  • 21. Data: 2012-12-20 00:14:53
    Temat: Re: agito.pl - Wasze opinie
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-12-19 09:37, Chris pisze:
    > Animka nabazgrał(a):

    > Chorzów a nie Katowice :)

    Parę lat temu to były chyba Katowice. Chcialam miniwieżę odebrać
    osobiście to mi odpowiedzieli, że w Warszawie nie ma magazynu, nie ma
    odbioru.

    --
    animka

  • 22. Data: 2012-12-20 08:35:01
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Animka nabazgrał(a):

    > Parę lat temu to były chyba Katowice. Chcialam miniwieżę odebrać osobiście
    > to mi odpowiedzieli, że w Warszawie nie ma magazynu, nie ma odbioru.

    Od nas wszystko idzie do Chorzowa a mam zapis ze mieli zmianę adresu
    wysyłki.

  • 23. Data: 2012-12-26 16:26:54
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > Witam.
    > Nie znam sklepu - agito.pl (wysyłkowo). Mają dobrą cenę na monitor,
    > który chcę kupić... Ma ktoś jakieś doświadczenia z wyżej wymienionym
    > sklepem? (pozytywne/negatywne)?

    Kupuję u nich od paru lat. W historii konta mam ponad 20 transakcji (w tym 3
    monitory). Nigdy nie narzekałem. Spokojnie polecam.

    TK

  • 24. Data: 2012-12-26 17:15:18
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2012-12-16 17:14, DooMiniK pisze:
    > Witam.
    > Nie znam sklepu - agito.pl (wysyłkowo). Mają dobrą cenę na monitor,
    > który chcę kupić... Ma ktoś jakieś doświadczenia z wyżej wymienionym
    > sklepem? (pozytywne/negatywne)?

    swietny sklep, wiele razy kupowalem u nich, szybko i bez problemu. Nigdy
    nie trafil mi sie sprzet lezakowany (np. jak kupilem fona to mial lediwe
    miesiac od produkcji), co sobie mocno cenie.
    Niestety, ostatnio w wyszukiwarkach mocno spada w dół (robi sie co raz
    drozszy na tle konkurencji), ale jak nie sa to miazdzace roznice to wole
    ich renome.

    --
    the_foe