    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Fri, 9 Nov 2018 18:48:47 -0800 (PST)
    Subject: Zestaw małego inżyniera <10 lat
    From: 4...@g...com

    Kazdy kiedys mial kilka lat. Jak mialem kilka lat, a bylo to w czasach kiedy nie bylo
    lego itp to tata przynosil mi rozne rzeczy do rozebrania. Nie mam pojecia skad on to
    bral w ilosciach hurtowych. Jakies zegary, liczniki samochodowe itp. I ja to wszystko
    rozkrecalem zeby zobaczyc co jest w srodku. Po ponad pol wieku uwazam ze to byl
    bardzo dobry sposob na zainteresowanie mnie technika. Ciekawosc co jest w srodku i
    jak to dziala zostala we mnie do dzisiaj. Po pewnym krotkim czasie samo rozkrecanie
    to bylo za malo i zaczalem skrecac co wczesniej rozkrecilem. W wieku dziesieciu
    dwunastu lat mialem ogromna wiedze o mechanizmach. W pewnym momencie zaczalem sam cos
    tworzyc z tych porozkrecanych gzorow. Rozkrecajac dorobilem sie kilku silniczkow,
    malych elektomagnesow, malych sprzegiel elektromagnetycznych. Moze idz taka sama
    droga. Zlomowisk duzo.