  • 11. Data: 2011-09-14 00:27:02
    Temat: Re: badanie lekarskie kat B
    Od: to <t...@x...abc>

    begin M1SLQ

    > On zdecydowanie nie jest od tego, żeby was obchodził ;-)

    To po co o tym piszesz? Jak sobie czcionkę zmienisz w newsreaderze, to
    też o tym wszystkich poinformujesz?

  • 12. Data: 2011-09-14 01:00:11
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > To po co o tym piszesz? Jak sobie czcionkę zmienisz w newsreaderze, to
    > też o tym wszystkich poinformujesz?

    Żebyś mógł się nad tym pochylić w filozoficznej refleksji i zastanowić
    się dokładnie tak, jak zrobiłeś to powyżej ;-) Innymi słowy:
    przetestowałem na Tobie psychomanipulację.

  • 13. Data: 2011-09-14 08:53:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello M1SLQ,

    > PLONK

    Jesteś idiotą.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 14. Data: 2011-09-14 08:57:39
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "M1SLQ" <m...@m...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Żebyś mógł się nad tym pochylić w filozoficznej refleksji i zastanowić się
    > dokładnie tak, jak zrobiłeś to powyżej ;-) Innymi słowy: przetestowałem na
    > Tobie psychomanipulację.

    Na kategorię B badanie laryngologiczne nie jest potrzebne, chyba, że zleci
    je lekarz wydający zaświadczenie w trakcie badania ogólnego (np. gdy będzie
    podejrzewał niedosłuch).

  • 15. Data: 2011-09-14 09:57:21
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > Jesteś idiotą.

    jw. tym razem za chamstwo

  • 16. Data: 2011-09-14 09:57:53
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > Na kategorię B badanie laryngologiczne nie jest potrzebne, chyba, że
    > zleci je lekarz wydający zaświadczenie w trakcie badania ogólnego (np.
    > gdy będzie podejrzewał niedosłuch).

    Dziękuję za odpowiedź.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2011-09-14 10:05:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello M1SLQ,

    Wednesday, September 14, 2011, 9:57:21 AM, you wrote:

    > jw. tym razem za chamstwo

    Poznaj mojego "serdecznego" paluszka...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 18. Data: 2011-09-14 11:00:56
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-13 23:17, 'Tom N' pisze:
> [...]
    118,Trzeba_dobrze_slyszec__by_miec_prawo_jazdy__Mini
    sterstwo.html

    > I piszą tam cos o laryngologu? Może ja jestem ślepy i głuchy ale ani nie
    > widzę ani nie słyszę -- od dawna jest lekarz uprawniony, który w razie
    > odchyleń od normy może zlecić badania pomocnicze i konsultacje
    > specjalistyczne

    Mało tego, w materiale jest poruszony temat "zniknięcia" możliwości
    uzyskania pozytywnego wyniku badań przez osoby głuche i niedosłyszące,
    a nie jakieś dyrdymały o obowiązkowym badaniu laryngologicznym.
    Swoją ścieżką przyznam się szczerze, że świadczy to o ciągu dalszym
    debilizmów i wręcz ułomności intelektualnej osób, które to prawo
    tworzą (w wypowiedź konsultanta - nie wiem tylko na ile jest prawdziwa
    znając dokonania pismaków). Swoje już mają za badania np. okulistyczne,
    gdzie w całym cywilizowanym świecie ludzie z wieloma wadami wzroku
    prowadzić mogą po stosownej korekcie, a w opinii wielu polskich
    okulistów w żadnym wypadku itd. Ciekawe, że ta wada nagle im się
    poprawia po przekroczeniu granicy...

    > Raczej masz o sobie zbyt wysokie mniemanie

    :)

  • 19. Data: 2011-09-14 12:40:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@2...dyndns.org.invalid>
    napisał
> [...]
    > razie
    > odchyleń od normy może zlecić badania pomocnicze i konsultacje

    Zlecic jak zlecic - we wroclawkiej Vicie bylo tak ze idziesz do
    kasy i od razu rejestruja do okulisty, badania krwi i do lekarza
    uprawnionego.

    A ten juz szeptac bedzie sam, ale przeciez znajomosc tablicy tez
    moglby skontrolowac sam.

    J.