  • 121. Data: 2012-10-19 14:55:23
    Temat: Re: badania techniczne za tanie
    Od: Filip <b...@m...pl>

    > To już nie wrażenie. To prawie pewność.

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/System_hamulcowy_samoch
    odu

    Ja nie prosiłem o linka, ja prosiłem Ciebie o wytłumaczenie do czego mi
    potrzebny lub nie hamulec ręczny w moim samochodzie. Jeśli nie potrafisz
    wytłumaczyć logicznie, będziesz mnie publicznie przepraszał za powyższe.

  • 122. Data: 2012-10-19 14:59:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Filip,

    Friday, October 19, 2012, 2:55:23 PM, you wrote:

> [...]
    > potrzebny lub nie hamulec ręczny w moim samochodzie. Jeśli nie potrafisz
    > wytłumaczyć logicznie, będziesz mnie publicznie przepraszał za powyższe.

    Żebyś sie nie zdziwił, przygłupie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 123. Data: 2012-10-19 15:04:03
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2012-10-19 14:40, Iksiński pisze:

    > I Ty się dziwisz, że ludzie podejrzewają, że jesteś nienormalny...

    :)

  • 124. Data: 2012-10-19 15:07:51
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-10-19 14:26, Filip pisze:

    > Dobrze, że Ty o tym nie decydujesz. Bo ja jestem za tym aby przegląd
    > kosztował 500 zł. I jeżeli coś popsute, ponowny przegląd wymienionego
    > elementu np. za 100 zł. I wtedy jestem w stanie zrozumieć, że warto dać
    > 100 zł, żeby sprawdzili czy dobrze jest wymieniona część, a przegląd
    > całego auta 500 zł. Poza tym paliwo powinno kosztować 8 zł netto za 1
    > litr i ubezpieczenia obowiązkowe w postaci pakietu OC + AC bez
    > możliwości wykupienia samego OC. :)

    Ja jestem za tym, żeby paliwo kosztowało 80 zł za litr, a przegląd 5 tys
    co pół roku. Nie będzie Cię stać? Trudno, nikt Ci nie każe jeździć.

    --
    MN

  • 125. Data: 2012-10-19 15:09:17
    Od: Filip <b...@m...pl>

    > Żebyś sie nie zdziwił, przygłupie.

    Szybko wymiękłeś.

  • 126. Data: 2012-10-19 15:13:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Filip,

    Friday, October 19, 2012, 3:09:17 PM, you wrote:

    > Szybko wymiękłeś.

    Chyba ty. Pokaż jaja - zmuś mnie do przeprosin.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 127. Data: 2012-10-19 15:36:02
    Od: Filip <b...@m...pl>

    > Chyba ty. Pokaż jaja - zmuś mnie do przeprosin.

    Przeczytaj jeszcze raz o co Cię prosiłem.

  • 128. Data: 2012-10-19 15:38:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Filip,

    Friday, October 19, 2012, 3:36:02 PM, you wrote:

    > Przeczytaj jeszcze raz o co Cię prosiłem.

    Przeczytaj notke z linka, leniu śmierdzacy. I zmuś mnie do przeprosin.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 129. Data: 2012-10-19 15:42:27
    Od: Filip <b...@m...pl>

    > Przeczytaj notke z linka, leniu śmierdzacy. I zmuś mnie do przeprosin.

    "hamulec ten służy _głównie_ jako hamulec postojowy w celu
    zabezpieczenia pojazdu przed zjechaniem z miejsca postoju"

    Nadal podtrzymuję.

  • 130. Data: 2012-10-19 15:45:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Filip,

    Friday, October 19, 2012, 3:42:27 PM, you wrote:

    > "hamulec ten służy _głównie_ jako hamulec postojowy w celu
    > zabezpieczenia pojazdu przed zjechaniem z miejsca postoju"

    Następne zdanie, matole.

    > Nadal podtrzymuję.

    W dupę mnie pocałować możesz.

    --