  • 81. Data: 2019-12-29 14:11:27
    Temat: Re: Zepsułem telefon.. potrzebny nowy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Dec 2019 11:04:44 +0100, collie napisał(a):

    > Każdemu idiocie wydaje się, że wszyscy normalni są
    > idiotami, tylko on i jemu podobni są normalni.
    > "Rura 1/16 cala" znaczy, że narżnięty na niej gwint
    > jest 1/16 cala - lub jest przeznaczona do narżnięcia
    > takiego gwintu na niej (nie bez kozery noszącego
    > nazwę "rurowy") - więc nigdzie ona nie ma 1/16 cala
    > średnicy.

    Wiec co zlego w tym, zeby podac jeszcze obie srednice, w mm :-)

    J.

  • 82. Data: 2019-12-29 18:23:04
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    No i mam A50 i A40 Samsunga.
    Dziękuję wekuję za uwagi.

    Robert

  • 83. Data: 2019-12-29 23:36:42
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 28 Dec 2019 14:48:19 +0100, w
    <5e075d23$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>, Czarek <c...@n...fm>
    napisał(-a):

    > To ty tak uważasz
    > Z ciekawości zapytam - pokażesz mi specyfikacje jakiegoś telefonu (w tym
    > przypadku najlepiej z androidem) w której podana jest ilość wbudowanej
    > pamięci karty graficznej?

    Telefon ma 2GB RAM, przecież pisałem.
    A ja pisałem w odpowiedzi na bzdurny post Animki, może niezbyt precyzyjnie.

  • 84. Data: 2019-12-29 23:41:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 28 Dec 2019 17:20:35 +0100, w <qu7vcl$3jj$2@dont-email.me>, heby
    <h...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Mylisz RAM z ROM albo masz złe metody pomiarowe. Sama instalacjia
    > aplikacji nie powoduje zniknęcia RAMu w takich ilościach. Obsewuje to po
    > wszystkich moich telefonach. Whatsappa nie używam za często, ale na
    > pewno nie konsumuje od 750MB RAMu podczas nicnierobienia.

    Bo to zależy jak sobie jak sobie producent telefonu wymyśli.

    Jeden będzie preferował agresywne zamykanie aplikacji i będziesz miał dużo
    wolnego RAM, ale apki będą startowały wolniej (bo z flasha, a nie z RAM-u).

    Drugi odwrotnie, będzie trzymał apki w RAM, aż się skończy.

  • 85. Data: 2019-12-30 00:53:27
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-29 o 23:36, r...@k...pl pisze:
    > Sat, 28 Dec 2019 14:48:19 +0100, w
    > <5e075d23$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>, Czarek <c...@n...fm>

    > Telefon ma 2GB RAM, przecież pisałem.
    > A ja pisałem w odpowiedzi na bzdurny post Animki, może niezbyt precyzyjnie.

    Zadytuj ten mój post. Widzę, że to Ty jesteś bzdurny nad bzdurnościami.

    --
    animka

  • 86. Data: 2020-01-01 17:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Odpal task managera, zobacz jakie masz uzycie pamieci,
    > odpal monitor, zobacz ile danych zapisujesz na sekunde.
    >
    > A potem sobie przypomnij, ze SSD padaja po ok 10 tys zapisow :-)
    >
    > Ciekawe jak sobie radzi SSD z zapisami typu pamiec wirtualna :-)

    JF, ty sobie sprawdzaj a ja sobie bede po prostu korzystał ze starego ale
    jednoczesnie zupełnie wystarczajacego mi kompa :)
    Zeby jeszcze przyprawic cie o dodatkową gęsią skórke, powiem ze komp jest
    włączony 247

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 87. Data: 2020-01-01 17:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Robert Wańkowski r...@w...pl ...

    > No i mam A50 i A40 Samsunga.
    > Dziękuję wekuję za uwagi.

    Nie wiem czy potrzebowałes fakture ale patrzyłem dzis na peppera i taki
    nxiaomi note 8 kosztuje ponizej 600zł...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

  • 88. Data: 2020-01-01 17:41:21
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-01-01 o 17:00, Budzik pisze:
> [...]
    > jednoczesnie zupełnie wystarczajacego mi kompa :)
    > Zeby jeszcze przyprawic cie o dodatkową gęsią skórke, powiem ze komp jest

    Może nie zaszkodzić zrobić jak tu napisali
    http://www.hotfix.pl/firefox-znaczaco-obciaza-dysk-s
    sd-n11787.htm

    Robert

  • 89. Data: 2020-01-01 17:47:46
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-01-01 o 17:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Robert Wańkowski r...@w...pl ...

    > Nie wiem czy potrzebowałes fakture ale patrzyłem dzis na peppera i taki
    > nxiaomi note 8 kosztuje ponizej 600zł...

    Jest jak jest. Ciesze się tym co mam.
    Muszę poszukać wśród znajomych, może ktoś posiada taki, to zobaczę, bo
    już kilka osób teraz mi mówi że trzeba było brać najwyższy model Xiaomi.

    Na dziś ten A50 chyba za duży dla mnie, ale może to przyzwyczajenie z
    poprzedniego Samsunga mini2.

    Robert

  • 90. Data: 2020-01-01 19:29:44

    Wed, 1 Jan 2020 17:47:46 +0100, w <5e0ccd2f$0$510$65785112@news.neostrada.pl>,
    Robert Wańkowski <r...@w...pl> napisał(-a):

    > Muszę poszukać wśród znajomych, może ktoś posiada taki, to zobaczę, bo
    > już kilka osób teraz mi mówi że trzeba było brać najwyższy model Xiaomi.

    To oczywiste :)