  • 11. Data: 2019-05-21 23:19:47
    Temat: Re: Zdarzenie niejednoznaczne
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie boj bluzg. Zrobisz kiedys PJ. I ktos ci na przejsciu wlezie pod kola. Bog Bog nie
    karze zaraz tylko naraz.

  • 12. Data: 2019-05-21 23:34:47
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Nie boj bluzg. Zrobisz kiedys PJ. I ktos ci na przejsciu wlezie pod kola. Bog Bog
    nie karze zaraz tylko naraz.

    PJ mam w kliku kategoriach od bardzo dawna :) Stosuję się z logiką do
    D-6 i zwyczajnie zwalniam, jeśli widzę kogoś w pobliżu kto może
    'wtargnąć'. Mam koronę na głowie i mi nie spadła. Boga nie ma ale są
    debile :] Nikt jeszcze na mnie nie trąbił, kiedy zwalniam przed
    przejściem (inteligentnie) ale było od chuja takich, co mnie wyprzedzali
    na przejściu. Może ty?

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 13. Data: 2019-05-21 23:36:43
    Temat: Zdarzenie niejednoznaczne
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Barany pojebalo z telefonami. Ostatnio czesto bywam na basenie. Te durne chujki biora
    telefony do basenu. A co do przejscia dla pieszych. W samochodzie jest sygnal
    dzwiekowy majacy sluzyc do ostrzegania innych. Dojezdzajac do przejscia trzeba go
    uzywac zeby ostrzegac barany na chodniku ze pan jedzie.

  • 14. Data: 2019-05-21 23:37:34
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 21 May 2019 21:33:36 +0200, w
    <5ce45295$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>, LordBluzg(R)
    <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > To znaczy że pieszy pojawia się znikąd a jego obowiązkiem jest zwolnić,
    > zatrzymać się i przepuścić pojazd, którego kierowca ignoruje D-6? To się
    > nazywa 'wtargnięcie'. No rozumiem.

    Nie no o czym ty piszesz.
    Pieszy podszedł do pasów, rozejrzał się i upewniwszy się, że nie wchodzi pod
    nadjeżdżający pojazd, przystąpił do bezpiecznego przekroczenia jezdni.
    Kto widzi to inaczej ten kiep!

  • 15. Data: 2019-05-21 23:40:17
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 21 May 2019 23:09:17 +0200, w <5ce46917$0$505$65785112@news.neostrada.pl>,
    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Od kierowcy dla zrównoważenia też. Potem leci:
    > - Art 4 (całkowicie olany)

    Zanim zaczniesz się dalej kompromitować najpierw sobie doczytaj te artykuły.

  • 16. Data: 2019-05-21 23:44:11
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-21 o 23:37, r...@k...pl pisze:

    > Nie no o czym ty piszesz.

    O obowiązku D-6, którego NIGDY nie zaakceptujesz bo od zawsze byłeś
    kretynem :)

    Kto nie akceptuje D-6 ten jest mordercą z premedytacją :]

    > Pieszy podszedł do pasów, rozejrzał się i upewniwszy się, że nie wchodzi pod
    > nadjeżdżający pojazd, przystąpił do bezpiecznego przekroczenia jezdni.

    Dlaczego pojazd nie zwolnił, skoro miał obowiązek zrobić to przed
    pieszym? Jego czas minął na 50m przed przejściem. Widział że pieszy się
    zbliża do przejścia a nie do monopolowego i ładnie mu zajebał :]

    > Kto widzi to inaczej ten kiep!

    Raduś, kto nie skacze ten jest pojebem :]

  • 17. Data: 2019-05-21 23:47:08
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-21 o 23:40, r...@k...pl pisze:
    ,

    > Zanim zaczniesz się dalej kompromitować najpierw sobie doczytaj te artykuły.

    Jak dotąd ty się kompromitujesz. Znalazłeś już swój zmyślony wyrok sądu
    gdzie uznano pieszego winnym z nagrania video a kierowca zapłacił
    mandat, czy nadal szukasz kłamczuszku?

    O rozumienie art 4 cie nie posądzam. Nie zrozumiesz nigdy "zasady
    ograniczonego zaufania" :)

  • 18. Data: 2019-05-22 00:26:42
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 21 May 2019 23:47:08 +0200, w <5ce471ff$0$517$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

    > Jak dotąd ty się kompromitujesz. Znalazłeś już swój zmyślony wyrok sądu
    > gdzie uznano pieszego winnym z nagrania video a kierowca zapłacił

    Nadal nie znalazłeś linka? :D
    A linka do orzeczeń sądowych, w których jest mowa o wtargnięciu, dałeś radę
    znaleźć? :D

    PS. Pogrążasz się, ale chyba już nic ci nie może zaszkodzić...

  • 19. Data: 2019-05-22 00:40:37
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Barany pojebalo z telefonami. Ostatnio czesto bywam na basenie. Te durne chujki
    biora telefony do basenu.

    Przebierz się za orkę i daj z główki aż im ten smartfon wypadnie z ręki
    do wody :) Co tam, że wodoodporny (czasem)...może trafisz na taki co nie
    jest.

    > A co do przejscia dla pieszych. W samochodzie jest sygnal dzwiekowy majacy sluzyc
    do ostrzegania innych.

    Musisz go włączyć na stałe :)

    > Dojezdzajac do przejscia trzeba go uzywac zeby ostrzegac barany na chodniku ze pan
    jedzie.

    Na przejeździe kolejowym bez zapór też. Pewnie pomoże :D

  • 20. Data: 2019-05-22 01:09:48
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-21 11:36, p...@g...com wrote:
    > https://www.youtube.com/watch?v=3ChLyZ-6c3g
    >
    > zombie ze smartfonem atakuje ... oczywiscie biegly policzy/wyliczy podkladke dla
    sadu ale co mi sie nie podoba to brak reakcji kierujacego na zmiane trajektorii
    zombiaka ktory ewidentnie scina na przejscie ...

    Jego pięćsetne przejście tego dnia