  • 11. Data: 2019-01-03 21:23:43
    Temat: Re: Zima
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.01.2019 o 21:11, Bolko pisze:

    > Widać żeś słoik i to młody.:)

    Pudło;)

    Shrek

  • 12. Data: 2019-01-03 21:33:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu czwartek, 3 stycznia 2019 19:41:05 UTC+1 użytkownik Shrek
    napisał:
    >Ale tak na chłopski rozum:
    >W polsce jest 290 kkm dróg
    >http://drogipubliczne.eu/drogi-publiczne-w-liczbach

    >ile trzeba sprzętu trzeba żeby te km obrobić?

    Wroclaw ma ponoc 45 plugosyparek.
    https://gazetawroclawska.pl/wroclaw-zaskoczony-zima-
    ulice-i-chodniki-jak-lodowisko-zdjecia/ar/13779735

    To tak po godzinie glowne ulice w miescie powinny byc odsniezone i
    posolone.
    A tymczasem byly nietkniete.

    >Widać żeś słoik i to młody.:)

    >Jakieś 15 lat temu byłem w Wa-wie i cała Wa-wa żyła:
    >że jest zima
    >że jest gołoledż
    >że dużo stłuczek
    >bo nie sypią.

    >I na następnym dzień zwolnini dyrektora odpowiedzialnego za
    >utrzymanie dróg.

    Teraz jest swiezo po wyborach, to przeciez nie zwolnia swojego
    czlowieka, uzgodnionego przez dwie partie i dwie koalicje :-)

    J.