  • 1. Data: 2016-12-06 12:57:43
    Temat: cena LPG
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Dokąd to k*/#%$ zmierza? Dzisiaj widziałem po 2,55, 20groszy drożej niż
    tydzień temu. Oni sie juz nie pierdolą i walą po 5-10% tygodniowo. Od
    wakacji to jest już 55-60% W mediach kompletna cisza. UOKIK to samo. Jest
    zajebiście.

    Pzdr

  • 2. Data: 2016-12-06 13:04:22
    Temat: Re: cena LPG
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2016-12-06 o 12:57, miumiu pisze:
> [...]
    > tydzień temu. Oni sie juz nie pierdolą i walą po 5-10% tygodniowo. Od
    > wakacji to jest już 55-60% W mediach kompletna cisza. UOKIK to samo. Jest

    Dzisiaj tankowałem po 2,15. A organy kontrolne tak są skonstruowane że
    ukarać mogą tylko za zbyt niskie ceny,.

  • 3. Data: 2016-12-06 13:11:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "miumiu" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >niż tydzień temu. Oni sie juz nie pierdolą i walą po 5-10%
    >tygodniowo. Od wakacji to jest już 55-60% W mediach kompletna cisza.

    a) na zime LPG zawsze drozal (i OO/ON tez).
    b) teraz jeszcze ropa drozeje ..

    J.

  • 4. Data: 2016-12-06 13:36:59
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > a) na zime LPG zawsze drozal (i OO/ON tez).
    > b) teraz jeszcze ropa drozeje ..

    i dolar wystrzelił - to odczujemy dopiero za jakiś czas, więc najlepsze
    przed nami dopiero:)

  • 5. Data: 2016-12-06 16:27:32
    Od: Skolmi <k...@g...com>

    To wina rządu!

  • 6. Data: 2016-12-06 17:46:44
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 06.12.2016 o 16:27, Skolmi pisze:
    > To wina rządu!

    jeśli juz to pośrednio. Rząd jakoś tam spełnia życzenia większości
    wyborców. Jak wyborcy chcą "darmowej" kiełbasy, to z czegoś ją trzeba
    finansować. jak wyborcy nie będą chcieli nic za darmo, rząd, pis po
    nowoczesna, solidarność, psl a nawet Korwin, banknotami w piecu palić
    nie będą. obniżą "podatki"

    ToMasz

  • 7. Data: 2016-12-06 18:13:11
    Od: "Zyga" <z...@w...pl>

    miumiu wrote:
> [...]
    > niż tydzień temu. Oni sie juz nie pierdolą i walą po 5-10%
    > tygodniowo. Od wakacji to jest już 55-60% W mediach kompletna cisza.

    Na tym nie koniec, ceny paliw idą w góre.

    Poniżej średnia detaliczna cena LPG w poszczególnych województwach w dniu
    2016-12-02
    http://nafta.wnp.pl/ceny_paliw/det_lpg.html
    http://nafta.wnp.pl/ceny_paliw/

  • 8. Data: 2016-12-06 18:47:25
    Od: Janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-12-06 o 18:13, Zyga pisze:

    > Na tym nie koniec, ceny paliw idą w góre.
    >
    > Poniżej średnia detaliczna cena LPG w poszczególnych województwach w
> [...]
    Ale lpg w butlach 11kg podrożało niewiele, ostatnio widziałem na stacji
    po 41zł kiedy gaz był juz po 2,20, więc to ten rząd sp@#$dolił bo
    wprowadził kaucje na firmy dystrybutorów gazu.

    http://wyborcza.biz/biznes/1,147744,20424241,zabezpi
    eczenie-majatkowe-za-handel-gazem-albo-utrata-konces
    ji.html

    --
    Pozdr

    Janusz_k

  • 9. Data: 2016-12-06 21:14:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-12-06 o 17:46, ToMasz pisze:

> [...]
    > finansować. jak wyborcy nie będą chcieli nic za darmo, rząd, pis po
    > nowoczesna, solidarność, psl a nawet Korwin, banknotami w piecu palić

    Nie obniżą.
    Zafundują nam jeszcze droższe drogi, większą armię lub jeszcze
    coś innego wymyślą.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2016-12-06 22:39:03
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 06.12.2016 o 12:57, miumiu pisze:
> [...]
    > tydzień temu. Oni sie juz nie pierdolą i walą po 5-10% tygodniowo. Od
    > wakacji to jest już 55-60% W mediach kompletna cisza. UOKIK to samo. Jest

    Na zimę jest więcej propanu, mniej butanu. Podobno. I dlatego gaz na
    zimę drożeje. Podobno :)