  • 201. Data: 2019-10-09 12:00:34
    Temat: Re: Żodyn. Zabrania się.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-09 o 11:24, j...@j...org pisze:
    > Kiedyś - raz w całym życiu - czytałem, że czterolatek kierował autem, bo znalazł
    gdzieś kluczyki rodziców. Nie pamiętam, czy jechał akurat podporządkowaną czy nie.

    > Nie widziałem natomiast artykułów o tym, że czterolatek szedł sam po chodniku, czy
    po pasach - chociaż widziałem wielokrotnie.

    > Wiesz może, skąd taka asymetria u pismaków?

    Niewątpliwie coś tym chciałeś przekazać, ale co - nie wiem.

    --
    Liwiusz

  • 202. Data: 2019-10-09 12:16:44
    Od: j...@j...org

    On Wednesday, October 9, 2019 at 7:00:40 PM UTC+9, Liwiusz wrote:
> [...]
    >
    > Niewątpliwie coś tym chciałeś przekazać, ale co - nie wiem.

    Niewątpliwie coś tym chciałeś przekazać:

    Czy ci wszyscy doktorzy habilitowani od tego, co to pieszy może, a czego
    nie może, też zatrzymują się przejeżdżając skrzyżowanie z drogą
    podporządkowaną, aby przypadkiem komuś zbyt szybko nie wyskoczyć na maskę?

    Ale co?

    PS. widziałeś kiedyś auto prowadzone przez czterolatka? Obojętnie, czy na
    podporządkowanej, czy nie? Odpowiedz sobie, to będziesz znał odpowiedź na swoje -
    niezbyt mądre - pytanie.

  • 203. Data: 2019-10-09 13:41:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-10-09 o 12:16, j...@j...org pisze:
> [...]
    podporządkowanej, czy nie? Odpowiedz sobie, to będziesz znał odpowiedź na swoje -

    W podanym przykładzie autem kierował dorosły z prawem jazdy, a nie
    czterolatek.

    --
    Liwiusz

  • 204. Data: 2019-10-09 19:35:21
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-10-09 08:28, Jacek Maciejewski wrote:
> [...]
    ps.com...

    > Jest np. taki zwyczaj że kiedy ludzie się witają, to podają sobie rękę.

    Gdzie jest taki zwyczaj? Podajesz kasjerce rękę? Ldziom na ulicy?

  • 205. Data: 2019-10-09 21:13:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.10.2019 o 22:52, kk pisze:

    > Przepis jasno zabrania.

    Przed skrzyżowaniem też. NIe udawaj większego idioty niż jesteś.

    --
    Shrek

  • 206. Data: 2019-10-09 22:06:34
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-10-09 21:13, Shrek wrote:

    > Przed skrzyżowaniem też. NIe udawaj większego idioty niż jesteś.

    Lustro

  • 207. Data: 2019-10-10 01:32:41
    Od: "Ejkolt" <b...@w...pl>

    > Przed skrzyżowaniem też.
    >
    > --
    > Shrek

    Jest wiele miejsc, gdzie jest zabronione zatrzymywanie się.
    Dlaczego wymieniasz tylko "przed skrzyżowaniem" ?

  • 208. Data: 2019-10-10 06:26:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.10.2019 o 01:32, Ejkolt pisze:

    > Jest wiele miejsc, gdzie jest zabronione zatrzymywanie się.
    > Dlaczego wymieniasz tylko "przed skrzyżowaniem" ?

    A wy tylko przed przejściem? Dlatego wymieniłem przed skrzyżowaniem bo
    najlepiej oddaje debilizm waszego rozumowania "panie władzo - nie
    zatrzymałem się na czerownym, bo przed skrzyżowaniem nie wolno!"

    --
    Shrek

  • 209. Data: 2019-10-10 21:18:53
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-10-10 06:26, Shrek wrote:

    > A wy tylko przed przejściem? Dlatego wymieniłem przed skrzyżowaniem bo
    > najlepiej oddaje debilizm waszego rozumowania "panie władzo - nie
    > zatrzymałem się na czerownym, bo przed skrzyżowaniem nie wolno!"

    Nie, to debilizm twojego rozumowania