  • 1. Data: 2011-02-23 19:15:59
    Temat: autopompa w Zuku - przystawka odbioru mocy ze sprzeglem elektromagnetycznym.
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Witam i jak w temacie pytam:
    Poszukuje schematu (rysunkow, przekrojow, opisu) do autopompy stosowanej
    w samochodach pozarniczych Zuk.
    Autopompa ta napedzana byla z walu silnika przez przekladnie
    przyspieszajaca i zalaczana byla chyba wieloplytkowym sprzeglem mokrym
    sterowanym elektrycznie.
    Glownie to chodzi mi o te przekladnie ze sprzeglem bo lezy takie cus za
    uoborka i chcialbym to zmyslnie wykorzystac. ;)
    Na forum Zuka i Nysy nikt nic nie wie a i z googlania nic nie wynika.
    Z gory dziekuje za odpowiedzi, pozdrawiam...
    --
    zbigi i stopka zastepcza

  • 2. Data: 2011-02-24 18:30:14
    Od: Ark Sempow <s...@g...com>

    Dnia Wed, 23 Feb 2011 20:15:59 +0100, zbigi napisał(a):

    > Witam i jak w temacie pytam:
    > Poszukuje schematu (rysunkow, przekrojow, opisu) do autopompy stosowanej
    > w samochodach pozarniczych Zuk.

    W zestawieniu OLDTIMER CENTRUM KRAKÓW - http://oldtimercentrum.w.interia.pl/
    pod pozycją 1265 -
    http://oldtimercentrum.w.interia.pl/Zestawienie_lipi
    ec.pdf figuruje taki
    pojazd ale czy jest to pełna i interesująca Ciebie dokumentacja [i czy
    będzie to taki model pojazdu] to musisz sie tam dowiedzieć.

    --
    Ark Sempow
    Gdy człowiek obrasta w piórka, nie znaczy, że będą z nich skrzydła [Henryk