  • 11. Data: 2018-11-11 22:15:14
    Temat: Re: Znaki długimi i reakcja w odwecie "na Krisa"
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 10 listopada 2018 23:36:02 UTC+1 użytkownik Marek S napisał:
    > Hej,
    >
    > Znalazłem świetny przykład wielokrotnego dawania znaków długimi i
    > reakcji "popędzanego" na to hamowaniem:
    >
    > https://youtu.be/AZP5l_3hHrQ?t=61
    >
    > W niedawnej rozmowie Kris oświadczył, że to jest jego styl zachowania w
    > analogicznych sytuacjach. Wielu z Was również oznajmiło iż nie toleruje
    > wielokrotnych błysków długimi, ale nie wiem jaki byłby tego rezultat w
    > Waszych zachowaniach.
    >
    > Chciałbym zebrać informacje - jak oceniacie zachowanie obu kierowców?

    Wywołałeś mnie to i się wypowiem
    Myślę ze zachowanie tego idioty poprze tylko grupowy idiota a zapewne i drogowy
    idiota kapelusznik Cavallino

    > Jeśli miałby wyniknąć z tego przytyki osobiste, to doleję oliwy do ognia
    > i oznajmię, że zachowałbym się identycznie jak błyskający.

    Jeśli już za osobistymi wycieczkami tęsknisz to po raz kolejny zapytam bo chyba nie
    odpowiedziałeś- czy to nie Ty pisałeś że jeździsz tak że aż samochód na dwa koła
    stawiasz?

  • 12. Data: 2018-11-11 22:28:37
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-11-11 o 12:36, Yogi(n) pisze:

    > E tam, najbardziej dramatycny moment tego filmiku jest tutaj:
    > https://youtu.be/AZP5l_3hHrQ?t=522
    > Ma gość przejebaszczone ;-(

    Masz na myśli reakcję laski? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 13. Data: 2018-11-11 22:50:58
    Od: Marek S <p...@s...com>

    Ok, przeczytałem Wasze wypowiedzi. Zauważyłem jedną częste wspólne
    stanowisko: akceptację dla zachowania kierowcy Civic'a (pomijając
    hamowanie). Pomijam też to, że migający długimi czyni to w narwany
    sposób (zbyt wcześnie - nie dając włączającemu się szans na manewr).

    Gość wjechał na lewy pas, nie daje rady TIRowi a mimo to uparcie okupuje
    lewy pas. Dystans od TIRa cały czas się zwiększa i to przez dłuższą
    chwilę. Może ja jestem dziwny, ale gdybym miał słaby samochód i nie dam
    rady TIRa wyprzedzić w najbliższym czasie, a widziałbym, że za mną ktoś
    jedzie szybciej niż ja, to zwyczajnie zjechałbym na prawo. Prawy pas
    przecież był pusty. Być może kiedyś dałbym radę rozbujać auto na tyle by
    TIRa wyprzedzić i wtedy dopiero zjechałbym na lewy pas. Z czystej
    uprzejmości, pomijając paragrafy, można przyjąć, że błyskający mógł też
    mieć przyspieszenie rzędu pół godziny do setki a teraz, przez manewr
    Civic'a znów musiałby rozbujać swoje auto.

    Powiedzcie mi dlaczego zatem nie uznajecie iż kierowca Civic'a nie
    powinien postąpić w w/w sposób?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 14. Data: 2018-11-11 23:02:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.11.2018 o 22:50, Marek S pisze:

    > Gość wjechał na lewy pas, nie daje rady TIRowi a mimo to uparcie okupuje
    > lewy pas.

    To chyba dwa różne filmy ogladaliśmy. Gdyby narwaniec nie migał, to by
    dalej przyspieszał i narwany penie nie musiałby nawet hamulca dotykać.
    Civic przestał przyspieszać po "reprymandzie" skutkiem czego się wlókł.

    > Może ja jestem dziwny, ale gdybym miał słaby samochód i nie dam
    > rady TIRa wyprzedzić w najbliższym czasie,

    Może nie rakieta, ale te civici mają w standardzie 100 koni. Tira bez
    problemu łykną.

    > Powiedzcie mi dlaczego zatem nie uznajecie iż kierowca Civic'a nie
    > powinien postąpić w w/w sposób?

    Jak wyżej. Po prostu "zemścił się" za poganianie światłami, albo
    rzeczywiście nie wiedział o co biega w pierwszej chwili, więc zdjał nogę
    z gazu.

    Z ciekawości - popierasz błyskacza?

    Shrek

  • 15. Data: 2018-11-11 23:22:21
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-11-11 o 23:02, Shrek pisze:

    > To chyba dwa różne filmy ogladaliśmy. Gdyby narwaniec nie migał, to by
    > dalej przyspieszał i narwany penie nie musiałby nawet hamulca dotykać.
    > Civic przestał przyspieszać po "reprymandzie" skutkiem czego się wlókł.

    To Twoja interpretacja. Ale nawet pomijając powyższe - reprymenda nie
    powinna powodować, że jadący lewym pasem zaczyna go jeszcze bardziej
    blokować niż przed reprymendą.

    > Może nie rakieta, ale te civici mają w standardzie 100 koni. Tira bez
    > problemu łykną.

    Ten Civic nie dał rady.

    > Z ciekawości - popierasz błyskacza?

    Bardzo rzadko mi się to zdarza. Nie pamiętam kiedy w podobny sposób
    zareagowałem. Z tego, co pamiętam, to była kompletnie pusta obwodnica
    3-miasta w nocy. Gość jechał lewym pasem i nie zareagował na błyśnięcie
    z daleka. Po kilku ze 100m też nie zjechał na prawo więc wyprzedziłem go
    z prawej - czego ekstremalnie nie lubię robić.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 16. Data: 2018-11-12 00:53:44
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-11-11, Marek S <p...@s...com> wrote:

    > To Twoja interpretacja. Ale nawet pomijając powyższe - reprymenda nie
    > powinna powodować, że jadący lewym pasem zaczyna go jeszcze bardziej
    > blokować niż przed reprymendą.

    No moja interpretacja równiez, i mam niepokojące wrażenie, że wielu
    wielu osób. Prawdę mówiac zwątpiłem jak zobaczyłem ten film. WYdawało mi
    sie, że dyskutowaliśmy o przypadku, gdy jedziesz np. po autostradzie i z
    daleka dojeżdzasz do kolesia, ktory jest juz na tym pasie jakiś czas i
    go blokuje bo jedzie wolniej. Tu facet nawet nie zdążył się dobrze
    włączyć do ruchu i został wybłyskany. Kiedy on miał zacząć przyspieszac,
    przed włączeniem się? To nie była jakas rozbiegówka.

    > Ten Civic nie dał rady.

    Nie specjalnie znajduje to potwierdzenie na filmie. Ile oni tam wszyscy
    jechali 50-70?

    --
    Marcin

  • 17. Data: 2018-11-12 08:03:30
    Od: p...@g...com

    --Po kilku ze 100m też nie zjechał na prawo więc wyprzedziłem go z prawej - czego
    ekstremalnie nie lubię robić.

    nie raz i nie dwa widzialem akcje hebel po wyprzedzeniu prawym choc zazwyczaj konczy
    sie na umyciu szyby ... dlugich w takim przypadku nie uzywam zazwyczaj wystarczy
    kierunkowskaz a jak pacjent nie rokuje to czekam na jakiegos nerwusa i zazwyczaj
    szybko pojawia sie ktos kto ma mniej skrupulow i usuwa szkodnika

  • 18. Data: 2018-11-12 08:07:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.11.2018 o 23:22, Marek S pisze:

    > To Twoja interpretacja.

    Taka sama dobra jak i twoja. Skoro nie chcesz znać zdania innych, to nie
    pytaj na grupach dyskusyjnych.

    > Ale nawet pomijając powyższe - reprymenda nie
    > powinna powodować, że jadący lewym pasem zaczyna go jeszcze bardziej
    > blokować niż przed reprymendą.

    A co ja napisałem?

    > Ten Civic nie dał rady.

    To nie kwestia civica ani dawania rady.

> [...]
    > z daleka. Po kilku ze 100m też nie zjechał na prawo więc wyprzedziłem go
    > z prawej - czego ekstremalnie nie lubię robić.

    To nie jest odpowiedź na pytanie.

    Shrek

  • 19. Data: 2018-11-12 10:35:30
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

> [...]
    > go blokuje bo jedzie wolniej. Tu facet nawet nie zdążył się dobrze
    > włączyć do ruchu i został wybłyskany. Kiedy on miał zacząć przyspieszac,

    Od razu.
    Czyli jak już się komuś wpieprzyłeś przed maskę, to chociaż naciśnij gaz
    do dechy i jedź ile możesz, albo od razu celuj w prawy pas.

  • 20. Data: 2018-11-12 10:45:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.11.2018 o 10:35, Cavallino pisze:

    > Od razu.
    > Czyli jak już się komuś wpieprzyłeś przed maskę, to chociaż naciśnij gaz
    > do dechy i jedź ile możesz, albo od razu celuj w prawy pas.

    Jak miał kołku w prawy pas celować, jak na prawym był tir? Gdyby kołek
    nie błyskał światłami to by nawet nie musiał chyba nogi z gazu
    zdejmować. A tak trafił na równego sobie, który go w rewanżu przytrzymał
    (albo rzeczwywiście nie wiedział o co biega i zdjął noge z gazu "do
    wyjaśnienia").

    Shrek