  • 21. Data: 2018-11-12 12:16:27
    Temat: Re: Znaki długimi i reakcja w odwecie "na Krisa"
    Od: p...@g...com

    --A tak trafił na równego sobie, który go w rewanżu przytrzymał (albo rzeczwywiście
    nie wiedział o co biega i zdjął noge z gazu "do wyjaśnienia").

    w Niemczech ostatnio czytalem ze uniewinnili kolesia ktory po takim blysnieciu
    dlugimi wykonal hamowanie awaryjne wysylajac tego z tylu na pobocze ... dlugie uzywa
    sie *TYLKO I WYLACZNIE* do sygnalizacji niebezpieczenstwa reszta wyczynow pajacow
    drogowych podlega srogiej pokucie :-)

    https://www.tz.de/auto/lichthupe-und-hupe-nur-als-wa
    rnsignale-einsetzen-zr-7103466.html

  • 22. Data: 2018-11-12 12:30:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.11.2018 o 12:16, p...@g...com pisze:
> [...]
    dlugimi wykonal hamowanie awaryjne wysylajac tego z tylu na pobocze ...

    U nas pewnie też by uniewinnili. Może w II instancji byłaby współwina,
    jeśli by ogoniasty apelował (co by go i tak nie ustrzegło od niczego, co
    najwyżej miałby satysfakcję).

    Shrek

  • 23. Data: 2018-11-12 13:24:22
    Od: p...@g...com

    --U nas pewnie też by uniewinnili. Może w II instancji byłaby współwina,
    jeśli by ogoniasty apelował (co by go i tak nie ustrzegło od niczego, co
    najwyżej miałby satysfakcję).

    po takim trzepaniu w sadzie jest szansa ze Grzesiu przestanie wysylac nagrania ktore
    go obciazaja, zacznie jezdzic prawym pasem i uda sie do znachora po leki na
    nadcisnienie :-)

  • 24. Data: 2018-11-12 13:29:59
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-11-12, p...@g...com <p...@g...com> wrote:
> [...]
    sie *TYLKO I WYLACZNIE* do sygnalizacji niebezpieczenstwa reszta wyczynow pajacow

    Ciekawe jak udowdnił, że błysnął? Kamery na tył, aż takie popularne nie
    są ale może była? Czy też łyskacz się z rozpędu przyznał (bo kto to
    widział aby takie coś odpier.. za głupie łyśnięcie)?

    --
    Marcin

  • 25. Data: 2018-11-12 14:10:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Nov 2018 22:28:37 +0100, Marek S napisał(a):

    > Masz na myśli reakcję laski? :-)

    Ale co by nie mowic - szybko ogarnela sytuacje ...

    ... a moze tylko takiego odruchu ja nauczyli - jak cokolwiek sie
    dzieje na drodze, to hamulec.
    A potem ... co sie dziwic, jak hamulcem zareaguje na blysniecie z tylu
    :-)

    J.

  • 26. Data: 2018-11-12 15:13:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Nov 2018 23:35:56 +0100, Marek S napisał(a):
    > Znalazłem świetny przykład wielokrotnego dawania znaków długimi i
    > reakcji "popędzanego" na to hamowaniem:
    >
    > https://youtu.be/AZP5l_3hHrQ?t=61

    A mozna kulturalnie, bez migania
    https://youtu.be/-vO-1QvwEWg?t=215

    J.

  • 27. Data: 2018-11-12 20:45:56
    Od: kk <k...@o...pl>

  • 28. Data: 2018-11-13 22:50:46
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Marek S" <p...@s...com> napisał w wiadomości

    > Masz na myśli reakcję laski? :-)

    Mam na myśli los bidnego chłopa, który z kimś takim musi (zapewne) żyć
    pod jednym dachem. Za mnie raz próbowała jechać podobna baba (teściowa
    kumpla, którą w ramach grzecznościowego festu odbierałem z Balic), to
    wysadziłem babsztyla na przystanku autobusowym i dalej jechała
    samodzielnie.
    Ale ja nigdy pantoflem nie byłem ;-)

    --
    Yogi(n)