  • 141. Data: 2014-11-25 12:00:04
    Temat: Re: Zróbmy akcję przeciwko słupkom
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Nie niestety. Chadzają we wszystkich kierunkach a ruch spory bo jak w
    > poprzek się idzie to do metra się trafia.

    No to kaplica, nie da sie zyc. Nic tylko sie powiesic :)

  • 142. Data: 2014-11-25 12:23:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-25 11:47, Czesław Wiśniak wrote:

    > ROTFL. Po schodach nigdy nie chodziles ?

    Chodziłem. Są też matki z dziećmi, niepełnosprawni.

    > Tutaj wystarczy 1(slownie
    > jeden) schodek i tak rzadko uzywany bo wiekszosc chodzi wzdluz !

    Taa jasne. A na drugą stronę się teleportują.

    > Bloki :P
    > Niech sie wladze tym martwia, po to sa.

    Trzeba było startować w wyborach. Może PKW wylosowałaby akutrat ciebie:)

    Shrek.

  • 143. Data: 2014-11-25 12:47:18
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Chodziłem. Są też matki z dziećmi, niepełnosprawni.

    No i co, niepelnosprawni i matki z dziecmi tak wprost na ulice pod samochody
    ?:)
    To chyba bardziej niebezpieczne niz wyzszy kraweznik. Do przejscia
    zapraszamy !

    > Taa jasne. A na drugą stronę się teleportują.

    LOL. Tak to jest. Jak sie nie ma argumentow to sie wymysla glupoty., a final
    u kolegi Macka jest taki:
    "- Dlaczego wybrano najgrubsze słupki? Zabrano sporą część i tak już
    wąskiego chodnika. Dwa dziecięce wózki już się nie wyminą. Czy ktoś w ogóle
    pomyślał zanim je zainstalował? - opowiadają mieszkańcy Wańkowicza."

    > Trzeba było startować w wyborach. Może PKW wylosowałaby akutrat ciebie:)

    Mam wazniejsze sprawy na glowie, ale jesli lubisz myslec za nich to sie
    zglos do wolontariatu hehehe.

  • 144. Data: 2014-11-25 12:52:21
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-11-25, o godz. 12:47:18
    Czesław Wiśniak <c...@b...pl> napisał(a):

> [...]
    > wąskiego chodnika. Dwa dziecięce wózki już się nie wyminą. Czy ktoś w
    > ogóle pomyślał zanim je zainstalował? - opowiadają mieszkańcy

    Fajnie opowiadają. Tylko że opowiadają to co pasuje autorowi tekstu. Jak
    na złość Tobie czasami pcham tam wózek z dzieciakiem. I wymijam tam inne
    wózki. Bez problemu się mieszczą. No - jak trafię na wózek z
    bliźniakami to trzeba pomanewrować. Za to w odróżnieniu od opowiadaczy
    wiem że takie ustawienie słupków wynikło z przebiegu kanału kanalizacji
    burzowej który jest umiejscowiony pod granicą jezdni i chodnika.

    Zdrówko

  • 145. Data: 2014-11-25 13:01:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-25 12:47, Czesław Wiśniak wrote:

    > No i co, niepelnosprawni i matki z dziecmi tak wprost na ulice pod
    > samochody ?:)
    > To chyba bardziej niebezpieczne niz wyzszy kraweznik. Do przejscia
    > zapraszamy !

    A widzisz tam gdzieś przejścia?

    > LOL. Tak to jest. Jak sie nie ma argumentow to sie wymysla glupoty.

    No jasne - przejście na drugą stronę to nie argument, a głupota?
    Autostradę tam wybuduj:P

    > Mam wazniejsze sprawy na glowie, ale jesli lubisz myslec za nich to sie
    > zglos do wolontariatu hehehe.

    No to skoro masz ważniejsze sprawy niż słupki i krawężniki, to czego
    pyszczysz? ;)

    Shrek.

  • 146. Data: 2014-11-25 13:04:42
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

> [...]
    > wiem że takie ustawienie słupków wynikło z przebiegu kanału kanalizacji
    > burzowej który jest umiejscowiony pod granicą jezdni i chodnika.

    Ta widze, ze bez problemu:
    http://www.haloursynow.pl/img/artykuly/mieszkancy-wa
    nkowicza-slupki-zabraly-chodn_15883_3.jpg
    ledwo, ledwo :)
    A teraz przetnij wirtualnie ten chodnik wdluz slupkow tak jakby ich nie
    bylo. Ale by byl placz mieszkancow ,ze za waski.
    Coz, dobrze, ze tam nie mieszkam. Blisko mnie raza tylko te zardzewiale
    slupki dokola pustego parkingu. Jak tamtedy przechodze to rzygac mi sie
    chce, "wasze" kiedys tez tak beda wygladaly :)

  • 147. Data: 2014-11-25 13:19:07
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > A widzisz tam gdzieś przejścia?

    Jaka szkoda. Jak nie ma to niech zrobia.

    > No jasne - przejście na drugą stronę to nie argument, a głupota?
    > Autostradę tam wybuduj:P

    To nie autostrada, wiec przejscia powinny byc. Znowu o czyms nie pomysleli
    urzedasy ?:)

    > No to skoro masz ważniejsze sprawy niż słupki i krawężniki, to czego
    > pyszczysz? ;)

    Ale to ze slupki nie sa najwazniejsze, to nie moge okreslic na ten temat
    swojego zdania ?
    Chyba cos ci sie w tej malej lepetynie jak zwykle popier....;)

  • 148. Data: 2014-11-25 13:54:34
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-11-25, o godz. 13:04:42
    Czesław Wiśniak <c...@b...pl> napisał(a):

    > Ta widze, ze bez problemu:
    > http://www.haloursynow.pl/img/artykuly/mieszkancy-wa
    nkowicza-slupki-zabraly-chodn_15883_3.jpg
    > ledwo, ledwo :)

    Już Ci wcześniej pisałem że fotki do artykułu zostały zrobione ciut
    tendencyjnie. Tak skadrowane i z takich miejsc by pasowało do wymowy
    artykułu.

    > A teraz przetnij wirtualnie ten chodnik wdluz slupkow tak jakby ich
    > nie bylo. Ale by byl placz mieszkancow ,ze za waski.

    No ale co mam przecinać? jest na tyle szeroki że 2 wózki się mieszczą
    co widać nawet po tej fptce. Policz kostki. Wózek szeroki na sztuk 6.
    Między słupkami a skrajem chodnika kostek jest 14,5 - żebyś się nie
    czepiał że 15. ;-) Kostka tam zastosowana ma 12 cm - czyli chodnik ma
    ~170cm szerokości

    > Coz, dobrze, ze tam nie mieszkam. Blisko mnie raza tylko te
    > zardzewiale slupki dokola pustego parkingu. Jak tamtedy przechodze to
    > rzygac mi sie chce, "wasze" kiedys tez tak beda wygladaly :)

    Raczej nie - inne w okolicy jakoś się trzymają a spółdzielnia
    regularnie usuwa uszkodzenia.

    Zdrówko

  • 149. Data: 2014-11-25 14:48:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-25 13:19, Czesław Wiśniak wrote:

    > Jaka szkoda. Jak nie ma to niech zrobia.

    A po co?

    > To nie autostrada, wiec przejscia powinny byc. Znowu o czyms nie
    > pomysleli urzedasy ?:)

    Ty nie pomyślałeś - skoro nie ma przejścia w odległości 100m to znaczy,
    że można przechodzić - i tak ma właśnie być. Jak dla mnie to powinień
    być tam nawet znak teren osiedlowy.

    > Ale to ze slupki nie sa najwazniejsze, to nie moge okreslic na ten temat
    > swojego zdania ?

    A możesz. Ale ty akurat sobie narzekasz na władzę, która ma twoim
    zdaniem robić według akurat twoich poglądów. No to miałeś szansę 2
    tygodnie temu;)

    Shrek.

  • 150. Data: 2014-11-25 14:54:19
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-11-25, o godz. 14:48:14
    Shrek <...@w...pl> napisał(a):

    > Ty nie pomyślałeś - skoro nie ma przejścia w odległości 100m to
    > znaczy, że można przechodzić - i tak ma właśnie być. Jak dla mnie to
    > powinień być tam nawet znak teren osiedlowy.

    Tzn. strefa zamieszkania i znak D40? Raczej nie. Na fotkach tego nie
    widać ale tam jest spory ruch - 12-14 budynków wielorodzinnych po
    100-200 mieszkań każdy. I wyjazdy z garaży na tą ulicę. 30 km/h plus
    garby wystarczają. Tam nie ma problemów z prędkością tylko z
    parkowaniem gdzie popadnie.

    Zdrówko