  • 91. Data: 2014-11-24 11:03:10
    Temat: Re: Zróbmy akcję przeciwko słupkom
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Shrek,

    Monday, November 24, 2014, 10:51:25 AM, you wrote:

    > Dopóki będą tacy jak ty, dopóty słupki są potrzebne:(

    Chyba tobie, żebyś się mógł na niego nasadzić, trollu. Bo chyba cię
    dupsko za bardzo swędzi. Zapodaj maść na ból dupy albo słupek - co ci
    wygodniej.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 92. Data: 2014-11-24 11:10:38
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-11-23, o godz. 16:12:48
    "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> napisał(a):

    > Alez w zadnym wypadku nie zapomnialem. Mamy 1 linie. Bedzie pare
    > stacji drugiej. O innych liniach, czy dokonczeniu tej drugiej, do
    > nastepnych wyborow nawet nie uslyszymy. Skoro o metrze londynskim, to

    Słabo słuchasz bo miesiąc temu (15.10.2014 konkretnie) ogłoszono
    przetarg na budowę stacji na Woli i Targówku. Kasa została też
    przewidziana w budżecie miast ana kolejny rok.

    > dociera ono na przedmiescia. To tak, jakby u nas docieralo do
    > Piaseczna, do Lomianek i Legionowa. Nawet nie majac dodatkowych

    Kabaty i Młociny to całkiem fajne krańce. Trzeba tylko wybudować
    wreszcie sensowny wjazd na Ursynów od strony Konstancina na co
    dzielnica czeka od 40 lat. Piaseczno czy Legionowo już jednak za daleko
    - stacje był<-by za rzadko. Tam sprawdziłaby się naziemna komunikacja
    szynowa - o ile od całości odsunęłoby się spółki wywodzące się  z
    PKP. ;-)

    Zdrówko

  • 93. Data: 2014-11-24 11:12:35
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-11-23, o godz. 16:34:57
    "P.B." <p...@w...pl> napisał(a):

    > do poziomu dzisiejszego Londynu. Rzymu też w jeden dzień nie
    > zbudowano, mimo że nie budowała go HGW.

    Za to budowa metra w Warszawie to obecnie pikuś w porównaniu z budową
    metra w Rzymie. ;-)

    Zdrówko

  • 94. Data: 2014-11-24 11:17:21
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-11-23, o godz. 12:14:32
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > No coz, jesli ci sie podoba to oslupkowanie to glosuj dalej na HGW.

    Wiesz, u mnie na Kabatach osłupkowanie ulicy Wańkowicza przywróciło
    chodniki pieszym. Parkujący maja w d...ie czy zostaje 150 czy 15 cm dla
    piszych. Znaki zakazu nie skutkowały. Dopiero rząd słupków na skraju
    chodnika to uporządkowały.

    Zdrówko

  • 95. Data: 2014-11-24 11:28:24
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-11-23, o godz. 20:08:03
    Myjk <m...@n...op.pl> napisał(a):

    > Jak mieszkałem na Kazury to ludzie prawie do klatek wjeżdżali, choć
    > przed osiedlem było dużo wolnego parkingu. Teraz patrzę, to nawet
    > kulturka, choć widze auta tam, gdzie kiedyś nie wjeżdżały.

    Ja mam sąsiada piętro niżej. ~60-65 lat. Mimo że mamy przy budynku
    zatoki parkingowe po drugiej stronie osiedlowej uliczki z uporem
    maniaka parkuje na szerokim chodniku koło furtki i bramy na dziedziniec
    budynku. "Oszczędza" od 6 do 27 metrów - kiedyś specjalnie zmierzyłem
    ile jest z "jego" miejsca do najbliższej i najdalszej zatoki. Przy czym
    są to zatoki nadmiarowe do miejsc w garażu podziemnym, na wewnętrznym
    terenie i miejsca do parkowania praktycznie zawsze są. A on musi
    zaparkować przy bramie. I już. Żadne argumenty nie trafiają, potakuje i
    robi dalej tak samo.

    Zdrówko

  • 96. Data: 2014-11-24 11:34:23
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 24.11.2014 11:12, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

    > Za to budowa metra w Warszawie to obecnie pikuś w porównaniu z budową
    > metra w Rzymie. ;-)

    Amsterdam polecam sprawdzić.

    MJ

  • 97. Data: 2014-11-24 14:57:25
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

> [...]
    > chodniki pieszym. Parkujący maja w d...ie czy zostaje 150 czy 15 cm dla
    > piszych. Znaki zakazu nie skutkowały. Dopiero rząd słupków na skraju

    O tym piszesz ?
    http://moto.haloursynow.pl/artykuly/wankowicza-burmi
    strz-obiecywal-rozwiazanie-problem,2825.htm
    Zaiste przywrocily. Te slupy zajmuja pewnie tyle co zaparkowany wczesniej
    samochod :)
    Szkoda, ze ludzie nie znaja innych sposobow i np. montowania wyzszych
    kraweznikow czy wlepiania mandatow to instaluja takie gowno bez pojecia i
    zachowania jakiejkolwiek estetyki. Ale u mnie na Bemowie to samo:
    http://goo.gl/maps/uqfWp
    Zal patrzec :/

  • 98. Data: 2014-11-24 15:02:13
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Jak dla mnie pomysł rewelacyjny. Do wdrożenia zaraz następnego dnia po
    > oddaniu do użytku bliższej i dalszej obwodnic Warszawy.

    Ulala, to jeszcze troche poczekasz na te obwodnice. Mysle, tak ze 25 lat i
    to jak dobrze pojdzie :)

  • 99. Data: 2014-11-24 15:23:20
    Od: grzech <g...@g...pl>

    W dniu 2014-11-24 11:28, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

> [...]
    > terenie i miejsca do parkowania praktycznie zawsze są. A on musi
    > zaparkować przy bramie. I już. Żadne argumenty nie trafiają, potakuje i

    Nie znam twojego sąsiada ani jego okładów rodzinnych, ale podpowiem ci,
    że dla niektórych osób przejście 10 metrów to jest prawdziwy problem.
    Wiem to z własnego doświadczenia. Mam matkę o bardzo ograniczonej
    sprawności ruchowej. Często muszę ją wozić. Pod blokiem często nie mam
    możliwości się zatrzymać bo jakiś debil polikwidował parkingi i
    osłupkował dojazdy. Dla tego jak czytam jak następny matołek typu AL
    pisze, ze miasto jest dla mieszkańców to dostaję kurwicy.

  • 100. Data: 2014-11-24 15:23:58
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-11-24, o godz. 14:57:25
    Czesław Wiśniak <c...@b...pl> napisał(a):

    > O tym piszesz ?
    > http://moto.haloursynow.pl/artykuly/wankowicza-burmi
    strz-obiecywal-rozwiazanie-problem,2825.htm

    O tych. I wbrew alarmistycznemu artykułowi na co dzień to się sprawdza
    całkiem nieźle. Jakbym nie przeczytał tego artykuły to bym nie wiedział
    że ktoś narzeka. A łażę tamtędy codziennie. Powód odsunięcia jest dość
    prozaiczny - kanalizacja idąca mniej więcej pod krawężnikiem wzdłuż
    ulicy.

    > Zaiste przywrocily. Te slupy zajmuja pewnie tyle co zaparkowany
    > wczesniej samochod :)

    No niestety nie. Normą było parkowania po obu stronach ulicy na chodniku
    bez zostawiania wolnego miejsca do przejścia. Zakazy nie dawały nic.
    Mimo codziennego holowania odchodzi parkowanie we wjazdach do garaży
    czy na podwórka. Od strony Jeżewskiego jest jakie 20-30m bez znaku
    zakazu - zawsze tam zastawione - nieważne że stoją na przejściu dla
    pieszych i blokują skrzyżowanie. Na 7-mej focie z artykułu wszystkie
    auta parkujące wzdłuż stoją na zakazie, na 4-ej bus na końcu ulicy stoi
    na przejściu dla pieszych blokując wjazd w ulicę. Bez słupków parkowali
    dodatkowo na chodniku. Od strony ronda od Wąwozowej po południu ze
    względu na zaparkowane byle jak samochody był permanentny korek.

> [...]
    > kraweznikow czy wlepiania mandatow to instaluja takie gowno bez
    > pojecia i zachowania jakiejkolwiek estetyki. Ale u mnie na Bemowie

    W realu te słupki nie wyglądają tak źle - fotki w artykule są
    wykadrowane tak by pokazać jak to jest niby paskudnie.

    Zdrówko