  • 11. Data: 2018-02-06 13:42:20
    Temat: Re: Zima
    Od: p...@g...com

    --Tak w ogóle tiroloty siedzące na CB nie zareagowały a ty chcesz żeby system
    internetowy był szybszy...

    automat zawsze bedzie szybszy od czlowieka zwlaszcza ze google na biezaco obrabia te
    dane na potrzeby trafficu, w momencie kiedy kierownik TIR-a odklada kanapke,
    wypowiada magiczne zaklecie ochrony przed zlem wszelakim: OOOO kurwaaaaa po czym
    desperacko kreci kolem sterowym automat juz zapomina o wypadku i czeka cierpliwie na
    kolejny

    PS jutro wezme drugi telefon i zobacze jak szybko waze puszcza komunikat klepany z
    palucha

  • 12. Data: 2018-02-06 14:51:36
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 6 Feb 2018 04:42:20 -0800 (PST), p...@g...com

> [...]
    > wszelakim: OOOO kurwaaaaa po czym desperacko kreci kolem sterowym
    > automat juz zapomina o wypadku i czeka cierpliwie na kolejny

    Nie tak znowu szybko z tego co widzę, to muszą być przeraźliwie ogromne
    ilości danych. Jak jechałem dwa tygodnie temu do/z Włoch to korki na
    stradach potrafiły być przesunięte czasem o 2km w stosunku do tego co mapa
    pokazywała. W sensie wg mapy zwalniałem bo miał być JUŻ korek a potem
    jechałęm jeszcze 2km nim się zaczął zator, a właściwie to nawet było tylko
    spowolnienie a nie korek. Tak, miałem działający roaming. :P

    > PS jutro wezme drugi telefon i zobacze jak szybko
    > waze puszcza komunikat klepany z palucha

    No a tu jeszcze przepuszczone przez Waze...

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 13. Data: 2018-02-06 15:04:34
    Od: p...@g...com

    --W sensie wg mapy zwalniałem bo miał być JUŻ korek a potem jechałęm jeszcze 2km nim
    się zaczął zator, a właściwie to nawet było tylko spowolnienie a nie korek.

    przy predkosciach autostradowych 2km to raczej rozsadny margines bezpieczenstwa

    --No a tu jeszcze przepuszczone przez Waze...

    Waze nalezy do Google od paru dobrych lat

  • 14. Data: 2018-02-06 15:13:32
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 6 Feb 2018 06:04:34 -0800 (PST), p...@g...com

    > przy predkosciach autostradowych 2km to raczej rozsadny margines bezpieczenstwa

    Tylko tam nic się nie działo, a mapy krzyczały że łoolaboga korek i
    +30minut więcej. :P Jak dojeżdżasz do takiego punktu i nic się nie dzieje,
    to po chwili przyśpieszasz jak po horyzont (dosłownie) wszystko jedzie --
    do poprawy bezpieczeństwa się specjalnie nie przyczyni nawet ten "zapas".
    Zbyt wolne i zbyt ułomne to jest (w sensie zbyt dużo danych do zebrania,
    przeanalizowania i udostępnienia).

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 15. Data: 2018-02-06 15:28:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 lutego 2018 12:14:30 UTC+1 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > google wie ze kilka telefonow nagle sie zatrzymalo na S-ce,

    No właśnie "kilka telefonów"
    Na filmiku widać z 15 aut(ok pewnie dalej jest kilkanaście kolejnych) jednak z tego
    pewnie 20-30% ma włączone Google i zgodę na lokalizacje
    To trochę za mało żeby wiarygodnie i błyskawicznie ocenić że to
    wypadek/nieprzewidziane zdarzenie

  • 16. Data: 2018-02-06 15:30:02
    Od: p...@g...com

[...]

    technologie trzeba dopracowac to raczej oczywiste

    --Zbyt wolne i zbyt ułomne to jest (w sensie zbyt dużo danych do zebrania,
    przeanalizowania i udostępnienia).

    nonsens, dane sa zbierane i analizowane tak czy inaczej na potrzeby google maps a z
    udostepnieniem tez nie widze problemu, google synchronizuje swoje uslugi w sekundy
    wiec od Waze oczekuje no niech bedzie 5s

  • 17. Data: 2018-02-06 17:14:04
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 6 Feb 2018 06:30:02 -0800 (PST), p...@g...com

    > technologie trzeba dopracowac to raczej oczywiste

    Tylko po co skoro taka sytuacja nie stanowi nawet promila przepływających
    informacji... Zresztą aby coś dopracować, to potrzeba na to zazwyczaj
    pieniędzy.

> [...]
    > google maps a z udostepnieniem tez nie widze problemu, google
    > synchronizuje swoje uslugi w sekundy wiec od Waze oczekuje no niech

    Zakładasz że wszyscy używają gógle podczas jazdy, w tym udostępniania
    lokalizacji -- a to nie jest prawda.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 18. Data: 2018-02-06 17:46:18
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-02-06 o 09:25, p...@g...com pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=IPuzhKvvnwo
    >
    > pierwsze nagranie
    >
    > auta stoja na drodze szybkiego ruchu a nadjezdzajacy wala jak w kaczy kuper, XXI
    wiek i nie ma sposobu zeby automatycznie powiadomic uzytkownika ze kilka aut stoi na
    drodze ? nawet google tego nie ogarnia ?

    Po czym to poznać, że jest XXI wiek?
    Np. po tym, że Januszowi się roi, że google jest dobre na wszystko :-)

  • 19. Data: 2018-02-06 18:19:19
    Od: p...@g...com

    --Tylko po co skoro taka sytuacja nie stanowi nawet promila przepływających
    informacji...

    Pieniądze. W Europie Zachodniej taki wypadek to min kilkaset tysięcy EUR więc jest po
    co się schylić.

    --Zresztą aby coś dopracować, to potrzeba na to zazwyczaj pieniędzy.

    Sprawdź sobie ile Google wyłożył za Waze

    --Zakładasz że wszyscy używają gógle podczas jazdy, w tym udostępniania
    lokalizacji -- a to nie jest prawda

    Nic takiego nie zakładam jedyne w tym wątku szacunki nie pochodzą ode mnie

  • 20. Data: 2018-02-06 18:25:23
    Od: p...@g...com

    Google ma potencjał do rozwiązań globalnych. Waze ma 7 mln użytkowników i ciągle się
    rozwija więc tak myślę że oni mogą rozwiązać ten problem. Alternatywa oczywiście
    istnieje np Niemcy stawiają tablice ostrzegawcze o korkach plus kamery które
    obserwują krytyczne miejsca ale to w żadnym stopniu nie rozwiązuje problemu wypadku
    poza tymi miejscami.