  • Data: 2018-11-12 13:45:06
    Temat: Re: Zestaw małego inżyniera <10 lat
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-12 o 12:50, J.F. pisze:

    > Wyrzucilem stare :-(
    >
    > Co prawda jeszcze sa elektroniczne ze wskazowkami, i pare kółek tam
    > jest ... ale w roli budzika to IMO porazka.
    > Albo dzwoni dwa razy na dobe, albo nie dzwoni wcale, bo zapomni sie
    > wlaczyc :-)
    >
    > Wiec na razie dziecko sie musi zadowolic drukarkami, ale i je szybko
    > zlikwiduja :-(

    Chciałem kiedyś sam naprawić drukarkę, ale cena części zamiennej była
    powalająca, prawie taka jak z usługą.
    Jeżeli autoryzowane punkty serwisowe żyją z napraw, więc może producent
    ma korzyść z napraw serwisowych?

    Wymieniłem kiedyś żarówkę zgodnie z instrukcją dołączoną do samochodu.
    Musiałem w tym celu demontować blachy i kłaść się na betonie.
    Następnym razem mi się nie chciało i oddałem do autoryzowanej stacji
    celem wymiany.
    Te głąby zamiast blach zdemontowali mi prądnicę by się dostać do żarówki.
    Przy okazji chyba naruszyli mi prądnicę tak, że po pół roku wymagała
    naprawy.
    Koszmar jakiś.

    WM