  • 1. Data: 2019-02-13 21:49:18
    Temat: Znów o dużych samochodach
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Temat dużych aut powraca jak bumerang. Co chwila ktoś pyta o przestronne,
    wygodne auto, bo podaż jest naprawdę niewielka, a zapotrzebowane spore.
    Że vany są bezkonkurencyjne, to już wałkowaliśmy, więc teraz z innej mańki.

    Które auto niebędące klasycznym vanem czy minubusem (Voyager, Astro, różne
    Chevy i GMC, Espace, Odyssey, Multivan itp.) ma naprawdę dużo miejsca w 2.
    rzędzie? Przede wszystkim chodzi o miejsce na nogi za kierowcą przeciętnego
    wzrostu (dajmy na to 175), ale też o szerokość.

    Wiem, że Superb wypada całkiem nieźle. Kto da więcej?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2019-02-13 22:02:05
    Temat: Re: Znów o dużych samochodach
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Jeździłem ostatnio troszkę Chewroletem Orlando. Przedziwny samochód -
    podobał mi się cały za wyjątkiem silnika - miałem bardzo słabą wersję.
    Bardzo przestronny w środku.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 3. Data: 2019-02-13 22:17:16
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 13 lutego 2019 21:49:00 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
> [...]
    > wzrostu (dajmy na to 175), ale też o szerokość.
    >
    > Wiem, że Superb wypada całkiem nieźle. Kto da więcej?

    szukaj amerykanów

  • 4. Data: 2019-02-14 09:05:28
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 13 Feb 2019 13:17:16 -0800 (PST), Bolko napisał(a):

    > szukaj amerykanów

    Innych niż vany? Praktycznie u nas nie występują.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 5. Data: 2019-02-14 11:12:07
    Od: sandman <s...@p...wprost.pl>

    W dniu 2019-02-13 o 21:49, Maciek pisze:

> [...]
    > wzrostu (dajmy na to 175), ale też o szerokość.
    >
    > Wiem, że Superb wypada całkiem nieźle. Kto da więcej?

    Vel satis. Brzydkie to to, ale w środku można się gonić ;)

    --
    sandman

  • 6. Data: 2019-02-14 12:07:13
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2019-02-13 21:49, Maciek wrote:

> [...]
    > wzrostu (dajmy na to 175), ale też o szerokość.
    >
    > Wiem, że Superb wypada całkiem nieźle. Kto da więcej?

    Wydaje mi sie ze w takiej A6 z tylu jest calkiem niezle.

    --

    memento lorem ipsum

  • 7. Data: 2019-02-14 14:19:31
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 14 Feb 2019 12:07:13 +0100, elmer radi radisson napisał(a):

    > Wydaje mi sie ze w takiej A6 z tylu jest calkiem niezle.

    Chyba jak na audi.
    Daj spokój, ciasno jak w nie powiem czym i czyim ;) Wąsko i brak miejsca na
    kolana. Na stopy tylko trochę więcej niż w A4, które jest skandalicznie
    niewygodnym samochodem.
    Do A6 avant przymierzalem foteliki dziecięce. Dziecko kopie fotel przed
    sobą, a między 2 fotelikami nie ma szans wcisnąć się nawet szczupły
    dorosły. W Kii Sportage II gen. jest więcej miejsca z tyłu.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 8. Data: 2019-02-14 14:40:41
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2019-02-14 14:19, Maciek wrote:

> [...]
    > sobą, a między 2 fotelikami nie ma szans wcisnąć się nawet szczupły
    > dorosły. W Kii Sportage II gen. jest więcej miejsca z tyłu.

    No na foteliki to trzeba miec troche miejsca, jesli sie nie chce miec
    wydeptanego przedniego fotela ;) ale autor watku pytal o miejsce na nogi
    dla kogo ze 175cm+. Ja mam metraz w wyzszej dziesiatce i wrazenia
    z bycia pasazerem w A6 akurat OK - szczegolnie jesli padlo porownanie do
    Superba bo jakos tak mi sie ten gabaryt kojarzy.

    Nie wypowiem sie tylko w temacie szerokosci bo tu akurat jestem
    oszczedna jednostka ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 9. Data: 2019-02-14 18:22:18
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 13.02.2019 o 21:49, Maciek pisze:

> [...]
    > wzrostu (dajmy na to 175), ale też o szerokość.
    >
    > Wiem, że Superb wypada całkiem nieźle. Kto da więcej?

    Na długość to podobno Renault Fluence. Tu decyduje rozstaw osi.
    No i ogólnie - wymiary prawdę ci powiedzą, "fizyki pan nie oszukasz".

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 10. Data: 2019-02-14 18:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Maciek d...@p...onet.pl ...

    > A4, które jest skandalicznie
    > niewygodnym samochodem.

    Przymierzałem się ostatnio bo koelga sprzedawał... i dokładnie takie było
    moje spostrzezenie i negatywne zaskoczenie.
    Po jezdzie multipla i busami trudno mi sie przesiasc do takiego ciasnego
    samochodu :(

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,