów
    bo każdy z nas inaczej będzie interpretował co to znaczy że
    "da się wymienić w domu".

  • 19. Data: 2018-02-06 19:43:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> wrote in message

    > Jedyne 11 minut i bateria wyjęta. :-)

    I do tego w domu, jak kupisz wcześniej śrubokręty i masz suszarkę.

  • 20. Data: 2018-02-06 19:44:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Sądzę że ustawodawcom jednak przyświecała idea "jeden śrubokręt jedna
    > minuta" :-)

    Jaki śrubokręt znowu? I dlaczego jedna minuta?
    Skąd taka specyficzna interpretacja?
    Jesteś pewny że znasz intencje ustawodawcy? Wątpię...