  • 81. Data: 2015-08-30 07:01:45
    Temat: Re: Zrob to sam
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-08-28 o 16:46, Konrad Anikiel pisze:

> [...]

    Ja mialem (w aucie innej marki) podobne uszkodzenie wycenione na 600zl.
    Wpisali zamiennik zderzaka, ktory okazal sie drozszy od oryginalu.
    Warsztat okazal sie bardziej przytomny od ubezpieczyciela,
    bo przed naprawa sprawdzil co jest pod zderzakiem i pokazal mi
    niezle wgnieciona blache.

    WM

  • 82. Data: 2015-08-31 12:21:03
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Bo nie o autostradę chodzi, tylko o zwykły dojazd. I tak - jak się
    > wybudujesz, a nie ma dojazdu, to możesz takiego dojazdu żądać, nawet
    > przez działki sąsiadów.

    Jak do działki nie ma dojazdu to nie dostanę pozwolenia na budowę.

    No i przypominam że nie o tym jest mowa a o tym że dojazd który dla
    wszystkich był ok dla jednego był za mało nośny.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 83. Data: 2015-08-31 12:22:38
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > że to, że budowa dróg należy do zadań administracji

    i?

    Jak z tego wywnioskowałeś że gmina ma rezygnować z innych wydatków a zamiast
    tego zwiększyć nośność mostu dla jednego obywatela bo on tak chce?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 84. Data: 2015-08-31 15:09:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ergie wrote:

> [...]
    >
    > Jak z tego wywnioskowałeś że gmina ma rezygnować z innych wydatków a zamiast
    > tego zwiększyć nośność mostu dla jednego obywatela bo on tak chce?

    nie mówimy o priorytetach tylko o zadaniach. Oczywiście, że to nie
    znaczy, że ma to zrobić natychmiast jak ktoś sobie zażyczy
    Ale w ogólności drogi publiczne to zadanie administracji a nie
    konkretnych obywateli

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 85. Data: 2015-09-01 10:22:47
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

> [...]
    > znaczy, że ma to zrobić natychmiast jak ktoś sobie zażyczy
    > Ale w ogólności drogi publiczne to zadanie administracji a nie

    Dla przypomnienia:

    > bo od tego jest.

    Droga _była_ ktoś miał _zachciankę_ jeździć ciężkim sprzętem skąd założenie
    że zadaniem gminy jest mu to umożliwić?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 86. Data: 2015-09-01 10:43:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-09-01 o 10:22, Ergie pisze:
    > Droga _była_ ktoś miał _zachciankę_ jeździć ciężkim sprzętem skąd
    > założenie że zadaniem gminy jest mu to umożliwić?

    Skąd założenie, że jeżdżenie ciężkim sprzętem jest zachcianką?

    --
    Liwiusz

  • 87. Data: 2015-09-01 10:48:59
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 1 września 2015 10:23:02 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > Dla przypomnienia:

    > Droga _była_ ktoś miał _zachciankę_ jeździć ciężkim sprzętem skąd założenie
    > że zadaniem gminy jest mu to umożliwić?

    Widzę że masz podejście cebulaka. NIEDAĆ! ICHUJ!
    Człowieku, przecież gmina żyje z tego co temu rolnikowi ziemia urodzi a on (ciężkim
    sprzętem) zwiezie. Jak będzie gąski witką pędził, to żadnego mostu nie potrzebuje,
    ale gminie da najwyżej koszyk jajek w ramach podatków.

  • 88. Data: 2015-09-01 10:59:44
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Skąd założenie, że jeżdżenie ciężkim sprzętem jest zachcianką?

    A czym?

    Jak mam potrzebę jeździć ciężkim sprzętem to jego garaż stawiam tam gdzie
    jest odpowiednia droga a nie na odwrót garaż byle gdzie i czekam aż mi gmina
    zbuduje drogę.

    Jak chcę jeździć gdzieś gdzie nie ma odpowiedniej drogi to jest to
    zachcianka tak samo jakbym sobie kupił samolot i chciał aby gmina zbudowała
    lotnisko w mojej wsi.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 89. Data: 2015-09-01 11:07:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-09-01 o 10:59, Ergie pisze:

    > A czym?

    Może nie być zachcianką. Stąd pytam, skąd założenie, że to zachcianka.

    --
    Liwiusz

  • 90. Data: 2015-09-01 11:09:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ergie wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > Dla przypomnienia:

    > Droga _była_ ktoś miał _zachciankę_ jeździć ciężkim sprzętem skąd założenie
    > że zadaniem gminy jest mu to umożliwić?

    a jak jest sobie pole na którym ktoś buduje centrum logistyczne to niech
    sobie wzmocni drogę powiatową?