  • 11. Data: 2019-12-28 00:04:58
    Temat: Re: Zepsułem telefon.. potrzebny nowy
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > 2 GB RAM-u, to z grafiką nie ma nic wspólnego. Poskąpili w opisie
    > przecinków. :-)
    >
    > Nie wiem jak to dział, ale niektóre programy nie chcą wejść na kartę.
    > Pewnie związane jest to z prędkością tejże, lub z możliwością fizycznego
    > usunięcia.

    Może to systemowe programy, a tego nie da się przenieść czy usunąć.

    --
    animka

  • 12. Data: 2019-12-28 00:35:25
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 27/12/2019 23:36, Robert Wańkowski wrote:
    > Nie wiem, co jest powodem, ale ma włączoną przeglądarkę, WhatsApp, to
    > nawigacja już nie nadąża za autem :-).

    Zastanawiające bo w moim staruszku z 1G RAMu to samo nie powodowało
    problemów. Być może otwarcie piećdziesięciu kart z pornolami, reklamami,
    allegrami powodowało by jakieś problemy, ale standardowe używanie nie.

    > Powtarzam com usłyszał szukając telefonu, że 2 GB to mało. > Wyprowadźcie mnie z
    błędu jeżeli się mylę.

    No więc ja nie znam rzeczywistego scenariusza kiedy to jest mało.
    Oczywiście za wyjątkiem niechlustwa z okolic "nigdy nie zamykam
    aplikacji bo to za dużo roboty". Wtedy i 8GB mało.

  • 13. Data: 2019-12-28 00:53:31
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-27 o 23:29, r...@k...pl pisze:

    > :DD
    >
    > Telefon ma 2GB RAM-u.
    > A nie karta.

    Karta pamięci dodatkowa to będzie jak sobie włoży
    Telefon i tak ma dodatkową pamięć wbudowaną 16 GB.

    --
    animka

  • 14. Data: 2019-12-28 01:23:56
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    > Nie wiem, co jest powodem, ale ma włączoną przeglądarkę, WhatsApp, to
    > nawigacja już nie nadąża za autem :-).
    >
    > Powtarzam com usłyszał szukając telefonu, że 2 GB to mało.
    > Wyprowadźcie mnie z błędu jeżeli się mylę.

    2GB to mało na dzisiaj.
    Jak wejdziesz na alledrogo w telefony to masz sortowanie
    po wielkości RAMu. Sugerował bym minimum 3GB a jak cię stać
    to 4GB.
    Kolejna sprawa to akumulator, nie brał bym nic co ma mniej
    niż 4000 mAh.
    Dalej to już zgodne z własnymi preferencjami NFC, aparat,
    jakość dźwięku i inne jakże dla niektórych ważne funkcje
    dla innych będące niepotrzebnymi i mało znaczącymi pierdołami.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2019-12-28 12:23:02
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Pani coś wspomniała o Moto G8 i Moto ONE. Ja zbytnio się nie orientuję na co
    > patrzeć. Syn ma Motorole G5 i wydaje się ok. Ale może nie wiem czego mi brakuje :-)

    Pani dobrze wspomniała, tylko nie chodzi o te Motki,
    ale o Moto G7 Power z 4/64 GB i 5000 mAh. Nic Ci więcej
    nie potrzeba. Na razie.

  • 16. Data: 2019-12-28 12:29:47
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 27 Dec 2019 23:25:50 +0100, w
    <5e0684e9$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>, Robert Wańkowski <r...@w...pl>
    napisał(-a):

> [...]
    >
    > Nie wiem jak to dział, ale niektóre programy nie chcą wejść na kartę.
    > Pewnie związane jest to z prędkością tejże, lub z możliwością fizycznego

    Producent aplikacji musi zezwolić na przenoszenie.
    Albo inaczej -- musi tak ją napisać, aby była przenaszalna.

  • 17. Data: 2019-12-28 12:30:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 28 Dec 2019 00:53:31 +0100, w <qu65lk$6gu$1@news.icm.edu.pl>, Animka
    <a...@t...ja.wp.pl> napisał(-a):

    > Karta pamięci dodatkowa to będzie jak sobie włoży
    > Telefon i tak ma dodatkową pamięć wbudowaną 16 GB.

    Mowa o pamięci karty graficznej.

  • 18. Data: 2019-12-28 12:31:21
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 27 Dec 2019 23:36:14 +0100, w <5e068758$0$538$65785112@news.neostrada.pl>,
    Robert Wańkowski <r...@w...pl> napisał(-a):

    Wystarczy FB, aby wykończyć 2GB. Które w większości pożre i tak system.

    > Nie wiem, co jest powodem, ale ma włączoną przeglądarkę, WhatsApp, to
    > nawigacja już nie nadąża za autem :-).
    >
    > Powtarzam com usłyszał szukając telefonu, że 2 GB to mało.
    > Wyprowadźcie mnie z błędu jeżeli się mylę.

    Nie wyprowadzimy, boś dobrze usłyszał.
    Chyba, że używasz telefonu do dzwonienia i Whatsupa -- to wystarczy.

  • 19. Data: 2019-12-28 12:31:55
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 27 Dec 2019 23:25:21 +0100, w <qu60du$g8h$1@news.icm.edu.pl>, Animka
    <a...@t...ja.wp.pl> napisał(-a):

    > Karty pamięci nie używa? a karcie mam filmy, zdjęcia i inne duże pliki.
    > Fakt, że mój telefon Samsung ma 4 GB pamięci. Jakoś nawet do tej pory
    > nie sprawdzalam tego. Dopiero teraz zajrzałam. Zostało jeszcze dużo
    > wolnej pamięci-ok.2 GB, a na na karcie pamięci wolne 1,58 GB.

    Nie trolluj.

  • 20. Data: 2019-12-28 14:15:57
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-12-28 o 01:23, RadoslawF pisze:

    > niż 4000 mAh.

    Naprawdę 4 k mAh? :D
    Już nawet Murzyni (czytaj: Chińczycy) potrafią o pojemności napisać
    normalnie, czyli w takim przypadku 4 Ah. Jak widać, niektórzy Polacy są
    nadal sto lat za Murzynami.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl