  • 191. Data: 2019-10-08 23:48:32
    Temat: Re: Żodyn. Zabrania się.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Trafisz na mnie albo na kogoś o podobnym do mojego podejściu do przechodzenia na
    przejsciach to poczujesz się jak idiota bo ja nigdy nie przechodzę jak jakis baran
    chce mnie przepuscic. Przez szybę widać durne miny jakie barany robia jak się okazuje
    ze mam w dupie ich łaskawość. Ja decyduje kiedy przejdę i ja biorę za to
    odpowiedzialność. I żaden niedouczony baran nie będzie na mnie nic wymuszał swoją
    pseudo kultura.

  • 192. Data: 2019-10-08 23:52:15
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-10-08 23:17, Kviat wrote:

    > U mnie jest normalnie, truskawki z cukrem, a piesi przechodzą przez
    > jezdnię. Mieszkasz w bardzo dziwnym miejscu... macie trampoliny tylko po
    > jednej stronie jezdni, czy po obydwu stronach?

    Ustaw te trampoliny i d..y nie zawracaj

  • 193. Data: 2019-10-08 23:54:52
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-10-08 23:20, Kviat wrote:

    > I którego fragmentu nie zrozumiałeś?

    Pytasz bo nie zrozumiałeś co do Ciebie napisałem?

  • 194. Data: 2019-10-09 06:34:33
    Od: "Ejkolt" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]
    > decyduje kiedy przejdę i ja biorę za to odpowiedzialność. I żaden
    > niedouczony baran nie będzie na mnie nic wymuszał swoją pseudo kultura.

    Całkowicie popieram.
    Raz nawet odwróciłem się Du.ą, bo debil zatrzymal się, chociaż stałem
    dobre 3 m od przejścia. Oczywiście, za debilem nikt nie jechał i z
    naprzeciwka też nie.

  • 195. Data: 2019-10-09 06:52:06
    Od: j...@j...org

    On Wednesday, October 9, 2019 at 4:59:25 AM UTC+9, kk wrote:

    > Konik polny?

    W twojej głowie?

  • 196. Data: 2019-10-09 08:28:59
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 9 Oct 2019 06:34:33 +0200, Ejkolt napisał(a):

> [...]
    > Raz nawet odwróciłem się Du.ą, bo debil zatrzymal się, chociaż stałem
    > dobre 3 m od przejścia. Oczywiście, za debilem nikt nie jechał i z

    Jest np. taki zwyczaj że kiedy ludzie się witają, to podają sobie rękę.
    Zapewne wy, kiedy ktoś podaje wam rękę, wyciagacie swoją lecz w
    ostatniej chwili ją chowacie za plecy. Co, żaden baran ze swoją
    pseudokulturą nie będzie wam mówił jak się witać.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 197. Data: 2019-10-09 09:50:26
    Temat: Re: Żodyn. Jacek - "baran ze swoją pseudokulturą".
    Od: "Ejkolt" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Co, żaden baran ze swoją
    > pseudokulturą nie będzie wam mówił jak się witać.

    Ludzie podają sobie rękę wtedy, kiedy obie strony na to sie godzą.

    Nie musisz nazywać siebie "baranem ze swoją pseudokulturą",
    no chyba, że lubisz.

  • 198. Data: 2019-10-09 10:48:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-08 o 22:52, kk pisze:

    > Przepis jasno zabrania.

    Był kiedyś taki kazus, jak na jakimś parkingu jakieś Sebiksy urządziły
    sobie wyłudzanie odszkodowań. Ustawiały się na drodze głównej i jak
    jechał ktoś podporządkowaną, to gazu i wjeżdżali w niego. Pech chciał,
    że kamery nagrały, a sąd uznał, że Sebiksy są winne.

    W skrócie - że nie można wyskakiwać przed maskę.

    Czy ci wszyscy doktorzy habilitowani od tego, co to pieszy może, a czego
    nie może, też zatrzymują się przejeżdżając skrzyżowanie z drogą
    podporządkowaną, aby przypadkiem komuś zbyt szybko nie wyskoczyć na maskę?

    --
    Liwiusz

  • 199. Data: 2019-10-09 11:07:25
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 9 Oct 2019 09:50:26 +0200, Ejkolt napisał(a):

    > Ludzie podają sobie rękę wtedy, kiedy obie strony na to sie godzą.
    Co ty nie powiesz? :)

    > Nie musisz nazywać siebie "baranem ze swoją pseudokulturą",
    > no chyba, że lubisz.
    Jak ci trzech mówi żeś pijany to idź lepiej spać.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 200. Data: 2019-10-09 11:24:35
    Od: j...@j...org

    On Wednesday, October 9, 2019 at 5:48:37 PM UTC+9, Liwiusz wrote:

> [...]
    > nie może, też zatrzymują się przejeżdżając skrzyżowanie z drogą
    > podporządkowaną, aby przypadkiem komuś zbyt szybko nie wyskoczyć na maskę?

    Kiedyś - raz w całym życiu - czytałem, że czterolatek kierował autem, bo znalazł
    gdzieś kluczyki rodziców. Nie pamiętam, czy jechał akurat podporządkowaną czy nie.

    Nie widziałem natomiast artykułów o tym, że czterolatek szedł sam po chodniku, czy po
    pasach - chociaż widziałem wielokrotnie.

    Wiesz może, skąd taka asymetria u pismaków?