  • 91. Data: 2019-05-04 16:10:39
    Temat: Re: Żółtawy obraz monitora
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Marcin Debowski <a...@i...zoho.com> wrote:

    > Jak szybko zamienisz wtyczki miejscami to pakiety obecne we wtyczce
    > źródłowej (zawsze jest jakaś retencja) będą sie poruszać szybciej w
    > kierunku gniazda docelowego. Nastąpi wiec przesunięcie z zakresu żóltego
    > w kierunku wyższych częstotliwości, aż do niebieskiego włacznie.

    Czy to to samo zjawisko, co opisane tutaj?

    Masz listwę zasilającą? Odłączałeś ją od prądu może i po ponownym
    włączeniu listwy może od razu włączyłeś komputer, a prąd jeszcze całkiem
    nie dotarł do listwy. Piszę to na podstawie "zjawiska" na moim sprzęcie.

    W związku z tym, że się obawiam pożaru w mieszkaniu to 4 metrowy kabel w
    dalszym ciągu przeciągam do gniazdka w kuchni. Kabel długi to i prąd do
    listwy nie od razu dojdzie. Po podłączeniu listwy do gniazdka w scianie
    teraz odczekuję ze 2 minuty i dopiero włączam komputer. Nie ma co się
    spieszyć. Te parę minut człowieka nie zbawi.

  • 92. Data: 2019-05-04 16:11:39
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Animka <a...@w...pl> wrote:

    > Ja tak zrobiłam. Przełożyłam wtyczkę w telewizorze z HDMi-2 na HDMI-1 z
    > już odwrotnymi końcówkami kabla.

    Dlaczego wydedukowałaś, że to zamiana końcówek pomogła a nie przełączenie
    wtyczki z HDMI-2 na HDMI-1?

    > Zresetowałam modem od operatora,. wyłączylam z sieci. Po paru minutach
    > ponownie włączyłam

    Lub ewentualnie zresetowanie modemu od operatora...

    > i zobaczyłam normalność.

    Zazdroszczę.

  • 93. Data: 2019-05-04 16:12:53
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Animka <a...@w...pl> wrote:

    > Nie. Monter ukradł mi mój dobry kabel.

    A to kradziej...

    > Nie będę więcej na ten temat pisała, bo ten cwaniak na pewno to czyta.

    Myślę, że monter pisze w tym wątku, tylko pod przykryciem. Razem z tym
    złośliwcem od operatora, który podsłuchuje rozmowy i rozłącza je w
    najgorszym momencie.

  • 94. Data: 2019-05-04 16:17:19
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 4 May 2019 14:10:39 +0000 (UTC), Queequeg napisał(a):

    > Kabel długi to i prąd do
    > listwy nie od razu dojdzie

    LOL
    --
    Jacek
    Błędy lekarzy leżą na cmentarzu, błędy nauczycieli siedzą w Sejmie.

  • 95. Data: 2019-05-04 17:23:28
    Od: MF <n...@n...noproblem.invalid>

    On 04/05/2019 15:10, Queequeg wrote:

> [...]
    > teraz odczekuję ze 2 minuty i dopiero włączam komputer. Nie ma co się
    > spieszyć. Te parę minut człowieka nie zbawi.

    Jeszcze trzeba pamiętać, by kabel sieciowy był jak najbardziej prosty i
    rozciągnięty, a jak musi być zagięty, należy go poprowadzić możliwie
    łagodnym łukiem. W przypadku wielokrotnie pozałamywanego kabla elektrony
    nie wyrabiają się na zakrętach i ma to wpływ nie tylko na napięcie, ale
    i częstotliwość, a nawet, w ekstremalnych przypadkach, na odkształcenie
    sinusoidy. Nie muszę chyba dodawać, jakie zagrożenie dla zasilacza to
    stanowi!!!11razraz

    --
    MF

  • 96. Data: 2019-05-04 18:14:26
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 4 May 2019 16:17:19 +0200
    doszła do mnie wiadomość <1cjspdmzwfoh3.2tq2hhk5ykav$.dlg@40tude.net>
    od Jacek Maciejewski <j...@g...pl> :

    >LOL

    W podobnym stylu coś o klasycznych HDD, siła odśrodkowa powoduje wypadanie bitów na
    sąsiednie ścieżki, powstają inercyjne badsektory, MHDD potrafi to naprawić, może za
    wyjątkiem zewnętrznej ścieżki (bo bity w niej zawarte wypadają i rozbijają się o
    obudowę
    dysku).

  • 97. Data: 2019-05-04 18:41:45
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-05-04 o 16:08, Queequeg pisze:

    > Nie doszukuj się sensu ani logiki w Animkowych postach.

    I po co ten ton wyższości?
    Znana jest zasada: im niższa obiektywna wyższość, tym ton wyższości
    bardziej słyszalny.

    --
    MN

  • 98. Data: 2019-05-04 21:43:11
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> wrote:

    > LOL

    To teraz zgadnij autorstwo :)

  • 99. Data: 2019-05-04 21:59:30
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 4 May 2019 19:43:11 +0000 (UTC), Queequeg napisał(a):

    > To teraz zgadnij autorstwo :)

    Nie obracam się w tych kręgach na codzień więc się uchylę. Ale na pewno
    ma krótką ksywkę :)

  • 100. Data: 2019-05-05 05:42:49
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-04, Queequeg <q...@t...no1> wrote:

> [...]
    > teraz odczekuję ze 2 minuty i dopiero włączam komputer. Nie ma co się
    > spieszyć. Te parę minut człowieka nie zbawi.

    To są inne rzeczy. W powyższym MZ chodzi jednak o montera, który potem
    przychodzi i jak nikt nie patrzy kradnie ten prąd co jest jeszcze w
    listwie. Ja zaś pisałem od efekcie duplera (dup, bo są dwie wtyczki).

    (aż sobie musiałem góglnąć.)

    --
    Marcin