  • 151. Data: 2014-11-25 15:26:51
    Temat: Re: Zróbmy akcję przeciwko słupkom
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-25 14:54, Maciek "Babcia" Dobosz wrote:

    > Tzn. strefa zamieszkania i znak D40? Raczej nie. Na fotkach tego nie
    > widać ale tam jest spory ruch - 12-14 budynków wielorodzinnych po
    > 100-200 mieszkań każdy.

    No dobra - ty jesteś na miejscu, to pozostaje mi wierzyć w twoją ocenę.
    BTW - to nowe bloki, skąd taki problem z parkowaniem - garaży
    podziemnych nie ma?

    Shrek.

  • 152. Data: 2014-11-25 15:39:15
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-11-25, o godz. 15:26:51
    Shrek <...@w...pl> napisał(a):

    > No dobra - ty jesteś na miejscu, to pozostaje mi wierzyć w twoją
    > ocenę. BTW - to nowe bloki, skąd taki problem z parkowaniem - garaży
    > podziemnych nie ma?

    Są. U mnie na ~240 mieszkań w budynku jest 300 miejsc parkingowych. W
    innych budynkach SMB Kabaty (prawie cały kwartał
    Rosoła/Wąwozowa/Wańkowicza/Jeżewskiego) powstałych od ~2000 roku
    podobnie - jest ~25% więcej miejsc niż mieszkań. W budynkach między
    Wańkowicza a el. KEN jest mniej - ale też starcza.

    Problemem są przyjezdni a nie mieszkańcy . Okolice stacji metra Kabaty
    to chyba największy P&R po południowej stronie Warszawy. Parking Tesco
    jest zapełniony bardziej w dni powszednie niż w szczycie zakupowym.
    Dojazd na Kabaty przejazdem od Konstancina, porzucenie gdzie się da
    samochodu i dalej metrem. Jak zamkną Tesco do przebudowy to dopiero
    będzie Armagedon na okolicznych uliczkach. Parkingi przy metrze
    Stokłosy i Ursynów są za małe i stosunkowo daleko. Przy al.
    Wilanowskiej pełny już wczesnym rankiem. Na kabatach miejsc do
    parkowania jest sporo - tyle że większość przesiadkowiczów chciałby
    zaparkować w wejściu do metra. I stąd problem na Wańkowicza bo stamtąd
    do stacji najbliżej.

    Zdrówko

  • 153. Data: 2014-11-25 16:41:58
    Od: <5...@9...164158.invalid> (Tom N)

    Gotfryd Smolik news w

    > Nie musi.
    > Może być żwirek, piasek, deski itp.

    Czyli chodnik nie musi być jednolity.

    > Nie może być pokryta w ten sposób, że noga "stanie na trawie",
    > być może betonowa kratka o oczkach <10cm mogłaby być.

    > http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,4,9,9,238,,201
    20101,ustawa-z-dnia-20051971-r-kodeks-wykroczen.html
    > +++
    > Art. 144.
    > § 1. Kto na terenach przeznaczonych do użytku publicznego
    > niszczy
    > lub uszkadza roœlinnoœć
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > lub [...nie interesuje...]
    > albo [...nie interesuje, dotyczy tylko "trawnika lub zieleńca"...]

    Ej, ale na zdjęciu widać trawnik
    " depcze trawnik lub zieleniec w miejscach innych niż wyznaczone dla celów
    rekreacji przez właściwego zarządcę terenu"

    Ciąg dalszy w odpowiedzi drugiej ;>

    CROSS: pl.regionalne.warszawa,pl.misc.samochody
    --
    'Tom N'

  • 154. Data: 2014-11-25 16:46:28
    Od: <7...@9...164628.invalid> (Tom N)

    Gotfryd Smolik news w

    > Niezbyt. Zieleni o tym charakterze deptać nie wolno :>
    > Proste - jakby płotka nie było, też by nie było wolno.

    Oj, "depcze trawnik lub zieleniec w miejscach innych niż wyznaczone dla
    celów rekreacji przez właściwego zarządcę terenu"

    Ten trawnik między krawężnikiem a płotkiem jest wyznaczony do rekreacji...
    :>

    > Przed płotkiem jest skrajnia - przestrzeń nie przewidziana do stawiania
    > nogi, w której NAD podłożem może sobie dyndać np. siatka niesiona
    > przez pieszego.

    Nie, tam kołem nie wolno parkować, bo parkowanie to nie rekreacja :D

    > Przepis nakazuje jednak pozostawienie wolnego CHODNIKA (sprawdziłem).

    Ale juz ustaliliśmy, że chodnik nie musi być jednolity (znaczy cały z płyt,
    cały z kostki), ba ani słowa w PoRD nie ma, że ma być utwardzony.

  • 155. Data: 2014-11-25 17:26:11
    Od: <2...@...172612.invalid> (Tom N)

    Gotfryd Smolik news w

    > Przepis nakazuje jednak pozostawienie wolnego CHODNIKA (sprawdziłem).

    <https://www.google.pl/maps/@52.2223903,21.0774455,3
    a,75y,244.82h,32.95t/data=!3m4!1e1!3m2!1sOSUz1DJTxV0
    urq5kDCIJ4A!2e0>

    Zakładając, że płytka ma 55x55 -- to tam aż nadto miejsca dla pieszego,
    niech se kupi maczęte i się przez żywopłot nad chodnikiem przedziera :D

  • 156. Data: 2014-11-25 17:29:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-25 16:41, (Tom N) wrote:

    > Czyli chodnik nie musi być jednolity.

    Czyli mamy odpowiedź czemu muszą być słupki. Bo jak nie ma fizycznego
    ogrodzenia, to biedny niedoinformowany kierowca gotów zaparkować na
    trawniku, w dobrej wierze oczywiście - po prostu myślał, że to chodnik! ;)

    Shrek.

  • 157. Data: 2014-11-25 17:35:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-25 17:26, (Tom N) wrote:
    > Gotfryd Smolik news w

    > <https://www.google.pl/maps/@52.2223903,21.0774455,3
    a,75y,244.82h,32.95t/data=!3m4!1e1!3m2!1sOSUz1DJTxV0
    urq5kDCIJ4A!2e0>

    > Zakładając, że płytka ma 55x55

    To nie zakładaj tylko zapytaj googla.

    > niech se kupi maczęte i się przez żywopłot nad chodnikiem przedziera :D

    Mylisz się, "2) szerokość chodnika pozostawionego dla pieszych jest
    taka, że nie utrudni im ruchu i jest nie mniejsza niż 1,5 m;"

    Ale twoja odpowiedź pokazuje, że jesteś mentalnie w Azji.

    EOT.

  • 158. Data: 2014-11-25 18:00:58
    Od: <8...@3...180058.invalid> (Tom N)

    Shrek w

    a,75y,244.82h,32.95t/data=!3m4!1e1!3m2!1sOSUz1DJTxV0
    urq5kDCIJ4A!2e0>
    > To nie zakładaj tylko zapytaj googla.

    Przecież wiem, że ma 50, tylko chodziło mi o pokazanie, że przez żywopłot
    nie ma 1.5 metra powyżej poziomu płytek.

    > Mylisz się, "2) szerokość chodnika pozostawionego dla pieszych jest
    > taka, że nie utrudni im ruchu i jest nie mniejsza niż 1,5 m;"

    Nie kolego, pojazd zaparkuje na jezdni, ale pieszy nie będzie miał 1.5
    metra, chociaż z płytek+krawężnik wychodzi >2

    > Ale twoja odpowiedź pokazuje, że jesteś mentalnie w Azji.

    Ty za to nie potrafisz dyskutować bez kometarza ad personam.

  • 159. Data: 2014-11-25 18:16:19
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Ty za to nie potrafisz dyskutować bez kometarza ad personam.

    To taki prostacki sposob dowartosciowania sie. Myśli, że jest "ą ę" a bredzi
    na potege :)

  • 160. Data: 2014-11-25 18:19:13
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Ale twoja odpowiedź pokazuje, że jesteś mentalnie w Azji.

    O kurcze zobacz:

    http://goo.gl/maps/YIG17
    http://goo.gl/maps/AypRV
    http://goo.gl/maps/5FVMZ

    zachodnia Europa tez jest w Azji, a moze maja jakies inne przepisy ?
    To kto nie jest w Azji ?:)