  • 31. Data: 2016-01-10 18:02:15
    Temat: Re: chrapiesz
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10.01.2016 o 17:48, z pisze:

    > Bo tak w sumie to nie wiem czy sobie jaja robisz czy na poważnie? :-)

    Nie bardzo wiem skąd zdziwienie.
    Nigdy nie uważałem, że posiadanie prawka jest podstawowym prawem człowieka.
    Wręcz przeciwnie - to jest jego przywilej, który POWINIEN być obwarowany
    wykluczeniami.
    Może gdyby każdy pierwszy lepszy nie dostawał prawka bez podstawnie,
    albo traciłby je gdy już nie jest w stanie kierować autem, jeździłoby
    się lepiej.

    I mniej byłoby takich, którzy na autostradzie poginają w letni,
    słoneczny dzień z Vmax 70 km/h, a gdy tylko popada wyraźnie zwalniają....

    Znakomicie utrudniając ruch wszystkim, którzy jeździć potrafią, mogą,
    czy muszą, a w tym nawet (albo zwłaszcza) TIR-om.

  • 32. Data: 2016-01-10 18:14:28
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 2016-01-09 o 10:21, J.F. pisze:

    > chyba zawsze wymagaja badania krwi, a wtedy cukier wychodzi.
    > No i leczenia na cukrzyce trudno przegapic, wiec bedzie chyba cos o
    > odpowiedzialnosci karnej.
    >
    > Oczywscie mozna miec PJ za mlodu, a potem zachorowac, to tam nie wiem
    > - lekarz poinformuje jak sie zachowywac za kierownica, czy strach isc
    > do lekarza, bo zaraz PJ zabiora ...
    >
    > J.
    Nawet jeśli to badanie nie jest robione wyrywkowo (w czasie) tylko
    pacjent idzie do
    laboratorium kiedy mu się chce i ma czas.
    W takiej sytuacji bardzo łatwo nieć "dobry cukier" w czasie badania.
    Co innego gdyby była robiona krzywa cukrowa, ale pacjenta by też trzeba
    mieć na oku cały czas
    aby nie strzelił gdzieś sobie działki insuliny.

    --
    --- xyz

  • 33. Data: 2016-01-10 18:22:54
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-01-10 o 18:02, Cavallino pisze:
> [...]
    >
    > Znakomicie utrudniając ruch wszystkim, którzy jeździć potrafią, mogą,
    > czy muszą, a w tym nawet (albo zwłaszcza) TIR-om.

    Myślę że koszt takich badań, ich weryfikacji i całej procedury
    biurokratycznej będzie wyższy niż zysków z uniknięcia kilku wypadków.
    Lepiej wybudować kilka obwodnic.

    Pomysł socjalistyczno-rasitowski który tylko urzędnicy UE mogliby
    wymyślić :-)

  • 34. Data: 2016-01-10 21:06:52
    Od: Jacek <k...@a...com>

> [...]

    > I katalog chorób (oraz braku predyspozycji - chodzi m. in. o wiek,
    > refleks i takie tam) które powodują utratę prawka, jeśli stan delikwenta
    I koniecznie jeszcze testy IQ.
    Jednakże widzę tu jeden problem - poprawności politycznej. Wszak wszyscy
    ludzie są równi i nie ma głupszych ani mądrzejszych.
    Jacek

  • 35. Data: 2016-01-10 22:07:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 10 Jan 2016 17:37:58 +0100, Cavallino napisał(a):

> [...]
    > I katalog chorób (oraz braku predyspozycji - chodzi m. in. o wiek,
    > refleks i takie tam) które powodują utratę prawka, jeśli stan delikwenta

    Niby dobrze piszesz ... ale najwyrazniej od zawsze miales bezterminowe
    i po prostu nie wiesz co piszesz :-)

    J.

  • 36. Data: 2016-01-10 22:15:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 10 Jan 2016 08:39:16 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Dużo ma taki kłopot i często nie zdają sobie z tego sprawy.

    A moze jednak malo, skoro nadal sobie z tego nie zdaja sprawy ?

    A odkad to badania na PJ sa bezplatne ?

    J.

  • 37. Data: 2016-01-10 23:25:27
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    a.pl...

    >http://www.wprost.pl/ar/528995/Problem-z-prawem-jaz
    dy-przez-chrapanie-Obowiazuja-nowe-przepisy/

    >No coz, jak zwykle - cel szczytny, ale cos mi sie widzi, ze to jeszcze
    >poprzedni minister wymyslil ten przepis.

    Wydaje mi się, że możesz wierzyć w to, że ministrowie zajmują się tak
    szczegółowymi kwestiami, w końcu nie pierwszy to twój idiotyczny tekst.

  • 38. Data: 2016-01-10 23:53:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 10 Jan 2016 23:25:27 +0100, Ghost napisał(a):
    zdy-przez-chrapanie-Obowiazuja-nowe-przepisy/
    > Wydaje mi się, że możesz wierzyć w to, że ministrowie zajmują się tak
    > szczegółowymi kwestiami, w końcu nie pierwszy to twój idiotyczny tekst.

    Zdaje sobie sprawe, ze to jakis odpowiedzialny urzednik w
    ministerstwie przygotowal, a minister tylko podpisal.

    I stad tez podejrzenie, ze poczatek przepisu pamieta jeszcze
    poprzedniego ministra ... podejrzewalem nawet ze pomysl za
    poprzedniego powstal, ale chyba jednak z Brukseli pochodzi.

    J.

  • 39. Data: 2016-01-11 10:38:00
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 10 Jan 2016 23:53:41 +0100, w
    <p8rikx9erjgm$.16akx97n2dnpg$.dlg@40tude.net>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > poprzedniego ministra ... podejrzewalem nawet ze pomysl za
    > poprzedniego powstal, ale chyba jednak z Brukseli pochodzi.

    Takie są wymogi UE przy otrzymywania PJ, my tylko się do nich dostosowujemy.

    Odnośnie chrapania i zasypiania w dzień -- nie prościej po prostu to leczyć?
    Nie dość, że sam zainteresowany polepszy sobie życie, to jeszcze i PJ otrzyma w
    nagrodę :)

  • 40. Data: 2016-01-11 10:47:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał
    Sun, 10 Jan 2016 23:53:41 +0100, w <j...@p...onet.pl>
    napisał(-a):
    [...]

    >Takie są wymogi UE przy otrzymywania PJ, my tylko się do nich
    >dostosowujemy.
    >Odnośnie chrapania i zasypiania w dzień -- nie prościej po prostu to
    >leczyć?

    Z chrapania ? Bo chyba nie kazde chrapanie to "obturacyjny bezdech" ?

    >Nie dość, że sam zainteresowany polepszy sobie życie, to jeszcze i PJ
    >otrzyma w
    >nagrodę :)

    W nagrode to otrzyma PJ wazne 3 lata. A jak nie leczy, to bezterminowo
    :-)
    Jesli przeszkadza, to oczywiscie leczyc.

    A gdzies tam hen daleko mamy taki kraj, gdzie czlowiek przychodzi do
    urzedu, prosze odczytac dolny rzad, dziekuje, prosze po odbior PJ.
    I wypadkowosc maja porownywalna/mniejsza niz my.

    J.