  • 11. Data: 2012-12-17 13:37:11
    Temat: Re: agito.pl - Wasze opinie
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-17 12:21, Paweł U. pisze:
    > Negatywne: omijam szerokim łukiem od zimy zeszłego roku, gdy w trakcie
    > płatności on-line przeglądarka wyświetliła białą planszę -nic-. Uznałem
    > za zbyt niebezpieczne zakupy u nich. Na szczęście nie obciążyło mi karty.

    A mogli te wszystkie Twoje miliony do jakiegoś banku na Kajmanach sobie
    przelać, zwinąć interes i żyć po królewsku do końca życia!

    PS - Poczytaj o zasadach odpowiadania, cytowania.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 12. Data: 2012-12-17 13:56:56
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    Paweł U. <p...@n...pl> napisał(a):

    >Negatywne: >omijam szerokim łukiem od zimy zeszłego roku, gdy w trakcie
    >płatności on-line przeglądarka wyświetliła białą planszę -nic-. Uznałem za
    >zbyt niebezpieczne zakupy u nich. Na szczęście nie obciążyło mi karty.

    Argument pierwsza klasa :)

  • 13. Data: 2012-12-17 14:19:04
    Od: "::-::dysmorfofob::-::" <l...@p...onet.pl>

    > Nie znam sklepu - agito.pl (wysyłkowo).

    To spory gracz na rynku sklepow internetowych (krajowych). Pare lat temu
    kupowalem tam odtwarzacz mp3 - bez problemow.

    ::f::

  • 14. Data: 2012-12-17 14:19:24
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    DooMiniK nabazgrał(a):

    > Witam.
    > Nie znam sklepu - agito.pl (wysyłkowo). Mają dobrą cenę na monitor,
    > który chcę kupić... Ma ktoś jakieś doświadczenia z wyżej wymienionym
    > sklepem? (pozytywne/negatywne)?

    Kupują u nas, brak problemów :)

  • 15. Data: 2012-12-17 14:20:18
    Od: Tom <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > płatności on-line przeglądarka wyświetliła białą planszę -nic-. Uznałem
    > za zbyt niebezpieczne zakupy u nich. Na szczęście nie obciążyło mi karty.

    Pewnie to, że nic się nie wyświetliło było błędem Twojej przeglądarki
    lub systemu :P

    T.

  • 16. Data: 2012-12-17 14:40:36
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Tom nabazgrał(a):

    > Pewnie to, że nic się nie wyświetliło było błędem Twojej przeglądarki lub
    > systemu :P

    Za słaby zasilacz ... :)

  • 17. Data: 2012-12-17 20:46:08
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus@bachus> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Nie znam sklepu - agito.pl (wysyłkowo). Mają dobrą cenę na monitor,
    > który chcę kupić... Ma ktoś jakieś doświadczenia z wyżej wymienionym
    > sklepem? (pozytywne/negatywne)?

    A takiego kwiatka kiedyś znalazłem, przedostatni post na stronie
    http://www.hdtv.com.pl/forum/gdzie-kupic/17324-agito
    -pl-9.html
    a potem http://www.hdtv.com.pl/forum/gdzie-kupic/17324-agito
    -pl-12.html
    ostatni na stronie... i dalej...

    --
    Irokez

  • 18. Data: 2012-12-18 16:23:45
    Od: DooMiniK <b...@p...pl>

    On 16/12/2012 16:14, DooMiniK wrote:
    > Witam.
    > Nie znam sklepu - agito.pl (wysyłkowo). Mają dobrą cenę na monitor,
    > który chcę kupić... Ma ktoś jakieś doświadczenia z wyżej wymienionym
    > sklepem? (pozytywne/negatywne)?

    Wstępnie jestem pod wrażeniem - monitor zapłacony około godziny 15stej
    w dniu wczorajszym, po niecałych 24h DHL dostarczył.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 19. Data: 2012-12-18 22:54:14
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-12-17 00:02, PiteR pisze:

    > uu tego nie wiedziałem. Nic u nich nie kupię ;)

    Sklep w Warszawie, bodajże na Jagiellońskiej. a towar telepie się z
    magazynu w Katowicach!

    --
    animka

  • 20. Data: 2012-12-19 09:37:43
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Animka nabazgrał(a):

    > Sklep w Warszawie, bodajże na Jagiellońskiej. a towar telepie się z
    > magazynu w Katowicach!

    Chorzów a nie Katowice :)