  • 31. Data: 2010-09-10 10:46:10
    Temat: Re: austria - czechy - gdzie winiety?
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    szerszen wrote:

    > Użytkownik "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> napisał w
    > wiadomości grup
    0g2000vbr.googlegroups.com...

    > to oni swiecace te winiety sprzedaja? :)
    >
    > a swoja droga to taniej do chorwacji jedzie sie przez wegry, bo tylko na
    > nie kupuje sie winiety ;)

    Słowacy własnie wykańczają (albo wykończyli) kilka kilometrów
    ekspresówki (czyli płatnej) zaraz przy polskiej granicy.

    pzdr

    \SK

  • 32. Data: 2010-09-10 10:51:49
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>

    > to oni swiecace te winiety sprzedaja? :)

    Nie wiem ;)
    Są jeszcze lornetki z noktowizją ;)
    Może takie mają ;)

    Tak czy owak spotkałem takie "partole" które przez lornetki szukały
    samochodów bez winiet ...

    > a swoja droga to taniej do chorwacji jedzie sie przez wegry, bo tylko na nie
    > kupuje sie winiety ;)

    Wiesz ja jechałem z dzieciakami i zależało mi na czasie.
    A przez Węgry niestety nie jest tak różowo ...
    Kupowałem winietę na Słowację , Austrię i Słowenię.
    Słowenię zjechałem niemalże do końca (niemalże do granicy z Włochami)
    aby wykorzystać na max winietę Słoweńską i nie płacić za autostrady w
    Chorwacji (jechaliśmy na wyspę KRK).

  • 33. Data: 2010-09-10 11:10:14
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości grup

    > Słowacy własnie wykańczają (albo wykończyli) kilka kilometrów ekspresówki
    > (czyli płatnej) zaraz przy polskiej granicy.

    slowackie espresowki platne sa tylko dla aut powyzej 3,5t, dla osobowek
    platne sa jedynie autostrady, a tej pomiedzy polska, a wegierska granica
    masz raptem 20-30 km z bardzo ladnym rownoleglym objazdem

  • 34. Data: 2010-09-10 11:12:31
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2010-09-09 11:34, Shadowchaser pisze:

    > Droga na Wieden, w Czechach kolo Mikulov.

    Jechałem w drugą stronę i przed granicą A/CZ tankowałem w jakiejś
    mieścinie - były dwie stacje po dwóch stronach drogi tam w odległości
    może 300 m. Płaciłem kartą na tej po zachodniej stronie.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 35. Data: 2010-09-10 11:13:48
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> napisał w
    wiadomości grup
    g2000vbk.googlegroups.com...

    > Wiesz ja jechałem z dzieciakami i zależało mi na czasie.
    > A przez Węgry niestety nie jest tak różowo ...

    ??
    jak nie jak tak, 20 km za granica zaczyna ci sie autostrada i leci az do
    chorwacji
    jak masz automape czy inna navi z podliczaniem drogi, to wytycz sobie trase
    przez wegry i austrie i slowenie, to sam sie przekonasz, ze ilosc km
    autostradami jest prawie taka sama

    > Słowenię zjechałem niemalże do końca (niemalże do granicy z Włochami)
    > aby wykorzystać na max winietę Słoweńską

    problem tylko w tym, ze jedna slowenska winieta jest prawie taka droga, jak
    oplata za cala chorwacka autostrade ;)
    ale co kto lubi

  • 36. Data: 2010-09-10 11:19:19
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>

    > oplata za cala chorwacka autostrade ;)
    > ale co kto lubi

    Zależy gdzie się jedzie ...

    Tam gdzie jechałem wcale tak tanio by nie było ...
    Dodatkowo planowaliśmy wyjazd do Wenecji + zwiedzenie w Słowenii
    wąwozu Vintgar ...

    Liczyłem i wcale jazda przez Chorwację (autostrady) nie była by tańsza
    od winiety Słoweńskiej ...

  • 37. Data: 2010-09-10 12:01:17
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> napisał w
    wiadomości grup
    5g2000vbn.googlegroups.com...

    > Liczyłem i wcale jazda przez Chorwację (autostrady) nie była by tańsza
    > od winiety Słoweńskiej ...

    o ile mnie pamiec nie myli, to przejazd cala chorwacka autostrada od granicy
    z wegrami az prawie do samego ploce do koszt okolo (o ile mnie pamiec nie
    myli) 300 kun, czyli jakies 160 zeta, koszt winiety slowenskiej 35 ojro,
    czyli okolo 120 zeta

    co innego jak chcieliscie cos na sloweni zwiedzic, to zmienia postac rzeczy